- DIGI internet
- Proxmox VE
- Linux - haladóknak
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen NAS-t vegyek?
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz Dhampir #14856 üzenetére
A megszüntetéssel kapcsolatban a 1412-re betelefonáltam, és mindenre rá akartak beszélni.
Nehezíti a helyzetet a két dátum különbözősége, mert a Családi csomagos TV már üzemelt, amikor az Internet még nem, azt több, mint egy hónappal később sikerült csak bekötniük.Azt mondták, hogy kell egy lemondó nyilatkozatot írni, amin az MT ügyfél-azonosítónak is szerepelni kell, és azzal bemenni a T-Pontba. Ezek szerint két nyilatkozat kell a később bekötött Internet miatt?
Az erőszakos ügyfélszolgálatos szerint hamarabb nem lehet lemondani, mert akkor az szerződésbontásnak minősül.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.