Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • UfoZoli

    aktív tag

    válasz #67656192 #20678 üzenetére

    A lényeget te magad írtad le: "A javítás a TMX szerződéses feladata, a kártalanítás pedig a TMX szakvéleménye alapján azé az üzleté ahol a készüléket vetted."
    A TMX szakvéleményt állít ki, s ha náluk landolt a telefonod, akkor értelem szerint az ő pecsétje is lesz rajta. Szerinted nem kell elszámolniuk a Samsung felé hogy miért igényel/állít ki adott javítás esetén csereutalványt? A vásárlás helyére beballagva a csereutalvánnyal, s azt levásárolva más termékre, vagy visszakérve a vételárat a kereskedőt ki kárpótolja a hibás teljesítés miatti anyagi kiesésért? (Segítek: Samsung Magyarország) Csak a vásárló részére ez már "láthatatlan" és irreleváns. Tényleg azt gondolod hogy majd egy Media Markt vagy bármely más bolt, amely magyar garanciás telefont ad el, amely a gyártó által vállalt, törvényi kötelezettség alá nem eső második éves garancia alatt beszarik akkor a 200 ezres vételárat a forgalmazó kereskedő majd benyeli, s nem fogja benyújtani a számlát a Samsungnak? Ne légy naiv... Ha nem így lenne akkor boldog-boldogtalannak egy kis extráért csereutalványt adnának a Samsung tudta nélkül. Tény, nincs két egyforma folyamat, s keményen meg kell "küzdenie" a vásárlónak az igazáért. Részemről befejeztem ezt a témát!

    [ Szerkesztve ]

    HTC Desire S => Galaxy S4 mini => Galaxy Alpha => Galaxy S7 => Galaxy S8 => Galaxy S10+ => Galaxy S23 Ultra

Új hozzászólás Aktív témák