Új hozzászólás Aktív témák
-
moonman
titán
megcsináltam az itt leírtakat, most annyi a különbség, hogy működik a keresés, de még mindig dobálja az errorokat. a warningok eltűntek.
-
moonman
titán
a hibaüzenet egyébként:
The update cannot be started because the content sources cannot be accessed. Fix the errors and try the update again.
Context: Application 'Search', Catalog 'index file on the search server Search'
természetesen az ide vonatkozó kb cikk szart se ér.
-
moonman
titán
na megvan a probléma gyökere. a szervernek három ip-címe van:
192.168.1.15 - fő cím, ezen fut a vállalati honlap
192.168.1.16 - default web site (OWA innen megy)
192.168.1.17 - sharepoint szájt.namost a kereső a localhost néven keresi az adatbázisokat, ami jelen esetben a 15-ös végű cím, ez pedig nyilván nem fog menni neki. ha felcserélem a címeket, hogy a 15-ösről fusson a sharepoint, eltűnnek a hibák és a kereső is egyből elkezd működni. mivel azonban a routerünket/tűzfalunkat külsős csinálja és nem nagyon akartam belemászni, mert pont holnaptól egy magát meg nem nevezni kívánó elég nagy vállalat fogja használni két szolgáltatásunkat is, inkább úgy döntöttem, hogy megváltoztatom a szerver fő ip-jét 17-re (mert én ilyen eccerű csávó vagyok). átírtam a dns-t is meg mindent, amit ilyenkor kell, és most úgy tűnik, hogy belülről és kívülről is minden szolgáltatás elérhető.
úgy szeretem, amikor egy kétnapos sz.pás után egy ilyen banális dologgal megoldható egy raklap probléma.
ja és utálom az SBS-t.
-
Kobe
veterán
hali
úgy néz ki, meló kapcsán a közeljövőben tartósan foglalkoznom kell sharepointtal (2007-2010) - nem programozói, fejlesztői szinten, inkább intranet adminisztráció és site / content management szinten. Viszont eléggé megtetszett, és mivel a céges felület egy eléggé kötött része csupán, szeretném itthon is használni, megismerni a többi funkcióját.
Az érdekelne, hogy létezik valamilyen "virtualizációs" felülete sharepointnak amivel azt lehet ellenőrizni, hogy viselkedne élőben amit alkottál, ha mondjuk az egy intranet volna ? Én elsőre visualstudiora gondolnék, hogy az kellhet hozzá pluszban, vagy esetleg van hasonló funkciója spointnak is beépítve?
-
ro_bert17
őstag
Hasonló cipőben járok, mint az előttem szóló.
Jelenlegi konkrét kérdésem arra vonatkozna, mi lehet annak az oka, hogy a W7-re nem tudom feltuszkolni a foundation 2010-et?
Mi kő neki? IIS? .net? -
ro_bert17
őstag
Az valon mié van, hogy ezt valamint a felette levő gombot hiába nyomom, mint süket a csengőt, még sem csinál semmit?
Szerk: nah tovább folytatódik setét ámokfutásom a sharepoint rejtelmeivel.
Tárgytalan, műkszik, csak a portál nem volt elég megbízható hely.[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
őstag
Sziasztok!
létrehoztam egy tök jó felmérést azonban nem tudok a résztvevőkkel kitöltetni.
Adtam már jogosultságot (olvasó/munkatárs) azonban a felhasználók hiába lépnek a megadott url-re nem látják a felmérésemet.Találkozott már vki hasonlóval? mi lehet a probléma?? Mit kell beállítani, hogy a felhasználók láthassák és kitölthessék a felmérésemet. Az oldalt már látják.
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
HENE
aktív tag
Sziasztok!
Egy SharePoint 2010. webhely testreszabásán ügyködök éppen.
Van arra lehetőség, hogy egyes nézetek csak meghatározott felhasználói csoportoknak legyenek elérhetőek?
A cél: egy listából a saját adatait mindenki láthatja. (szűrés [saját név]-re) Viszont szeretném, hogy egy csoport a többi felhasználó elemeit is lássák. (ebben az esetben nem lenne szűrés [saját név]-re) Hogy lehet beállítani, hogy ez a nézet csak az X csoportnak legyen elérhető?
A másik kapcsolódó kérdés: van arra megoldás, hogy paraméterezni lehessen egy szűrést? Arra gondolok, hogy egy mező értékeit ki lehet választani a listából és csak azokat jeleníteni meg. Statikusan létre lehet hozni mindegyiknek egy nézetet, de jobb lenne, ha a user egy legördülő menüből tudni kiválasztani, hogy mely elemeket akarja látni.
Nem tudom érthető voltam-e.
Előre is köszönöm a válaszokat!
-
ro_bert17
őstag
Sziasztok!
070-667: Microsoft SharePoint 2010, Configuring vizsgája van valakinek? Lelkes amatőrként bele lehet vágni? Vagy alapos W2K8, sql, powershell ismeret nélkül felejtős? -
gyga
senior tag
sziasztok.
Kíváncsiságból feltelepítettem a 2013-as veziót.
1 hogy kell elkezdeni vele weboldat kreálni
2 mi a pöcs kell még hozzá mert így magában meg sem nyikkan.
3 vmi sharepoint webhelyért nyafog..nem értem ez nem webszerkesztő?
a 2007-még normálisan működött
A kisebbség is számíít, teszkó.
-
beza84
csendes tag
sziasztok,
Egy kis segítségre lenne szükségem. Kezdő vagyok, sharpoint 2010-et használok, olyat szeretnék csinálni hogy a létrehozott dokumentumokat a létrehozója csak 24 óráig láthassa, vagy módosíthassa, utána már ne.
A csoportban lévő többi személy pedig abszolút ne lássa vagy ne tudja megnyitni.
Remélem siekerült értelmesen leírnom
Tudtok nekem segíteni? -
Realradical
őstag
Sziasztok!
Felhozom a topicot, hátha valaki futott már bele hasonlóba. SP 2013 alatt egy listát szeretnék arra rábírni, hogy amikor ugranak előre egy oldalt a paginated list-ben, akkor ugorjon fel az első elemhez a sidebar. Visual studio-ból megoldhatónak látom, viszont akkor a többiek bukják a Sharepoint designert amit el szeretnék kerülni.
Valaki esetleg oldott már meg ilyen problémát javascript/jquery-vel kliens oldalon?Things that try to look like things often do look more like things than things
-
htcwanted
csendes tag
Sharepoint 2010/2013/Online/2016 kérdésekre szívesen válaszolok, egy kis frissítés a topic-nak.
"ha van kérdésed SharePoint területen, megpróbálok segíteni"
-
Malonee
tag
Van még itt valaki aki sharepointozik?
-
shifty!
senior tag
válasz htcwanted #67 üzenetére
Na akkor nekem lennének kérdéseim
Lényegében hibabejelentő SP oldalt kellett csinálni, InfoPath bejelentő űrlap lett rá csinálva new/view/edit formokkal, ez lett implementálva a SharePoint oldalba, az új bejelentés egy listába rögzül.
Olyan kérdés lenne, hogy kéne csinálni ebből a listából különböző nézeteket:
Egy átfogó, amiben minden bejelentett hiba benne van - ez megvan, az alapértelmezett
Egy olyan listanézet, ami a bejelentkezett felhasználóra szűrve listázza az általa bejelentett hibákat - csak az által bejelentetteket
És egy olyan, ami arra szűr, hogy a hiba elhárítására ki lett kinevezve - egy feladatmenedzser nézet, ami azokat a hibákat jeleníti meg a lista összes eleméből, aminél a bejelentkezett felhasználó a feladatmenedzser - ezt a listát, a megtekintését felhasználói jogosultsághoz is kéne kötni, hogy csak az láthassa, aki benne van az adott csoportban.Nem tudom, mennyire nem egyértelmű, ha valaki tud támpontot, kérem segítsen
Köszi!
Powerty and hunger kills // Invisible, evil disease
-
htcwanted
csendes tag
"Out-of-the-box" sharepoint lista funkciókkal ezt megtudod csinálni. A lista settings-en belül lehetőséged van módosítani létező nézeteket és készíteni új nézetet. Sorting, Filtering, grouping funkciók elérhetőek. Lista nézet oldalakon webpart-okkal is tudsz egyedi nézeteket létrehozni.
"ha van kérdésed SharePoint területen, megpróbálok segíteni"
-
tPedro_
őstag
Sziasztok!
Nekem is lenne egy kerdesem. Latom nem nagyon porog a topik, de hatha.
Szoval van egy SP oldal, amihez megcsinaltam a formot InfoPath-tal. Publisholva volt.
Ezek utan atnevezek egy oszlopot az oldalon.
Emlekeim szerint ilyenkor, ha ujra megnyitom az InfoPath-et, figyelmeztetni szokott, hogy valtozas volt es megkerdezi, hogy akarom-e a mezoket frissiteni.Viszont valamiert ez nem tortenik meg, a mezok listajaban tovabbra is az atnevezes elotti mezo nevet latom.
Hol rontom el?
Koszi elore is.
Udv.
-
tPedro_
őstag
válasz Asgeloth88 #72 üzenetére
Szia!
Az urlapot a SP oldalrol nyitom meg, ki van teve egy szerkesztes gomb. Erre gondoltal?
Itt alapbol nem is latszik a mezo neve.Csak az Infopath-ben latszik, de itt nem azt a nevet mutatja, amire atneveztem a SP lista List Settings-ben.
[ Szerkesztve ]
-
Asgeloth88
csendes tag
Akkor nyisd meg szerkesztése, a list settings->advanced fülön a az űrlap sablont és ott nézd meg, hogy az InfoPath designerben átíródik-e, mert ott automatikusan nem, fog mivel nem az alap SP űrlapot használod már.
[ Szerkesztve ]
-
rockflr
újonc
Sziasztok,
két sharepoint problémára keresnék megoldást:
- egy dokumentumtárban a file-ok nevéhez szeretném egy lista oszlopának értékét hozzárendelni (az excel fkeres függvényéhez hasonlóan).
- egy listán futó munkafolyamat csak abban az esetben küldi el az e-mailt, ha az oldal tulajdonosa futtatja, az listán contribute joggal bíró felhasználók esetében viszont nem.
Előre is köszönöm a segítséget!
-
Asgeloth88
csendes tag
Mennyire vannak itt aktív tagok?
-
htcwanted
csendes tag
válasz Asgeloth88 #77 üzenetére
Vagyogatunk
"ha van kérdésed SharePoint területen, megpróbálok segíteni"
-
Asgeloth88
csendes tag
Egy olyan kérdésem lenne, hogy csináltatok olyat SP onlineban, hogy a Calendar ne engedjen ugyan arra a napra/időre foglalni időpontot? Pl tárgyalót kéne foglalni, de ha már van foglalva az adott tárgyaló adott időpontra, akkor utána ne lehessen. Úgy láttam már nincs onlineban group calendar, viszont van double booking check oszlop, de nem tudom az, hogyan működne.
-
htcwanted
csendes tag
válasz Asgeloth88 #79 üzenetére
Custom javascript megoldás nélkül, talán egy lista workflow-val meg lehet valósítani.
Ha történik egy új foglalás azt a workflow ellenőrzi, és ha már létező időre foglalt akkor visszajelez a requesternek hogy nem volt sikeres a foglalás."ha van kérdésed SharePoint területen, megpróbálok segíteni"
-
htcwanted
csendes tag
válasz Asgeloth88 #81 üzenetére
Ha a group calendar opcio nem elérhető akkor nincs túl sok más lehetöség, SharePoint 2019 lesznek majd hasznos megoldások erre, de az ügye másik platform.
"ha van kérdésed SharePoint területen, megpróbálok segíteni"
-
Razor1
aktív tag
sziasztok, a shortpoint kiegészítővel van valakinek tapasztalata?
-
Peterhappy
őstag
Félve kérdezem, van itt még élet?
Tartok tőle, van/lesz annyi kérdésem, hogy egymagam felpörgetném a topicot - már persze ha van fogadó fél is
Office365-ban, SharePoint online-ban próbálom épp megváltani a világot.
-
Asgeloth88
csendes tag
válasz Peterhappy #84 üzenetére
Még talán páran vagyunk
-
Peterhappy
őstag
válasz Asgeloth88 #85 üzenetére
Oooo de jo, koszonom a valaszt!
Osszegyujtom akkor a kerdeseim es holnap bombazok -
Peterhappy
őstag
Igyekszem mind több dolognak utánaolvasni, hogy minél kevesebb kérdésem legyen, de egyelőre még sok mindent nem látok át, sok mindenben nem látom a logikát, addig biztos lesz néhány kérdésem - reményeim szerint nem túl idegesítőek
Első nekifutásra néhány kérdés, aminek a megválaszolása már nagy segítség lenne számomra.
1)
Több mint száz formanyomtatványunk van, amelyet a papírmentességre törekedve - különösképp a megnövekedett home office munkavégzés mellett - szeretnék "digitalizálni".Ezeket egyenként replikálnám form-okként, de nem igazán tudom, hogy kezdjek hozzá. Olvastam Infopath-os megoldást is, Powerup-osat is, de nem szeretném túlbonyolítani, főleg mert a kitöltött adatlapok nem hozzám futnának be. Ettől függetlenül kész vagyok mindkét megoldást "kitanulni", ha tud annyit hozzáadni a dologhoz.
Itt a cél az volna, hogy egy kattintásra adott űrlap bejöjjön (akár egy lenyíló menüből kiválasztva), azt kitöltve és elküldve a Kolléga feladata végetérjen, s e-mailben a fogadók(k) megkapják.
Ez esetben minden nyomtatványra egy-egy list-et készítsek? Ezek mehetnek egyetlen felületre, egyetlen weboldalra, vagy érdemes minden területre (pl. humánpolitikai nyomtatványok, beszerzési sablonok, stb.) külön aloldalt létrehozni és azon belül list-eket csinálni?
Könnyen lehet, hogy az esetek többségében a fogadó felek nem is használnák (egyelőre) a sharepoint felületet, csak az e-maileket kezelnék.Milyen megoldást javasolnátok?
2)
Szeretnék egy dokumentum jóváhagyási folyamatot létrehozni. Ezt előbb jóváhagyná 6-8 azonos beosztási szinten dolgozó munkatárs, majd ha mindannyian jóváhagynák, akkor kerülne egy szinttel feljebb (két fő) és az ő jóváhagyásukat követően "írná alá" a felső vezető.a)
Ezt a flow-t nagyjából sikerült elkészítenem, viszont sehogy sem tudom kijátszani, hogy
- ne Microsoft Flow feladótól érkezzen a levél, hanem a folyamat indítójától
- magyar legyen a levél nyelve, vagy legalább át magam teljes egészében át tudjam azt írni.
Így pl. az APPROVE - REJECT gombokat nem tudom módosítani, mivel a folyamat elágazása kimondottan ezekhez köthető és nem átírható (én legalábbis nem tudtam).
Ráadásul így egy keverék angol-magyar nyelvű levélről beszélhetünk, aminek sajnos igen rossz az optikája, igényesebb megoldás szükséges (a "full angol" levél pedig nem megoldás).Volna ötletetek, esetleg megoldási javaslatotok?
b) Itt ráadásul a "végterméket", az "aláírásokat" dokumentálnom kellene, így jó lenne, ha ez pl. egy dokumentumban meg tudna jelenni - van erre lehetőség?
3)
Jelen állás szerint egy dokumentumtárat hoznék létre, azon belül kapnának helyet a szabályzatok, az 1) kérdésben említett sablonok, oktatóanyagok stb.
Ahogy néztem, aloldalak létrehozása csak méretes fejléc létrehozása mellett lehetséges - azt egyelőre nem tudom, más eltérés is van-e főoldalhoz képest. Arra rájöttem, hogy a home.aspx másolásával tudok létrehozni, és aloldalként használni főoldallal egyenértékű aloldalt - de nem tudom, ez hosszú távon nem okoz-e gondot. És nem merek felépíteni 30-40 aloldalt ilyen módon, amíg nem győződök meg erről.4)
Van arra lehetőség, hogy oldalon belül linkeljek? Tehát ha pl. egyetlen oldalon megjelenítek mondjuk ötféle dokumentumot és/vagy "hero"-t vagy szövegdobozt, a legfelső listában (vagy hero-ban) arra kattintva legördüljön oda az oldal?Nagyon hirtelen, nagyon röviden ennyi. Remélem sikerült jól megfogalmaznom a kérdéseimet.
Előre is nagyon szépen köszönöm a segítségeteket!!
[ Szerkesztve ]
-
Peterhappy
őstag
Sziasztok,
Kérdezek akkor mást
Forms-ban létrehoztam egy űrlapot én, mint Péter.
Az űrlapot belinkeltem a Nyilvántartás csoport SP oldalába: https://cegnev.sharepoint.com/sites/nyilvantartasÍgy a kollégák itt megnyitva az űrlapot azonnal ki tudják azt tölteni.
Erre készítettem egy folyamatot, amely minden kitöltésről azonnal e-mailt küld a csoport címére (1), valamint az űrlap kitöltőjének (2), azonban mindkét esetben én vagyok a feladó és nem a kitöltő (1), illetve a csoport mailcím (2).
Próbálkoztam 'Send an email (V2)' és 'Send an email from a shared mailbox (V2)' megoldásokkal egyaránt, de egyik esetben sem jártam sikerrel.
A kitöltő e-mail címe adott, Get user profile-lal pedig egy csomó adatom van (vezetéknév, keresztnév stb.), tehát a dolog valid, működnie kellene - és mégsem.
Van esetleg ötletetek, mit szúrok el?
Nagyon kevés hasonló esettel találkoztam Google-ben, Youtube-n, még EZ állt a legközelebb a problémámhoz - gyakorlatilag megegyezik azzal, azonban a megoldás nem működött.Előre is köszönöm az esetleges segítséget!
-
Asgeloth88
csendes tag
válasz Peterhappy #88 üzenetére
Szia!
Bocsi elvoltam havazva munkával. Forms-ot én spec nem használok, mert csak egy survey. SharePoint listatárban megcsinálhatod pl powerapps-al az űrlapot és ott már tudsz emailt küldeni a létrehozónak.
A nyomtatványok mezői mennyire térnek el? Sok lenne 100 contenty type-ot csinálni.
A jóváhagyásnál meg kell adni egy fiókot amivel az emaileket küldöd, ez alapból a Tied.
Bevallom én jóváhagyásokra még mindig SharePoind Designer 2013-ban csinálok workflow-katHát ha classic megjelenést használsz, akkor tudzs pl content webpartokat (scrip/ tartalom kezelő kijelzőket) berakni amiben tudsz html, js kódokat rakni. A modern experiencenél SPFX-el tudsz kijelzőket szerkeszteni.
Sok lehetőség van benne, az is kérdés, hogy pl milyen programozási tapasztalatod/tudásod van.
-
Peterhappy
őstag
válasz Asgeloth88 #89 üzenetére
Szia!
Ne hülyülj, nagyon szépen köszönöm a segítségedet, jobb későn, mint soha!
Sajnos a Form-mal zsákutcába futottam, kiderült, hogy azért nem tudok mailt küldeni, mert szerverszinten le van tiltva, hogy más nevében automatikus mailt küldhessek - ami amúgy teljesen érthető - csak sajnos ez kiterjed az általam tulajdonolt csoportcímekre is...
Ahogy mondod - marad a Power app. Kemény dió lesz, nagyon minimális programozási ismerettel rendelkezem.
A legnehezebb az egészben az lesz, hogy az űrlapok kinézetre közel azonosak legyenek a jelenleg használtakkal, továbbá fontos lenne, hogy azok nyomtathatók legyenek (akár üresen, kitöltés előtt, akár kitöltve) és PDF-be exportálhatók. Láttam erre folyamatokat, valószínűleg sokat kellene egyszerre összeollózni, talán nem lehetetlen, kérdés a házirend lehetővé teszi-e (és meg tudom-e csinálni)Az viszont fontos lenne, hogy a formok ne a listán jelenjenek meg, hanem pl. egy bizonyos gombra kattintva, vagy lenyíló menüből kiválasztva, tehát egy kvázi "ügyfélbarát" felületen. (esetleg aloldalba beágyazva).
És szintén fontos lenne, hogy az elküldést követően legyen egy feedback (ahogy a formoknál), de ennyi, ne lásson rá utána senki a korábban elküldött űrlapokra.Sajnos nincs SP szerverünk, így a Designer-t nem tudom használni.
Azt nem is tudom, SP szerver nélkül egyáltalán el bír az SP egy nagyobb terhelést, akár 40-50 felhasználót egyszerre - vagy nincs a kettő között összefüggés?Egyelőre nem terhellek mással, vannak még kérdéseim, de próbálok sokat tanulni és sok mindennek utánaolvasni, amit tudok, megpróbálok önerőből kideríteni - de van, amire szinte sehol sem találok választ.
Számomra az a legfurcsább, hogy azokra a megoldásokra, amikre én szeretném a SP lehetőségeit kiaknázni, nagyon kevesen használják. Így töredék annyi a forrásanyag és azért csak-csak elgondolkodtató, hogy talán nem véletlen, hogy ez így van...Mindenesetre köszönöm az eddigieket, előre is elnézést kérek, foglak még bombázni kérdésekkel, legyen szép napod
-
Asgeloth88
csendes tag
SP 2019 szerveretek van vagy o365, ez hirtelen nem jött át? Mekkora vas van az alatt és az SQL alatt?
Inkább még az a kérdés mennyi dokumentumot és elemet gyártanak majd a kollégák egyszerre.
-
Peterhappy
őstag
válasz Asgeloth88 #91 üzenetére
Elnézést. Office 365 van.
Vasról nincs infom (sajnos SQL-ről sem), de van benne anyag dögivel, azzal szerintem nem lenne probléma.Mennyiség: passz. Ha csak az eseti űrlapok kerülnének idővel erre, szerintem százas nagyságrend lehetne naponta maximum. Ha bővítenénk ezek körét és bizonyos ügyviteli folyamatokat átemelnénk ide, akkor ez ezres nagyságrendeket is jelenthetne akár.
De ez napi szint, egyszerre, egyidejűleg biztos hogy jóval kevesebb.
-
Asgeloth88
csendes tag
Az o365 bírja mert nem Ti adjátok a vasat. A mennyisegnel még abba a problémába ütközhetsz, hogy a lista nézet max 5 000 elemet jelenít meg. Érdemes lesz majd szűrni és mappazni, ja meg az oszlopokat indelxelni
-
Peterhappy
őstag
válasz Asgeloth88 #93 üzenetére
Oké, köszönöm, ezt észben tartom
Lehet, hogy most pár napig nem tudok a kis projektemmel foglalkozni, ha ismét nekifeküdtem (magamat ismerve lehet, hogy mégis ma este vagy hétvégén), akkor összeszedek egy-két értelmesebbnek tűnő kérdést - amire nem feltétlen találok értelmes választ, megoldást
Még egyszer köszönöm szépen!
-
Peterhappy
őstag
Sziasztok,
Lassan, de csak eljutottam a kérdező stádiumig
Létrehoztam a korábban említett "katalógus oldalt".
Tartozik hozzá közel kétszáz aloldal, minden dokumentumnak egy-egy.
A főoldalon ezt a ~200 dokumentumot hivatkozom meg, "quick links" dobozok segítségével, kategorizálva.
A dokumentumkénti aloldalakra mindenképpen szükség van a doksik az azokhoz közvetlen kapcsolódó dokumentumok miatt.Talán lett volna egyszerűbb megoldás, de hosszas kutakodás és próbálgatás után ezt találtam a leginkább felhasználóbarátnak és igényesnek.
A dolog szépséghibája, hogy az oldal moduljai csak akkor töltenek be, ahogy az oldalon lefelé görgetek. Ez viszont azt eredményezi, hogy az oldalon CTRL+F segítségével nem lehet keresni, ami viszont fontos lenne/lett volna.
Van esetleg ötletetek, mit tehetnék ez esetben?
Előre is köszönöm a segítséget! -
htcwanted
csendes tag
válasz Peterhappy #95 üzenetére
Szia, esetleg egy screenshot a főoldalról? Out of the box megoldásként hoztad létre vagy custom építettél egyet?
"ha van kérdésed SharePoint területen, megpróbálok segíteni"
-
Peterhappy
őstag
válasz htcwanted #96 üzenetére
Szia,
Köszönöm a válaszod!
Nem építettem, csak simán a Quick links modulokkal (add new web part alatt) pakoltam tele az oldalt Fent egy hero fogadja a Kollégákat, ahonnan oldalon belül lehet navigálni.Ilyen szekciókból van több, mindösszesen közel kétszáz "címmel" és ahogy görgetek lefelé, úgy töltögeti be a dobozok tartalmát.
Gondolom így gyorsabb az oldalbetöltés, csak épp egy fontos funkció használatára nincs lehetőség.Elnézést, a címeket szenzitívebb mivoltuk miatt takartam ki.
-
Samifiu
tag
Sziasztok,
Segítségeteket szeretném kérni, vélhetően ez a megfelelő topik erre.
Sharepointtal foglalkozom a munkahelyemen. Egyelőre inkább adminisztrátori szinten, tehát nem tartalmazott nagyon scriptelést(ami volt azt is neten gugliztam ki), viszont már elkanyarodnék a fejlesztői irányba.
Milyen prognyelvet javasolnátok ahhoz, hogy a fejlesztői munkákat el tudjam látni? Interneten javascriptról olvasok. Esetleg valamelyik netes tanfolyamot tudjátok ajánlani?
Fősulin tanultam java és javascript programozást, de mivel nem fejlesztői területen voltam, ezért ez a tudás már igen csak elvészettElőre is köszönöm!
Regisztrált 2007-03-31 11:39 ||| Samifiu felhasználónak 14 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!(phmegbizhatosag.atw.hu) ||| Malacka nem akadt be a kamionjával a híd alá...csupán hidat szállít!
-
viktorhu
veterán
Sziasztok, lehet valahogy automatikusan létrehozni dokumentumokat sharepointban? Olyasmire gondolok, mint a word körlevelezése, szóval lenne egy lista / excel, és egy word szerződés template pl., amit minden rendezvényhez létre lehetne hozni az adott rendezvény résztvevői adataival.
-
Asgeloth88
csendes tag
-
Samifiu
tag
Ami biztosan megoldható, hogy új elem felvitelekor egy word templatebe beírja a mező adatait a workflow. A wordben mindössze hivatkozásokat kell megadni, és a hivatkozások "azonosítóit" pedig be a workflowba.
[ Szerkesztve ]
Regisztrált 2007-03-31 11:39 ||| Samifiu felhasználónak 14 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!(phmegbizhatosag.atw.hu) ||| Malacka nem akadt be a kamionjával a híd alá...csupán hidat szállít!
-
joci86
senior tag
Sziasztok!
Tudtok megoldást arra a problémára, hogy Sharepointon keresztül fogadott adatszolgáltatás esetén automatikusan küldjön emailt a rendszer azoknak, akik nem töltötték fel határidőre a részüket?
Előreláthatólag minden adatszolgáltató üres mappába tenné az anyagát, így csak azoknak kellene emailt küldeni, akik mappája üresen maradt.
Sajnos nem találtam olyan lehetőséget, ahol ilyen feltételt meg lehetne adni.Köszönöm!
-
Samifiu
tag
Szia,
Esetleg egy siteworkflow, ami Query List actionnal vizsgálja a mappa elem ID-kat(már amennyiben mindenkinek külön mappája van) és amennyiben null az érték, akkor E-mail notification menjen egy másik listából kiolvasott e-mailre? Remélem jól értelmeztem a feladatot.Regisztrált 2007-03-31 11:39 ||| Samifiu felhasználónak 14 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!(phmegbizhatosag.atw.hu) ||| Malacka nem akadt be a kamionjával a híd alá...csupán hidat szállít!
-
htcwanted
csendes tag
Jöhetnek a kérdések
"ha van kérdésed SharePoint területen, megpróbálok segíteni"
-
-szabi-
őstag
Hi
Sharepoint 2016 esetén mikor létrehozok egy wiki page-t megpróbálok <style></style> formázást használni.
Azonban az oldal mentésekor ez kitörlődik.
Keresgélve azt olvastam, hogy ez így másnak sem megy.
Viszont ha a wiki pagehez hozzáadok egy content editor webpart-ot abban már megy a stílusozás.
Viszont ez így nem túl elegáns megoldás.
Felhasználóként van arra mód, hogy wiki page-t stílusozzak?
Esetleg külön elkészített css linkelésével, hogy ne kelljen oldalanként beágyazva csinálni?üdv
-
Petya25
addikt
A sharepoint link ismeretében hogy lehet ide kívülről feltenni fájlokat?
Tehát nem a felületen kitallózva.Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Petya25
addikt
válasz htcwanted #110 üzenetére
Könyvtár, tehát a tárhelyen létrehozott alkönyvtár linkje, amit fent a hivatkozás másolása gommbal lehet kinyerni.
https://cég.sharepoint.com/:f:/r/sites/PRJ/Shared Documents/General/adat?csf=1&web=1&e=LxtFtu[ Szerkesztve ]
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
htcwanted
csendes tag
Ha konyvtàrrol van szó és az volt a kérdés kivulrol hogyan lehet hozzaadni, akkor csak jogosultsag kérdése.
Mivel SharePointrol és O365rol van, mindenképpen bekell jelentkezned email cimmel és jelszoval, ezutan ha több jogod van az olvasasnal, tehát Edit permission-od is van, akkor akar sima drag & droppal is lehet fajlokat hozzaadni.Ha arra iranyult a kérdés hogy hogyan lehet a UI használata nélkül fajlokat hozzaadni akkor, powershell vagy Microsoft Forms+PowerAutomate kombo is szóba jöhet.
"ha van kérdésed SharePoint területen, megpróbálok segíteni"
-
htcwanted
csendes tag
"ha van kérdésed SharePoint területen, megpróbálok segíteni"
-
-szabi-
őstag
Hi
Sok reményt nem fűzök hozzá, de.
Sharepointon a kezdőoldal default.aspx.
Az elérési útja a sharepoint oldal gyökér könyvtára.
Azonban mikor szerkesztek rajta valamit a default.aspx fájl attribútuma nem változik.
Akkor mégis hol tárolódik el a szerkesztés?üdv
szabi -
tomi_x
tag
Sziasztok !
Én csak felhasználó vagyok, abból is a bénább fajta....
Szóval O365-t használunk, és a SP-n vannak megosztva a közös dolgok. Meg lehet azt oldani valahogy, hogy az SP-on lévő Dokumentumok mappát közvetlenül az Intézőből (vagy bármilyen file kezelőből) meg tudjam nyitni ?Előre is köszi
tomi
Új hozzászólás Aktív témák
- Counter-strike CS2 case / skin ládákat, skineket vennék !!!
- Call of Duty Mwii Ghost kézzel készített maszk + ingyen foxpost
- Windows 10/11 Home/Pro , Office OEM/Retail kulcsok
- AMD Game Bundle: Warhammer 40,000: Space Marine 2 és Unknown 9: Awakening - kaparintsd meg már most!
- Eladók az alábbi Collector's és special edition játékok!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen