Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz pilóta #932 üzenetére

    persze, számoljuk.
    legyen mondjuk a motor, meg a vele egybeépített váltó 180 kiló. ehhez jön még a kipufogórendszer, katalizátorok, lehet vagy 30 kiló.
    a differenciálművet, féltengelyeket, stb. nem számolom, mert az a villanyautóban is van.

    tehát nagyságrendileg 210 kiló cucc van egy füstös hajtásában, ami a villanyban nincs, cserébe a villanyosban csak az akksi 450-750 kiló, a motorokat most gavallér módon elhanyagoltam.

    így van 240-540 kiló tömegelőnye a füstösnek.

    10 év múlva azért fogja jobban megérni a villany, mert mesterségesen, szabályozókkal ki fogják kényszeríteni. de mindegy, mert a régi autóm 10 év múlva veterán lesz, a mostani meg elég fiatal lesz ahhoz, hogy simán járjak vele. a kulombot meg hajkurásszák a hipszter nemnormálisok.

    szerk: és ezt lehet még fokozni, mert ha azt a passzátot vesszük, amivel a nepperék hazajöttek, akkor az könnyebb motor, nagyobb tömegelőny, miközben úgy van sokszáz kiló előnye a tömegnél, hogy nem 130-180 kilométeres hatótávja van, hanem 1000+.

    [ Szerkesztve ]

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • nevemfel

    senior tag

    válasz pilóta #932 üzenetére

    Persze még így is kevesebb, mint az akkupakk, de pont arról beszéltem, hogy most még nem, de 10 éven belül meg de.

    És 2015-ben mindenki repülő autókkal fog járni. Miért ne? Hiszen filmet is forgattak róla, és a repülés is fejlődik töretlenül. Pont úgy, és olyan gyorsan, ahogyan azt politikusok, és a Hollywoodi értelmiség akarják.

    Forget your troubles, c'mon get happy

Új hozzászólás Aktív témák