Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #19153 üzenetére
Shotot pedig mindig érdemes csinálni, de már eső után köpönyekk. Én videóval jártam így, azért az macerásabb. (Elfogy a hely, sokáig tart: ha lesz jobb kör, felesleges sz*pás. Eléggé kell érezni, hogy kellően jó kör volt-e, ez nem mindig megy...)
Versenyzők jönnek-mennek: online mindig lesz, aki jobb. (Kivéve, ha nagyon tehetséges vagy, vagy magad is elegendő időt szánsz a kihívásra.) Ennek ellenére a keménymag kitartott elég sokáig (5-en még a mai napig 100% részvétellel), szóval nincs egyértelmű kapcsolat. Legalább tartjuk a jó színvonalat. Aki szeret versenyezni a TDU-ban és ráér, maradt. Nem tilthatod meg, hogy az élen egymást püföljék tizedmásodpercekért, ha akarják... Nem lehetetlenít el senkit. Ja, hogy így nehezebb futamot nyerni? Igen. De ez rontja a játékélményt? Nem. Az öledbe hulló győzelem jóval kevesebb. Ellenfél nélkül mit érne a bajnokság? Goto bekezdés eleje, ez van.
Ha esetleg limitálnád a megtehető körök számát...? Csak az nem ellenőrizhető. Becsületkasszás km-óra screenekkel talán.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #19153 üzenetére
A legutóbbi versenyen 310 km-t mentem.
A második feltöltésen "fizikai akadályok"
miatt nem tudtam indulni: meg is lett az
eredménye. Megnézem a #20-ast, majd
befrissítem a tabellát, pontállást, stb.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #19151 üzenetére
2-3ezer km
Csak a kedvedért: a #20-on elsőre egy bukkanón elrepültem,
de másodikra már tudtam, hogy olyan: végigmentem, tuning
nélküli autóval (volt korábbról), ismerkedve a pályával: 3'47"07
(Bünti nélkül.) Ezután tuningoltam az autót, de még mindig nem
ismerem sem a pályát, sem az autó specialitásait, így: 3'29"83Engedelmeddel tudtam menni B2man idejével (sok helyen),
de most (tehát mindössze a negyedik nekifutásra) kezdném
gyakorolni a pálya elejét, mert nem járja, hogy keresgélve
az íveket/féktávokat, kapok 2-3 másodpercet.* De nem ez a
durva. Hanem az, amikor megmondom, hogy egy hiba miatt
mennyit fogok kapni, pedig most megyek negyedszer. Most
akkor én vagyok "helikopter"? *: utána viszont nem sokra
megyek, ha csak tartom a hátrányt, vezetni jobb... Ez az én
stratégiám. Lehet megkövezni. Sok időm már úgyse lesz,
de ha le tudok ülni fél/egy órára a versenyhez, szerintem nem
az utolsók közt fogok végezni. (Ahogy Davetim/B2man, ha
erre jár Rototti sem.) Ettől még nekünk is fun a dolog.Szerk: aztán jön Bronco, és mindenkit "kizavar az erdőből".
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Ja, hogy még 10 mp? Én eddig (5 kör) 3-at találtam.
Összesen 69 km-t raktam eddig bele. Így éjjel nagyon
izzadni sem kell. Mondjuk meleg van még most is, és
be is kapcsolnám a ventit, de Barátnőm már rég alszik.1-2 helyen +1-2-t hagytam benne, az tuti, de azt
nem vágom, hogy a 10 mp honnan jött, de majd
a végére kiderül, ha beindul a "tüzijáték". Már ha
szeretné azt még bárki. (Végülis lehet tesztelési
tilalmat bevezetni, mint az F1-ben. Inkább ne.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #19172 üzenetére
Tabella frissítve: elálmosodtam, szóval 121 km
után kb. 3 másodpercet bennehagyva (ez látott,
nem saccolt). Szóval szvsz B2man jól saccolt:
14 körüli idő simán lehet, de ki tudja a végét.Amúgy szvsz "betapadva" toltam ezeket a jó
kis időket: nagyon kellemes autó, rohadt jó a
motorfék, gyönyörűen lehet lengetni a seggét,
minden. Azon a bukkanón, amin először elszálltam,
2-3 másodperceket kaptam az elején, mert annyira
óvatoskodtam vele. Aztán megvolt a "nem veszed el
a gázt", majd az átrepülés után már én hoztam ott
1-2 másodperceket: elég mókás rész az is.Szerk: bocs, még nem töltöttem fel, Te viszont pls.
szedd össze mégegyszer a képed (vagy jobbat, ha
van), mert anno nem mentettem le: mostanra eltűnt.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #19176 üzenetére
Tabella frissítve, #19 idők lezárva: bajnokság állást este számolok.
Amúgy ha Bronco beszállna, két eset lehetséges:
1) lever minket (Davetim és jómagam) mondjuk egy jó 5-8-10 mp-cel
(simán benne van a pakliban), már csak azért is, mert mi sem futunk
tökéletes köröket. (Pláne, amikor másodpercek maradnak benne.)
2) megy a mi időinkkel, max. fél/egy másodperces előnnyel. (Ez is
benne van a pakliban, ha csak alkalmilag akar elindulni egy futamon.)(Harmadik esetet, hogy lemarad, inkább nem veszek számításba, mert
valószínűsége a nullához konvergál: csak akkor lehet, ha nem indul.)Namármost a kérdés: ha csak megy a mi időinkkel, akkor mennyivel
lenne jobb Neked? Méginkább el "el lennél lehetetlenítve", azt hiszem.
(De legalábbis semennyivel sem kevésbé, mint most - ha egyáltalán...)Ha viszont megmutatja nekünk is, hogy "mi a magyarok istene", s kisujjból
hoz rajtunk még 5 másodperceket, akkor végképp nem lenne miről beszélni.
(Futamot nyerni ekkor másnak tulajdonképpen lehetetlenné válna, nem?)Az a baj szerintem, hogy a bajnokság elején az élmezőnyben voltál, most
meg visszasírod azokat az időket, miközben az utolsó futamon még csak
egy shotot sem voltál képes csinálni egy épkézláb időről, a referenciaidőd
meg még nap idejénél is rosszabb. Szóval szerintem nem sopánkodni
kéne, hanem bevallani, hogy bocs fiúk, most nincs időm játszani, építem
a vízhűtésem, nyaralok, stb. ezért most a Fun Race tabellájának a végére
iratkozom fel. (Ha nem így van, tessék cáfolni!) Ha így van elfogadni.Érdekes amúgy, hogy milyen "negatív licit" hullámot indított el a 2-3eKm
kijelentésed. Annyit mondjuk tényleg hülyeség beletenni (de talán senki
nem is csinált ilyet), mivel kevéssé hiszem már el olyankor a fun-faktort.Most 1-200 km-ek után is vannak egész jó idők: ez így már megfelel?
Azt felejted el, hogy az esetenként "többezer" km nem másodpercekért
volt sosem, csak tizedekért, finomításokért, hajtva egy tökéletes kört,
ami néha sikerült, néha nem... Emlékszem, hogy melyik futamon mentem
először 1000 km fölött: annak baromi szoros lett a vége. Kit lehetetlenítünk
akkor el? Sosem arról szól, hogy valaki leül, mindenkit 5 másodperccel
lever, mert ő a nap 24 órájában nyomva beleteker az autóba 2-3eKm-t...[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
3 százados büntiket hogy a fenébe hoz össze?
Leér az alja. Szerk: frissítettem. Amúgy
technikai gondokkal küzdve nehéz jónak lenni,
persze annál értékesebb, ha mégis sikerül.
Szerk2: nálam (dettó Sport) nincs vele gond...[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
sok helyen tudok hozni rajtad tizedeket
Ezen nem csodálkozom: bőven nem úgy
hagytam abba, hogy tökéletes kör volt, sőt.
De lehet, hogy már csak a következő körben
fogok tudni újra gurulni: kezdhetem elölről.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bronco80 #19195 üzenetére
Azért a standard kihívásokból ki lehet indulni:
amíg ott nem kerül valaki a közeledbe, addig
bőven lenne félnivalója egy bajnoki futamon...Többiek: tabella frissítve, hamarosan ismét
én is beszállok, remélem 16-os időkkel...https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Basszus: beborul, erre nem látszik az úton a felfestés,
faxom se tudja, hol kell fékezni. Eddig még izgultam,
hogy Davetim km értékénél kevesebbel menjek jó időt,
de ezen már túl vagyok: kit érdekel, hogy hány km, csak
legyen már egy jó kör... Az elején simán hozok pl. fél
másodpercet, de mivel rohadt hosszú a pálya, s tele van
"trükkös résszel", amiken simán lehet bukni ennyit...Valami időjárás patch nincs? Azért az nagyon gáz, hogy
alig látszik az út, amikor borult az ég: totál baromság.Amúgy nagyon jó feeling (ismét TESCO minőség!), csak
lenne napsütés, meg ne akarnám görcsösen azt a jó időt,
mert attól rosszabb lesz. Amikor lazán megyek, akkor jó!https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Scorpio06 #19209 üzenetére
Azután, hogy feltoltam maxra a fényerőt, én is
egész jókat megyek még borult idő esetén is...Belefáradtam mára: szánom-bánom, de 440 km
van a verdában... Látom a 3:13-at, és nem látok
semmi bugot: van pl. egy visszafordító*, aminek
a bevétele olyan, mintha bepörögne a játék. De!
Csak akkor, ha gázzal fordulok, tehát tkp. végig
gyorsítok: nanáhogy gyorsnak érezni ezt ahhoz
képest, ha csak "lecsorogsz" rajta, mert félsz a
kipördüléstől (aminek egyébként valós esélye
van, ha padlózol)... Sz'al a jelmondat, ami bevált:
"Ne padlózd, ó ne, a kicsi Martinkát...!"257 km: 3'17"04 (3'16"92)
360 km: 3'16"94 (3'14"79)
396 km: 3'15"98 (3'14"63)
414 km: 3'15"39 (3'15"00)
440 km: 3'26"52 (3'13"76)*: a fák alatt, a durva bukkanó után: szerintem tudjátok.
(Jobbos "lenyesed", utána jobb derék, majd bal vissza.)Megjegyzés: azért a 3'13-as alapidőn látszik, hogy
eszement mennyiségű volt a büntim: volt egy olyan
rész, ahol eléggé elszúrva, kvázi átrepülve nyertem
~egy másodpercet, szóval ki tudja, hogy reálisan is
kiautózható lenne az az idő. De mondjuk 14-eket
sokszor toltam már, csak apró hibák miatti büntivel,
ezért azt mondom, hogy benne van a 13: hajrá.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Davetim #19211 üzenetére
Tabella frissítve... Szerintem van ebben az "ellesett szektorokban" igazság:
ha látod, hogy valahol nagyot buksz, elkezdesz dolgozni rajta, hogy mégis
hogyan kéne jobban, s egyszer csak rájössz, onnantól az a rész sima ügy.Azért egy kicsit meglepett, hogy ilyen hamar utolértél. Azt hittem, ezzel
az idővel jobban "feladtam a leckét"... Ezek szerint nem: kénytelen leszek
majd a következő feltöltésen menni a 13-ért... De szvsz az már a tökéletes
kört közelíti majd, szóval arra már nem fogjuk mondani, hogy másodpercek
maradtak benne. Persze a mi szintünkön. Ha megnézzük pl. a PH! - #02-t,
akkor TESCO-Zsömle beugorhatna most egy 13-as idővel, leverve minket.
(Ott voltunk mindketten 3'15 körül, egy valamennyire hasonló pályán.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Davetim #19217 üzenetére
Benne van a 13, "csak" össze kéne rakni. De már megy az agyamra,
hogy bele kell repülni necces szitukba érte: ha óvatoskodsz, az tuti, hogy
bebuksz legalább fél, de akár 1 mp-et is. Harc az idegekkel: bealszom.PH! - #20: 3'14"35 (Azóta még toltam bele a gépbe kicsit, s
simán van benne még 1,5-2 mp, "csak" végig kellene vinni...)Szerintem egy tökéletes körrel még a 12 is meglenne.
Szerk: amúgy volt olyan, amikor több checken keresztül (!)
+0.00-ba voltam az időd ellen, mókásan nézett ki.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #19288 üzenetére
A #20-ra azért még kérnék egy eredményt.
(Ha a refidő, nekem az is jó: nekem nyolc...)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Az eredménylistát én szerkesztem (jelenleg):
természetesen minden, a topikban megadott
(képként is linkelt) eredmény játszik. Vannak,
akik csak egy-egy futamon vesznek/tek részt,
vannak, akik "régóta húzzák az igát".
Ha kipróbálod magad, abból baj nem lehet...Az első 10-ben ~ biztosan benne lennél amúgy,
mert mostanában a futamonként indulók száma
tipikusan 8 körül alakul. (Mondjuk az már rossz
futamnak számít, ahol nyolcan sem vagyunk, s
csak egyetlen ilyen volt eddig a történelemben.)Részemről egyelőre: PH! - #21: 2'36"48 (123 km)
Van még benne, de szigorúan csak "betapadva",
anélkül teljesen esélytelen... Próbálkozni kell:
észre lehet venni, hogy mikortól lett "jó" az autó.
(Fogalmam sincs, hogy min múlik*, de durva a
különbség, eleve már a rajtnál is pl. 2-3 tized.)*: semmilyen beállításhoz nem nyúltam, semmilyen
körülmény nem változott (tehát nem lehet mondani,
hogy pl. a magas FPS okozza, hiszen az elején is
ugyanannyi volt az FPS, mégis csúszkált, mint állat),
egyszer csak "rendbejött". Kb. a 10. újraindításnál...
Tegyük hozzá, hogy azért úgyis sikerült menni zuchy
idejével a hátsó szakaszon, meg még egy-két esetben,
de tipikusan 2'43 körül voltam. (Jó az elején még a
pályával is ismerkedni kellett, bár ez a rész más
"offline" futamon is előkerült, szóval annyira nem
volt gáz a kanyargás, inkább csak "nemszeretem"
feeling ezzel az A3-mal. Amíg meg nem táltosodott.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #19333 üzenetére
Úgy, hogy jobban tapad, másképp nemigazán tudom leírni.
Természetesen igaz, amit írsz, hogy a sokadik próbálkozásra
már a pilóta is jobban érzi a gépet, de van ezenfelül valami a
játékban, ami változik. Ezzel a változással együtt persze megy
a pilóta is, tehát ő is változik: másképp vezet, de ezt csak akkor
teheti meg, ha az autója is másképp, azaz "jobban" viselkedik...
(Azt nem tudom, hogy azt hívjuk-e bugosnak, amikor jól tapad,
vagy azt, amikor nem tapad, és csúszkálsz, mint állat, de azt
nehéz lenne vitatni, hogy van valami a dologban. Itt írtam erről.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Ha valamilyen eredményedről teszel is fel képet, fel tudlak venni a listára.
Nem kell a "végleges" időre várni: jó menetközben is látni, hogy kb. milyen
idők vannak, meg egyáltalán hányan indultak eddig a futamon. Amennyiben
később jobb időt mész, természetesen frissítem a táblázatot - amint ráérek,
ezért ki is van írva, hogy mikor frissítettem utoljára (az itteni HSZ-ek alapján).Scorpio06: kösz, így legalább TESCO-Zsömle is "lebukott", nem kell a verseny
lejárta utánig várnom (ill. külön kérnem), hogy egyáltalán felvehessem a listára.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Szvsz ne írd át a CDKey-t. A megapackot külön kell telepíteni,
az külön hoz létre egy addon.txt fájlt: amennyiben ez valid kódot
tartalmaz (elsőre nem fog, mert a "Gold" kiadásban lévő kulcsok
hibásak!) a szerver fel fog engedni a régi profiloddal, hiszen csak az
történt, ami az online vásárlásnál is történt volna. Ha beszerezted
a jó kulcsot, és átírod az addon.txt-ben (vagy futtatod az activate-addon-t,
vagy mi a fenét, és oda beírod neki a helyes kulcsot), akkor fog menni.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Perszehogy jó lenne, ha nem lenne bugos. De ne aggódj, a tapasztalatok
alapján neked megvolt a tapadásod a körödben. Nem úgy van amúgy,
hogy egyszer csak "betapad" és egy kanyart jobban veszel... Pláne nem
úgy van (az én tapasztalatom szerint), hogy csak egy körre szól a dolog.
Ezért nem tudom eldönteni, hogy vajon az-e a bug, hogy nem tapad jól,
vagy az, hogy jól tapad. Mert nálam vagy mindig jól tapad, vagy egy ideig
sz*rul, aztán magához tér. Szóval én inkább a csúszkálást érzem bugnak.Emlékszem olyan konkrét esetre is, amikor küzdöttem Davetim idejével:
megvolt a tempó, csak össze kellett volna rakni, végül sikerült, de fénykép
készítése helyett véletlenül kikapcsoltam a gépem. Miután újraindítottam,
egyszerűen nem tudtam menni az adott idővel, pedig annyi idő alatt nem
hiszem, hogy elfelejtettem volna az autó irányítását, vagy mondjuk a pálya
vonalvezetését. Aztán egy idő után (sokat küzdöttem megint), ismét jöttek
a jó idők. Szóval szerintem az a bug, ha sz*rul megy, és annak örülünk, ha
jól. Akinek meg mondjuk mindig jól megy, nem is tudja, miről van szól.
(Itt utalnék vissza HSZ-em második mondatára: a részidők alapján, neked
semmilyen gondod nem volt a tapadással abban a 38-as körödben, kezdve
a rajttal. Szóval nem kell aggódnod: ha ezen felül gyorsulsz, az a saját
ügyességeden fog múlni. De ha neadjisten ugyanazzal a hozzáállással
csak 5-6 másodperccel rosszabb kör sikerülne, akkor elkezdtél csúszkálni.Szerk: amúgy igazad van, hogy teljesen másképp kell kezelni az autót, ha
jól tapad, meg ha csúszkál. Csak éppen ha csúszkál, akkor csak bizonyos
szakaszokon van esélyed normális időt menni. Ahol emiatt lassabbnak kell
lenned, azonnal buksz... Szóval szerintem nem kell annyira aggódni miatta,
mivel elég látványos a különbség, pláne, ha valaki az élmezőnyben nyomja.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Az alap TDU kulcsát nem kell változtatnod, ha csak a megapackot akarod felrakni. Normál esetben ugyanis csak letöltötted a megapackot, telepítetted, majd megadtad a kulcsot: az alapjáték kulcsa nem változik ettől. Ezért írom, hogy azt ne is akard átírni, ha nem akarod a játékot újrarakni (márpedig a leírásod alapján csak a megapackot akarod telepíteni). A CDprojektnek küldd el a hibás megapack kódot, ők küldenek egy jót: innentől kezdve kb. tökmindegy, hogy milyen forrásból telepíted a megapackot (elvileg lehet akár virágbolti is), annyi számít, hogy az addon.txt-ben valid kulcsot lát a szerver. Szerk: nem láttam még a Gold verzió telepítőjét, de mivel mindenkinek rossz volt a pack kulcsa, és csak az (anélkül az alapjátékkal mindenki tudott csatlakozni), feltételezem, hogy a pack teljesen függetlenül telepíthető az alapjátéktól. (Mármint ha van már alapjáték telepítve, akkor dönthetsz úgy, hogy felrakod, vagy sem: gondolom van külön pack-setup.)
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Bocs, az nem esett le, hogy a régit kukázni akarod*.
Ha sehogy nem jön össze végül: ne tedd. Szvsz más
is inkább a megapackos verziót választaná <2K-ért...A cdkey cserés dolgokban régi HSZ-ek közt találsz
tapasztalatot, úgy emlékszem nem Te vagy az első,
akinek alapesetben** gondja volt ilyesmivel. (Talán az
eredeti CD eltörése miatt volt itt vkinek problémája?)**: lehet, hogy ez az átnevezgetős dolog beválik, nem
tudom, hogy hogyan működik, mert még nem volt rá
szükségem, de ha rákeresel, talán több kiderül.Mivel azt tervezem, hogy a korábban vásárolt alap
TDU-t odaadom másnak, ezért a hozzá tartozó
kulccsal már nem kívánok játszani
*Ezt eddig nem írtad: ettől még amit írtam, igaz.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Bocs: #19351-ben update-elve írtad a célt, efölött valószínűleg
átsiklottam. Mondjuk nemigen értek egyet vele, mert ki venne
egy online játékhoz már használt lemezt megapack nélkül.
Persze ha elajándékozni akarod, az más. Nekem mondjuk
anno 4K volt a játék, s további 4K a megapack, ahhoz képest
ez az 1800 Ft (annyi még?) a kettőért egyben szinte semmi...
(Ennek ellenére van, ahol a sima játékot adnák 2000 fölött.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
a broken profile-os javítás itt is működik
Ezzel mondjuk a topiklakóknak olyan sokat nem segítettél...
(Rákeresve ezt eddig így még senki nem említette). Bár gondolom
ha Googleba dobom be, máris lesz találat. Mindenesetre örülök,
hogy a probléma megoldódott, végül így "elpasszolható" a régi...
(Bár tényleg nem lenne az év üzlete: elég ha csak utazni kell érte.)Szerk: na igen, Google első találat... Aki tud angolul, annak azt a
kérdését is megoldja, hogy hogyan kell offline-ból online-ra váltani.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Hehe, engem is linkeltél ezzel: nem a problémakörről nem volt szó.
Egyszerűen az a kifejezés, hogy "broken" nem szerepelt még itt ezzel
kapcsolatban (Bronco említette, de teljesen más szövegkörnyezetben).Szerk: csak hogy én is linkeljek, így már talán érthetőbb lesz.
Szerk: sőt, anno még te is aktív voltál a témában, szóval fel sem tételeztem,
hogy ez neked lenne új. Egyszerűen nem nevezté(te)k itt így ezt a dolgot.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #19368 üzenetére
Szerintem nézd meg, hogy mikori frissítésű a tabella.
Nálam már rég megvan a kép (de amúgy külön kellett
kérnem, ezt nem tagadhatod, és nem először volt ez),
csak addig nem akartam felrakni a friss listát, amíg a
pontokat át nem számoltam: tegnap ezt automatizálni
szerettem volna, egyelőre nem jött össze, szóval...
Türelem tornaterem: amúgy te a fa vagy, vagy az erdő?Eszem-faszom megáll. Még jó, hogy nem az a bajod,
hogy nem szerkesztem online, vagy egy programmal,
ami figyeli a topikban elhangzott HSZ-eket...Btw. másokat sosem kellett kérnem, hogy tegye fel
képet. Aki részt akar venni, és fut egy időt, felteszi...
Te valamiért gyakran azt játszod, hogy nem... De ha
külön kérlek, akkor valahogy csak lesz belőle kép.Szerk: gyengébbek kedvéért:
2009-07-31 05:58:42 VS 2009.07.31. 02:05
Szerinted melyik a kisebb?[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #19385 üzenetére
Ilyen alapon senki ne töltsön fel képet, mert még a végén megdönthetik azt az időt... Csak egy a baj: a rekordtartó mindig "lebukik", így lehet jókat versenyezni az ideje ellen, egy mégjobb időért. Már akinek ez baj: másnak épp ez a fun...
De végülis igazad van: mostantól örüljünk, ha egy cheater miatt nincs referencia idő, mindenki menjen, amennyit jónak lát, a végén majd összeírjuk az eredményeket. Ne tanuljunk többé egymás gyors szektoraiból, legyen a verseny teljesen offline, a végén meg zsákbamacska.
Viszont én olyan tabella szerkesztését nem vállalom, amivel csak a verseny után dolgozhatok (annyi időm egy ültő helyemben nem nagyon van, meg szerintem így értelmét veszti az egész): ki szeretné akkor ezt a nemes feladatot tőlem átvenni? Adom hozzá a fájlokat, ha kell, ahogy nekem is átadta anno dulifiO.
Azért egy időmérő jellegű verseny az idők eltitkolásával... Nekem meredek, de lelketek rajta, legalább nekem kevesebb munka. Bár eddig szerettem, csak a tabella lezárása macera.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #19392 üzenetére
Tabella frissítve. Ha valami gond lenne vele, jelezzétek: ezt már "gép" csinálta.
Szted mennyi van még a pályába? Hol lesz/lehet a vége??
Fogalmam sincs. (Egyszer ültem eddig le hozzá... Most versenyzés helyett az
Excelt gyüszmékeltem, hogy generáljon már nekem szép HTML-t a tabellából...)
De ha megint tudok karikázni (lehet, hogy pár perc múlva), talán tudok közelebbit.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Scorpio06 #19394 üzenetére
Bocs, most a ponttáblázat frissítésére koncentráltam.
Nem szeretem a "" smileyt, de azért köszönöm az
észrevételeket: a javítások máris elérhetők online.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #19398 üzenetére
Nekem meg most lenne negyed órám játszani, de nem enged fel: király...
Szerk: mi a "trükk" egyébként ilyenkor? Érdemes kilépni a játékból, vagy csak
nyomogatni a csatlakozást (kiválasztani a profilt), folyamatosan? Segít valami?#19395-re: ami nem romlott el, azt ne javítsuk: driver csere csak akkor, ha kell.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #19433 üzenetére
Kedves TESCO-Zsömle!
Tájékoztatásul közlöm, hogy a 38-as időidet bőven "betapadva" futod.
A kanyarodásról semmiféle szóbeli oktatást nem kaptam tőled, de nem is tartok rá igényt. Majd ha tartósan elversz a(z általad paraméterezett) bajnokságbeli pályákon, beszélgethetünk technikai dolgokról. Ja és természetesen csak akkor, ha leszoksz a digitális gáz/fék használatról, vagy esetleg kormánnyal állsz ki ellenem. (Azzal amúgy pár másodperccel rosszabb vagyok, tehát ez fair ajánlat.)
Szerintem ezt az egész "tapadási bug"-ot túlmisztifikáljátok, mert nem úgy működik, ahogy hiszitek. Jómagam inkább csúszkálási bugnak hívom, ha az autó sz*rul irányítható. Szerintem a jól irányíthatóság a normális: tessék kikapcsolni a Vsyncet, mert input-lagot okoz.
Üdvözlettel,
DigitXTUi:
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz hoffman_ #19431 üzenetére
Az egyenesben csak azért kapsz, mert rossz a kigyorsításod a kanyarból. Szóval ha sikerülne egy kanyart az ideális íven, megfelelő tempóval bevenned, nem kapnál sem a kanyarban, sem az egyenesben. TESCO-nak ebben igaza van: meg kell tanulni jól kanyarodni. Ill. meg kell ismerni a pályát, kitapasztalni a határokat. Nem mindig az a gyors, ha egy checknél jobb vagy, pl. kanyar előtt: ha elfékezed, rossz a kigyorsod, a következő checknél sokkal többet bukhatsz. A verseny az utolsó checkig tart: a jó kört "össze kell rakni".
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #19438 üzenetére
Uh, akkor én még sosem tapadtam be. De tényleg.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Davetim #19440 üzenetére
Nekem ilyen tényleg nem volt... Egy idő után utolértem magam. Nem volt
olyan, hogy sok másodperccel kiugró idő, aztán nista, vagy pl. egy durva,
fél másodperccel jobb rajt, mint a normális. A jó rajtjaimat is mindig meg
tudtam ismételni, ugyanazzal a technikával. Ezért mondtam, hogy akkor
én még igazán sosem tapadtam be, tehát lényegében akkor azért látom
másképp a "tapadási bug"-ot, mert én inkább a fordítottjával találkoztam,
amikor csúszkálok... Amúgy normálisan szokott menni az autó, de nem
kiugróan, csak normálisan... Mindenesetre ez elég megfoghatatlan dolog,
ezért nem is izgatom magam, hogy TESCO-Zsömle hogyan hozta össze:
tabella frissítve, este pedig próbálok másodszor is karikázni egyet, hátha
fogható az az idő: nekem az a 2"36 még csak "épp kezdett jó lenni"...Kérdezte is TZS, hogy még mennyit látok benne. Egyelőre nem tudom...
Néhány mp még biztos. Bug, vagy nem bug, legalább szoros lesz az eleje.
Ha a szerver felenged végre. Akkor, amikor rá is érek menni 1-2 karikát.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #19446 üzenetére
Közben amúgy le akart dobni, és iszonyat marhaságokat írt ki
a részidőkre. Egyszer jó volt (a jelenlegi 2'36-os rekordot nem
tudom, ki tartja, mert nem írja ki, de ahhoz képest) s reálisnak
látszó időket írt, másszor meg ilyen 15/14/13/11 perces előnyt.
Fel is vettem FRAPs-szal: többször is eljátszotta. Bughalmaz.Szerk: amúgy jó, hogy mondod, most kajálok, addig hagyom.
Egyelőre ha két kört tudtam futni: többiben bugokat néztem...
(Pl. kiírta, hogy vége, kattintsak az okéra, de tovább tudtam
menni, és írta ki a referencia nélküli részidőket, aztán most a
vége képernyőn - vmi 2'41-et mentem - leokéztam, viszont
az egér eltűnt. Nem tudom, visszajön-e. Szóval bugzik: nem
versenyt befolyásoló értelemben, csak épp menni nem lehet.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #19446 üzenetére
Ledobott. Pedig épp kezdtem ráérezni. Nekem nem
akar "bugzani", egyszerűen egy-két kanyart kezdek
végre jól venni, csak egyetlen értelmes idő sem volt
még belőle, mert ahhoz egy tiszta kört kellett volna
futnom, amit a szerversz*rakodás nem hagy. Ha
rendesen menne meglenne az a 33, szerintem...[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #19438 üzenetére
Btw. inkább azt mondd, hogy mennyi volt a részidő.
Ez a hátrány, meg a mihez képest a szerver gajdulása
során vajmi keveset mond... Esetleg videód nincs erről?
Csak mert simán lehet, hogy az is normális karika volt,
egyszerűen megtanultad a pályát: jól jött ki minden.Btw. ha bug nélkül meg lesz döntve az időd, mit fogsz
szólni a betapadási bugról? Nem lehet, hogy a 2'38-at
végig csúszkálod? Az is egy másik dimenzió.
Jah, egyébként a legidegesítőbb az, hogy az automata
rohadtul nem akar visszaváltani, manuálisan meg ugye
nem tudok, mert 100 FPS fölött "megáll a tudomány"*,
nekem meg adott esetben 200 is van, szóval pláne.*: mondtam már, hogy bughalmaz? Asszem nemrég.
Szerk: mielőtt belekötnél: a linkelt kép bőven nem a legjobb
rajtom, még ha a zöld részből arra is lehet következtetni.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #19450 üzenetére
Akkor semmi extra, azt a rajtot én is megfutom.
Csak ez a szerencsétlen Audi alapjárat környékén
eléggé erőtlen, ezért tök máshogy kell vele indulni,
mint más autókkal. Ennek pörgetni kell a motorját,
még az se baj, ha kicsit kipörög a kerék. Szóval
szerintem az a szentlélek volt... Simán jól ment.De azért máskor, ha van egy kiemelkedőnek érzett
időd, készíts belőle videót, még ha később lesz is
jobb: referenciának jó lesz, részidőket, technikát
lehet nézegetni. Ha meg később nagyon nem megy
még egyszer, akkor abból is lehet egyet videózni,
utána meg jól összevethető: ha bug van, mondjuk
az autó "ugrott" egyet, vagy irreálisan gyorsult, az
az ilyen összehasonlító videóból rögtön kiderülne.Ez volt a gond Davetim "#01-bug"-jával is: arról volt
csak videója, hogy hogyan nem tudja megfutni azt
a jó időt, amin csak annyi látszott, hogy bőven nem
tökéletes az a kör, tehát a bugos ideje is lehetett jó.Részemről semmi fenntartásom az időddel szemben,
ezért is teszem fel nyugodtan a tabellára. Remélem
a szerver még magához tér a közeljövőben annyira, hogy
valami értékelhetőt felmutathassunk mi is. Davetim pl.
tudom, hogy előrébb tart, de egyelőre oda tudtam csak
berakni egy "kémfotó" alapján (lásd. nap köridejét)...[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
-
DigitXT
nagyúr
Előbb épp a játék indítása közben volt egy
fél másodperces áramszünet: a gépet még
megfogta a szünetmentes, kicsivel később
a TV is magához tért, de az ADSL modem
resetelésre szorult, szóval újraindítottam a
játékot, mivel épp kapcsolódás közben volt.
Utána csak harmadszorra indult el, de egy
kis gondolkodás után elsőre felengedett...Viszont ezt a képet bámulhatom: szívás?
Szerk: közben megpróbáltam feltölteni a
"TEST challenge"-met... Talán sikerült is,
de ennek ellenére nem mutat semmit.Nehogymár a bajnokság végére vágják
haza az egész szervert. A marhák.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz DigitXT #19456 üzenetére
Közben egyik "offline" challenge-en mentem Bronco ideje ellen...
Gyorsultam is egy másodpercet az Enzommal, talán meg is lett,
de nem tudom, mert időközben elsuvasztotta a Global Rankinget,
végül (láttatok már ilyet?): eltűnt az összes drive-in. Szerintem
ebből még egy teljes feltöltés kell, ha lesz egyáltalán szerver...https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #19459 üzenetére
Kíváncsi lennék, hogy milyen fordulatszám-tartományban indultál.
jobb gyorsulásra
Ha van ilyen, akkor is láttunk már karón varjút: volt, amikor a verdát
"baromira egyenesen" kellett tartani, és (bár csak icipicivel, de) úgy
jobban gyorsult. Hosszú távon ez is számíthat... De akárhogyan is
csűröd-csavarod, simán benne van annyi a pályában, csak most a
szerver nem engedi, hogy versenyezzünk, ezért kellene majd még
egyszer feltenni három napra, feltéve, hogy magához tér ez a sz*r.utólagos videónál nem mutat részidőket
Az lehet, de egy belső kamerás felvételből elég jól látszik, ha vmi
anomália van. Nameg az sem mindegy, milyen íven mész itt-ott...32"5-ös alapidő 2s büntivel
Én bünti nélkül csinálnám, mert az alapidő kb. semmit nem jelent...
(Pl. be lehet venni úgy az első kanyart, hogy szándékosan lerakod
a bal elsőt a fűre, kicsit "átugratva" az ívet: kapsz egy hibapontot, de
nem hiszem, hogy az másodperc nagyságrendű bünti lenne, viszont
lehet vele tizedeket nyerni. Szóval én a tiszta kör híve vagyok.)#19460: dehogy jelent előnyt! Pont a te érdekedben gondoltam,
áttérhetnél "normális" irányítási módra, utána talán beszélgethetünk
a technikáról. Anno ugyanis, amikor az volt a téma, hogy bugos-e a
rajtom, valakinek szenzációszámba ment, hogy lehet kipörgő kerék
nélkül is rajtolni: akkor merült fel bennem, hogy amíg ilyen kérdések
vannak, miről is beszélünk? Hasonlóképpen: amíg te "nyomogatott"
gázzal veszed a kanyarokat nem érdemes összehasonlítást tennünk.Btw. marhára kíváncsi lennék egy videódra: dadog-e a motor, ugrál-e
a fordulatszámmérő, valamint hogyan reagálja le nálad a kocsi ezt a
nyomogatást. Jó, ez a mostani verseny nem a legjobb példa, mert
ez az Audi olyan gyenge, hogy szinte végig padlógázzal kell menni,
arra meg tökéletes a benyomott gomb is, nem beszélve arról, hogy
én is sokszor csak "digitálisan" fékezek, azaz minél rövidebbet, de
azt minél intenzívebben, így előfordul az is, hogy pl. fél másodpercre
"beleállok" a fékbe: az életben ezt biztos nem tenném... (De más
szimulátor jellegűbb játékban sem: eleve oda nem gamepad -> G25.)Szerk: nem a monitornak van input lagja (CRT-nek pl nincs), a játéknak.
A Vsync miatt. Ha pl. a FRAPS felvétele miatt megy 60 FPS-en, akkor
nem romlik az irányíthatóság számottevően, de ha a Vsync miatt, akkor
megjelenik a szokásos jelenség: lustán reagáló gáz/fék/kormány, nagyobb
tehetetlenségűnek érzett kasztni. Úgy is lehet persze jó időt menni, de úgy
sokkal nehezebb. Anno a bajnokság elején kapcsolgattam: simán volt 2 mp
különbség nekem a két beállítás között, annyira kevéssé volt úgy közvetlen
az irányítás. Vsync nélkül egyszerűen jobban megy. Viszont ha CRT-d van,
és 75 Hz-en járatod, az hosszú távon nem tesz jót a szemednek, az tuti...[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz blazsey2 #19458 üzenetére
Miért ne működne. Kormány-kormány: konfigolod, aztán hadd szóljon.
Btw. lehet, hogy volt már "ilyen bugod", csak nem vetted észre...TESCO: az kb. optimálisnak tűnik, mert valóban ilyen sz*r ez az Audi.
Pedig 3.2-es motor van benne. El vagyunk ebben a játékban kényeztetve.A joy-on nincs holttér
Ugyanannyira lehetne rajta, mint egy gamepad-en, hiszen azon két joy van.magamhoz képest Unreal az idő
Te tudod: nekem mindenesetre nincs bajom vele. Csak legyen jó a szerver.60 jobb?
Dehogy, az már pár perc után is gyilkos. Ne tudd meg, hogy milyen kínszenvedés
volt ATI-nál minden driver frissítés után lepucolni azt a nyavalyás DDC-t, amíg még
a CRT-m volt meg... LCD-nél az a 60 nem olyan frissítés, mint a CRT-n, ha esetleg
erre akartál rákérdezni, tehát ezesetben tényleg jobb. (Sokáig utáltam az LCD-ket,
de most már nem tudnék visszatérni CRT-re, hiába volt/van sok előnye, egyszerűen
kényelmesebb, jobb dolgozni (márpedig a cégnél nincs TDU) egy TFT-n, élesebbek
a betűk (annyira, amennyire egy CRT-n sosem lesznek), nem vibrál a kép egyáltalán,
stb. Persze van némi input lag, meg van sz*r színhűség (sőt, a TV-m esetében még kikapcsolhatatlan dinamikus kontraszt is), de mindezeket elviselem azért cserébe,
hogy nem folyik ki a szemem. Meg sokkal szellősebb az asztalom. De most
már megyek is dolgozni: nem tudom, este mi lesz a szerverrel, remélem jó lesz...[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #19467 üzenetére
Állítsd be rendesen a FRAPS-ot. A kész felvételt a VirtualDubbal kódold DivX/Xvid-be. Szükséged lesz egy regisztrált FRAPS-ra is, különben csak 30 mp vehető fel. Bár az az első néhány kanyarra még épp elég. Ha nem bírja a géped felvétel közben a stabil FPS-t (nálad lehet, hogy 75-re lőné be a monitorod miatt: most nincs előttem FRAPS), próbáld a fele sebesség módot. Fele méretet mindenképp. Ha esetleg van TV kártyád, azzal is tudsz felvenni, ráadásul az nem lassítja a játékot, és on-the-fly tömörít. Ha esetleg akadozna FRAPS videózás közben, célszerű a cél meghajtót töredezettségmentesíteni: a FRAPS által felvett anyag szinte tömörítetlen, ezért igen nagy helyet igényel, nem célszerű, ha az oprendszer ezzel kezdi a drive-on lévő szétszórt szabad helydarabkákat feltöltögetni. (Ha a felvételkor akad, a lejátszáskor is fog.) Ha simán megy a felvétel, lehet élőben is karikázni: lesznek rajta részidők meg minden.
Amúgy mi ez a videózási kedv: megint jönnek a jó idők?
Ez a HSZ 1024 karakterből áll: az kerek szám.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #19472 üzenetére
Mondtam én, hogy állítsd be rendesen a FRAPS-ot.
Szerk: aláhúzom a lényeget. Örülök, hogy megy.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Intel Core i3 / i5 / i7 4xxx "Haswell" és "Haswell Refresh / Devil's Canyon" (LGA1150)
- Kecske
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Marvel's Spider-Man 2 - Január végén érkezik a PC-s kiadás
- Fotók, videók mobillal
- Ukrajnai háború
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest