- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Az IRL ügyfélkiszolgálás színvonalát a legtöbb helyen figyelembe véve, nem is csoda...
Mutogatni való hater díszpinty
-
btprg
senior tag
Csak ehhez az is kéne, hogy az online térben el lehessen normálisan intézni mindent, de valamikor még a legalapvetőbb dolgokat se lehet.
FaceKom? Látszik hogy már kínjukban nem tudnak milyen cégneveket kitalálni...
"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
-
-
Robitrix
senior tag
Ja csakhogy nálunk az van, hogy először megpróbálja az ember valami elektronikus formában a kommunikációt. vagyis leirja valami felületen nekik, hogy kicsoda, micsoda a gond és egyebek... na erre sokszor egyáltalán nem regálnak. Na akkor megpróbálja telefonon. amit persze egy órán át nem vesznek fel, de cserében 37-szer meghallgatja, hogy hivása fontos nekünk kérem tartsa az ügyintéző kapcsolásáig. és közben valami olyan monoton nyivákoló zenét hallgat, amitől a macska is sikítva menekülne. majd amikor a tőke is tele lesz az egésszel leteszi. Na akkor ír nekik egy emailt.. amire szintén nem kap választ. na akkor elteszi a pajszert és bemegy rájuk borítani az asztalt személyesen, ha van egyáltalán hová bemenni... nálunk valahogy így zajlik a dolog.
-
Robitrix
senior tag
Aztán ott van az az eset, mikor személyesen se tudja elintézni a dolgot az ember. Legyen ez mondjuk egy távközlési szolgáltató. Mondjuk ami már ocsmány ronda neozöld színű lett és már nem T betűvel kezdődik a neve hanem Y-nal. Legyen a probléma egy számlázási gond. Mondjuk a gecik kétszer annyit számláznak, mint amire kötötte velük az ember a szolgáltatást. Na küld nekik panaszt az ember az online ügyfélszolgálati felületen. Amire semmi válasz. Na semmi gond az egyik nem messze levő bevásárlóközpontban úgyis van egy neon zöld üzlet. majd akkor ott személyesen úgysi van dolgom arra, ha már moziba megyek... ... na bemegy az ember aztán sorra kerül. Aztán közlik vele, hogy ők igaziból egy partnercég akik szerződésben állnak a nevezettel, de semmi féle jogkörük nincsen rá, hogy érdemben bármit is elintézzenek. Ja banyek akkor miért ültök a neon zöld ocsmány szín alatt. Esetleg forduljak ide vagy oda hátha tudnak segíteni. banyek a pajszer meg simán otthon maradt...
-
Weaver
senior tag
lásd az MVM oldala, amelyik most a népbutítás okozta bediktálási rohamot nem bírta ki... legtöbbször be sem jött az oldal, vagy használhatatlanul lassú volt. próbálnám a személyes adatokkal való azonosítást, beviszem az adatokat, öt perc "gondolkodás" után kiírta, hogy hiba történt, inkább hívjam a megadott számokat, amin természetesen nem lehet elérni senkit.
Robitrix: ne is mondd, ismerős a dolog, én is ezzel a módszerrel operálok. vodafone-t próbáltam felhívni. 1 óra 15 perc várakozás...
[ Szerkesztve ]
-
btprg
senior tag
Egyébként ilyenkor mi van, ha simán nem fizeted be a számlát amíg nem reagálnak? Ebben az esetben jogos lenne ha utána nekik állna feljebb (késedelmi díj stb.), vagy jogtalan? Nemrég volt egy hasonló ügyem másik távközlési szolgáltatóval, de ott végül bementem személyesen és el tudták intézni a dolgot.
"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
-
gabor7th
addikt
"Robbanás előtt a digitális ügyfélkiszolgálás"... Már sok éve azelőtt van...
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
-
Tigerclaw
nagyúr
Ilyen esetben jó lenne megvizsgálni, hogy mennyi munkahely veszlik el az ilyen központi megosztott ügyfélszolálatok miatt, nem beszélve arról, hogy jellemzően vidéken veszlik el, ahol továbbra is nagy a munkanélküliség, és a fővárosban vagy nagy városban keletkezik némi új állás, ahol meg munkaerő hiány van. Meddig lehet folytatni a vidék leépítését, és azzal együtt a magyarok külföldre kényszerítését? Ennyire mindent más szempontot felül ír pár cég profitmaximalizálása nálunk?
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
-
k-adi
nagyúr
na hol vannak a "vandától mentsen meg minket" kommentek?
-
Nincs munkaerő. Jellemzően ezek nem itthonra szolgáltatnak, vagy nem csak, így kell nyelveket beszélő munkaerő, az meg nincs. Már 10 éve se nagyon volt, úgy, hogy ahol dolgoztam, 90% bölcsészeket tanítottak be helpdeskesnek.
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
dabadab
titán
Nehéz épkézláb munkaerőt találni, ráadásul a callcenteres munkát nagyon sokan nem bírják, mert az egyébként is frusztrált magyarok általában akkor telefonálnak, ha valami problémájuk van, ezért még frusztráltabbak és ezt elég gyakran az ügyintézőkön vezetik le.
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz Tigerclaw #12 üzenetére
Egészen minimális számú munkahelyről van szó, nem ezen múlik kb. semmi sem.
És vidéken sincs igazán munkanélküliség. Struktúrális munkanélküliség van, ami kevésbé pécé módon leírva azt jelenti, hogy van egy csomó ember, aki annyira ostoba, iskolázatlan ésvagy lusta, hogy alkalmatlan szinte bármire is.Egyébként az a nyugat, ahova a magyarok menekülnek, az pont azért lett olyan, mert a profitmaximalizálás.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
addikt
Ez személyes tapasztalat? Csak mert én nagyon nem ezt látom. Konkrétan online szinte mindent el lehet intézni, és sokkal jobb is, mint a személyes kommunikáció, mert ennek van nyoma, bírósági eljárás során azonnal csatolható bizonyítékként. Miközben ha Gizikével beszélsz a postán, azt nyilván nem fogod felvenni diktafonra.
Legutóbb az IKEA rendeléssel kapcsolatban próbálkoztam telefonon, nyilván túl volt terhelve a CC. Rákattintottam a chatre az oldalukon, 5 percen belül kaptam operátort, és választ a kérdésemre. (IRL ez minimum 1 óra lett volna + üzemanyag). De írattam már át chaten repülőjegyet is.
#12Tigerclaw
Egy központi ügyfélszolgálatnak gyakorlatilag csak előnye van. A tudásvagyon aggregált, van pénz normális képzésekre, tudástárra. 1000x hatékonyabb ez, mint lokálba kirakni mindent.[ Szerkesztve ]
-
-
dolon75
aktív tag
Én már nem is tudom, mit intéztem utoljára személyesen.
egyre tobb állami szolgáltatás is indítható online, Magyarorszag.hu oldalon, vagy epapiron.
És ott is világos határideje van az ügynek, legutóbb eu-s taj kártyát kértem így, és hozta a posta 8 nappal később.villany ügyintézésem is online ment.
én jónak érzem az irányt, csak lassú az átállás.
Pa-kah! Pakah-pakah Pa-kah! Bokata-Bokata Pa-kah! Pakah-pakah
-
Tigerclaw
nagyúr
Innen lassan minden szakember elmegy külföldre, mert csak minimálbért fizetnek szakmától, végzettségtől, tapasztalattól függetlenül. Idegen nyelvtudásra meg szükség sincs ilyen helyen, vagy ha igen csak elvárják, de nem fizetnek érte semmit. Egyszerűen nincsenek cégek, akik felszívnák a munkaerőt és felnyomnák a béreket. Beírod a város nevét 10 állásportálba és 7 nem talál semmit, a maradék meg talál 2-3 meghirdetett állást szűrés nélkül. Persze ettől függetlenül a nyakadba önt 5 oldalnyi teljesen haszontalan találatot, ami az ország másik végébe szól, vagy épp külföldre. Fura hogy nincs egyetlen olyan állásportál, amelyik figyelembe venné a szűrési feltételeket és csak releváns találatokat dobna ki.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
Észak-Kelet Magyarország, Zemplén megye, de jópár megyében ez a helyzet, talán még a Dunántúlon is ha 30+ kilométertől távolabb mész a legközelebbi autópályától nagyvárostól.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- További aktív témák...