-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Új hozzászólás Aktív témák
-
prisz
aktív tag
Tisztelt xxxxxx!
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósághoz (a továbbiakban: Hatóság) 2021. december 1-jén érkezett megkeresésére az alábbiakról tájékoztatjuk.
A Magyar Telekom Nyrt. megkezdte a Wi-Fi hálózaton keresztül mobil készülékkel való hívás, (Voice over Wi-Fi), szolgáltatás bevezetését (VoWifi). A Telekom november 29-én indított egy tesztidőszakot, amelyben az adott eszközökön a Telekom-2NDSSID Wifi-t bekapcsolták. Ez a teszt bizonyos koax és optikai HGW-ken működik. A 1414-en elérhető ügyfélszolgálat műszaki területe, aki az ügyfél kérésére kikapcsolja az eszközön ezt a szolgáltatást. A teszt várhatóan januárig tart.A szolgáltatásról részletesebben a következő linken tud tájékozódni: https://www.telekom.hu/lakossagi/szolgaltatasok/mobil/vowifi
Javasoljuk, hogy kérdéseivel a szolgáltatóhoz forduljon, és mint előfizető kérjen tájékoztatást, ha ezt eddig nem tette meg. Ha pedig már fordult a szolgáltatóhoz és a szolgáltató válaszát nem fogadja el, esetleg úgy véli, hogy előfizetőként sérelem érte akkor kérelemmel fordulhat az Hatósághoz.A beadványt postai úton (aláírva) nyújthatja be a Hatósághoz. Az info@nmhh.hu elektronikus levelezési címre érkező levelek hatósági eljárás kezdeményezésére nem alkalmasak, ezen az úton kizárólag tájékoztatás, vagy információ kérhető. A hatósági eljárással kapcsolatos tudnivalókat az alábbi linken olvashatja el: http://nmhh.hu/cikk/187744/Hatosagi_eljaras_elektronikus_hirkozlesre_vonatkozo_szabaly_megsertese_miatt_kerelemre A Hatóság hatásköre az elektronikus hírközlést és a médiaszolgáltatást szabályozó jogszabályok valamint a Szolgáltató saját ÁSZF-jének betartására terjed ki. A Hatóság bejelentés vagy kérelem alapján a szolgáltatóknál az elektronikus hírközlésre vonatkozó szabályok betartását vizsgálja, de nem vizsgálja az egyedi előfizetői szerződés betartását, valamint nem dönt a szolgáltató és az előfizető jogvitájában. A szolgáltató és az előfizető közötti egyedi előfizetői szerződésből eredő jogviták, díjviták eldöntése a területileg illetékes bíróság hatáskörébe tartozik, beleértve a kötbér, vagy kártérítés mértékét is. Ha a felek között ebben vita van, akkor bírósághoz fordulhatnak, vagy a természetes személy előfizető kérheti a békéltető testület eljárását.
Reméljük, hogy tájékoztatásunk segítségére szolgál.
Tisztelettel:
Xxxxx
osztályvezető -
prisz
aktív tag
-
-
prisz
aktív tag
válasz sziszi-fuszi #134816 üzenetére
Ráadásul ez a telekom box igen gyenge hardver. Már a legtöbb tv-n mint nálam is ott a Netflix natív app 4k,hdr,5.1. Tök felesleges a vacak szolgáltatói boxokkal szenvedni, ami max. a lineális tv-re jó, (ha épp jó) amit lassan már nem néz senki...
[ Szerkesztve ]
-
prisz
aktív tag
válasz #46824192 #134825 üzenetére
Értelmetlen előfizetői statisztikákat böngeszni, mert nálunk kb. az esti hiradó amit megnézünk, meg marha jó késő este elaludni valami gagyi sorozaton. Hogy miért fizetünk elő? Hogy legyen. Tök feleslegesen, mint a vezetékes telefonra. Augusztusba vettem meg az új LG tv-t, ami életem egyik legjobb döntése volt. Natív appokkal, Netflix (4k,HDR,Dolby5.1) Hbogo, Youtube, Google Stadia(4k,HDR,Dolby5.1). Apropó! Amióta megy a stadia, nincs bekapcsolva egy áramzabáló konzol sem. (Elvihetőek, érdeklődni privátban). Összességében szvsz. lassan felnő az a generáció, akiknek már a felhasználói szokásai merőben megváltoztak a 10-20 évvel ezelőtti gyakorlathoz képest...
-
prisz
aktív tag
válasz sziszi-fuszi #134828 üzenetére
6 év? Örülnék, ha 4-5 évet elmenne. Ez már nem a 25 éves orion tv fogyasztói társadalom...
[ Szerkesztve ]
-
prisz
aktív tag
Van valami "hivatalos" (aszf) adatkorlát mostanában a telekomnál? Mert nagyon rákattantam a google stadia-ra mióta kijött az LG tv app, viszont ahogy mértem, percenként! a 4k hdr stream kb. 300mb-ot zabál. Így könnyen meglesz jó pár terrabájt havonta...
-
prisz
aktív tag
válasz KubanitoS #135144 üzenetére
De mit ad többet mint a régi? Már a megjelenés pillanatában is elvult volt, mind hardver, mind szoftver terén. Manapság már egy alap okostévé is meghaladja a tudását. Mind sebességben, mind applikációban. Akkor minek hoztak ki egy ilyen őskövületet, aminél még a 3 éves telefonom is gyorsabb? Teljesen ésszerűtlen...
[ Szerkesztve ]
-
prisz
aktív tag
válasz bghistvan #135193 üzenetére
Semmi különbség telekomnál 1.4, 2.0 ,2.1 között a leggagyibb kábel is jó. A magasabb szabványoknak az adatátviteli képessége magasabb natív 4k,8k,hdr,120hz ennyi. A telekomnál ez tök mindegy.
Ha jobb valamennyivel a lejátszó képfeldolgozó egysége, talán egy picit jobb lehet a kép, de erősen tv függő. Én még mindig a tv saját natív appját támogatom... -
prisz
aktív tag
válasz bghistvan #135216 üzenetére
Ha kép van, akkor ennyit tud a box. Nem többet. Más kábellel sem lesz jobb. A tv appja natívan adja a 4k-s youtube videókat, ahogy a netflix és a google stadia is nagyon szép. Ezek után kétséges, hogy ez a box ilyen gyenge hardverrel, és szoftver támogatással, képes e valódi 4k-s kimenetre...
-
prisz
aktív tag
válasz Statikus #135268 üzenetére
Optika és Koax hálózaton dedikált csatornán megy a tv, nincs sebességcsökkenés. Melyik az a szolgáltató, ami conax modult ad? Mert ha voda, akkor ezerszer inkább telekom, ha meg digi, az még csak-csak, de ő nem ad modult, hacsak nem fizetős pornót, vagy filmcsatornákat nézel.
-
prisz
aktív tag
Sziasztok! Egy fura rejtéllyel szembesültem. Adott egy 3686v2-es hgw, rajta lóg lanon egy lg753-as tv. Minden szuperül működik, sw frissítés,youtube, hbogo, netflix, stadia, kivéve 1 dolgot. Képtelen vagyok bejelentkezni a tv-n az lg accountommal. Ez azért is kellemetlen, mert néhány alkalmazás csak bejelentkezett fiókkal frissül. Viszont, telefonos mobil hotspot-ra csatlakoztatva, azonnal bejelentkezik. Gyanítom, valami tűzfal blokkolhatja a hgw-n, az account azonosító szervert. Futott már bele ebbe valaki? Mit állíthatnék be a telekomos routeren?
-
prisz
aktív tag
válasz snyper990 #135462 üzenetére
Sikertelen bejelentkezés, vagy csak pörög-forog, gondolkodik hosszú percekig, amig ki nem lövöm. Mobil hotspottal kb. 1 másodperc a login. Tuti, hogy a hgw fogja meg az account szervert, csak tanácstalan vagyok, mit állítsak, hisz minden más flottul működik. A google kevés már ehhez, vele kezdtem
[ Szerkesztve ]
-
prisz
aktív tag
válasz .:ZS:. #135464 üzenetére
+1!!! Ez nem igaz! Dns probléma volt. A tv-n átírtam google dns-re, azonnal csatlakozott, bejelentkezett. Erre gondoltam volna utoljára... Egyszerűen nem értem, miért ilyen trágya a telekomos dns szerver? És erre mezei user, hogy az istenbe jöjjön rá magától?
[ Szerkesztve ]
-
prisz
aktív tag
-
prisz
aktív tag
Sima iptv-s cisco boxokhoz, most jött egy frissítés. Valamit biztos javítottak, ki tudja mit, mert változást nem látok. Teszi a dolgát, ahogy eddig is...
-
prisz
aktív tag
Jelenleg 8k-t fizetek, koaxon net,tv,telefon. Van a házban digi is, az 6k lenne, viszont koaxal van bekábelezve minden, nincs kedvem vacakolni az optikával. Ráadásul a tvgo agyonveri a digi hasonló szolgáltatását, ami gyakran van használva. Viszont ha valóban árat emelnének, fogcsikorgatva, de tuti váltanék. Ahol van konkurencia, nem hiszem, hogy meglépik. Nagy a piaci verseny. Ahol pedig listaáras, na ott lehetnek problémák...
-
-
prisz
aktív tag
válasz laci06 #135695 üzenetére
A hgw seggén, vagy oldalán, van a belépési felh.név, jelszó. Az elérés 192.168.0.1 vagy hasonló, az is ott van. Bepötyögöd, belépsz, elvileg a hálózat menü alatt ott kell lennie frekvenciák, vagy hasonló. Abban a menüpontban, lesz rengeteg ocsmány szám, és felsorolás. Na azik kellenek. Milyen hgw-t vittek? Sagem, vagy kaon?
-
-
prisz
aktív tag
Nálatok is "halott" a portfolió.hu, és a hvg?
na visszajött...[ Szerkesztve ]
-
prisz
aktív tag
válasz joe999 #135896 üzenetére
Mivel eddig a TV-d feldolgozó egysége kódolta az adást (DVBC), most meg egy külső HDMI bemenetről kapod a jelet, a képminőség javítása miatt, valóban finomhangolnod kell a tv-t. Én is DIGI-ről jöttem át, költözés miatt. Valóban jobb volt valamelyest a DIGI DVB-C, de olyan brutális különbség azért nincs. A közeljövőben pedig a telekom, tuti emeli a bitrátát...
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- HP EliteBook 840 G5: i5-8250U/16GB/256GB NVMe SSD/14" FHD,IPS,Matt/WIN10 Pro
- Xiaomi Redmi Note 13 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S22+ 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A55 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S20 FE 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 128GB Space Black - kártyfüggetlen, 17 hónap GARANCIA, 98% akkumulátor
- XFX ZERO RX 6900 XT 16GB GDDR6 256bit - EKWB folyadékhűtés
- ÚJ GAMER PC! RYZEN 5 5500 / RTX 3060 12GB / 16GB DDR4 RAM / 512GB M.2 SSD / GARANCIA
- iPad mini (5. generációs) 64GB Asztroszürke
- Ampire MB60.4 - Autós erősítő újszerű állapotban.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen