Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    válasz noss #20 üzenetére

    a repülés még sokáig nem lesz az átlagemberek közlekedési eszköze, nem értem kik akarnak ezzel munkába járni napi szinten.

    Mondjuk az átlag feletti fizetéssel / anyagi lehetőségekkel élők? :)

    előbb-utóbb a légiközlekedésre is rászáll majd a szabályzás és le kell váltani majd a belső égésű motorokat.
    ez pedig már most egy majdnem kész alternatíva.

    Erősen ostobaságnak tartom eme kijelentést, ugyanis a légi közlekedésnél a takarékosság (itt: üzemanyag-takarékosság) első sorban üzleti kérdés. A szabályzás egyébként már rászállt, ezért vannak például zajszint-szabályozások (nem tűnt fel, hogy az orosz utasszállítók (Tu-134, Tu-154, Il-96, stb.) gyakorlatilag eltűntek az Európai légtérből? Na, akkor most már azt is tudod miért...).

    A belső égésű hajtóműnél jobb megoldás nincs jelenleg légi közlekedésben (igazából csak rövid távú közúti közlekedésnél alternatíva az elektromos meghajtás, illetve a felső vezetések / alsó vezetékes kötött pályás közlekedésnél még).

    ez pedig már most egy majdnem kész alternatíva.

    Ehheee.... Aha. Majdnem kész. Most volt az első repülése, innen alsó hangon 3-5 év, amíg az engedélyeztetése megtörténik, és ez még az optimista verzió, mivel autonóm emberszállító légi járművet még nem engedélyeztek sehol...

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák