Új hozzászólás Aktív témák
-
opr
veterán
Kis erdekesseg, hogy a PSVR-nak ugy nez ki, hogy most a foci vb is jot tesz, nem csak a jatekok viszik elore a platformot.
Nem igazan ertem az MS hozzaallasat, a VR sokkal tobb, mint egy opcionalis extra par jatekhoz.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Megint megy a balfaszkodás az MS részéről. Gratulálok.
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
tuki2200
senior tag
Pedig ugynezki ebben ki is merul, egy kis extra. PSVR is hiaba a legtobbet eladott VR eszkoz, a Sony sajat belsos tartalomgyartoit kiveve 2 kezeden meglehet szamolni mennyi teljeserteku AA vagy AAA jatek van ra... egyszeruen nemtudnak mit kezdeni vele a fejlesztok ugyan azok a sémák ismetlodnek a játékokban (jobb esetben) más engine-eken kicserelve nehany skint
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Komolyan nem értem a Microsoftot. Ha nem fog elterjedni és nem fognak rá sok játékot csinálni, akkor ezt is megint kukázhatják. Aztán majd lesz csodálkozás, hogy de hát az embereknek nem kellett a VR...
A másik dolog meg hogy így hogyan ösztönzik az embert arra, hogy PC helyett Xboxot vegyen? Nem értem.[ Szerkesztve ]
Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955
-
opr
veterán
Igen, mert ugyan a legtobbet eladott eszkoz, de megis nagyon kicsi piac AAA jatekokhoz. Plane, hogy a nem SONY-s belsos cimek 90%-a multiplatform.
A VR egy extra, nem pedig kotelezo jellegu, igy is kell kezelni.Amugy de, a fejlesztok nagyon is tudnak vele mit kezdeni, szerintem ezen a forumon erre (PSVR) nalam konkretan senki nem lat ra jobban, csak egyelore utkereses zajlik.
Rengeteg R&D projekt kotodik a PSVR-hoz, ha mas nem, olyan formaban, hogy kiegesziti az elmenyt/ad valami pluszt (pl. az enyem), vagy egyenesen azt celozza. Persze, ezeknek a nagy resze meg ha valamilyen formaban el is jut a vegfelhasznalokhoz, nem ezen a generacion fog megjelenni, de attol fuggetlenul hatalmas a potencial a VR-ban.
Csak az van, hogy egyelore a vas is keves, a jelenlegi PSVR is kuzd gyermekbetegsegekkel, plusz eleinte a SONY is kiserletkent kezelte a dolgot, nem allt moge teljes mellszelesseggel.Maradjunk annyiban, hogy meglatjuk, mit hoz a jovo.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Ezt fejtsd ki bovebben legyszi, mert most nem vagyok benne biztos, mire gondolsz.
Ket tippem van:
1) A PC-s 3D korszak elejere, amikor megjelentek az elso 3D-gyorsitok, es sokan mondtak, hogy felesleges, alig par jatek tamogatja, baromsag az egesz, nem lesz belole semmi, stb, aztan megis lett es a problema ugyan az, mint most a VR-nal, hogy valojaban nagyon kevesen probaltak, igy nem ertik, mi benne a nagy dolog es mennyire mas elmeny ugyan az a jatek/film/akarmi VR-ban, mint nelkule.
2) A 3D-s TV-kre, keves hozza letezo elfogadhato minosegu anyagra, stb. Erre is lehet parhuzamot vonni, bar szerintem ebben az esetben nincs igazad, mert a TV-s 3D igazan csak a moziban volt elvezheto (es szerintem ez is volt az oka, hogy pillanatnyilag -megint- halott).[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
#65675776
törölt tag
1. PC-s 3D-s szemüvegek, nem a sima gyorsítók. Előbbiek már 2x is bebuktak a piacon.
2. A TV-s 3D mit keres a moziban? Nem ugyanaz. Ami közös a kettőben, hogy érdemleges tartalom, ahol van is értelme a 3D-nek csak mutatóban van 1-2 példány. Ami van, az döntő többségében természetfilm. Halott pedig pont emiatt lett: a nézők rájöttek, hogy kb a semmiért adnak ki több pénzt. Nincs érdemi 3D, de legalább életlenebb az egész. A tartalomkészítők ugyanis már réges régen érdeklődésüket veszítették a téma iránt, ezrt sem készül már szinte semmi sem ténylegesen 3D-ben, hanem csak a 2D tartalmat konvertálják fel. Ez meg pont annyira realistikus, és térhatású, mint a hangkártyák kamu 3D-je. Ott is kihalt a valódi 3D leképzés (bár az AMD az utóbbi években próbálja feléleszteni), megintcsak a tartalomkészítők érdektelensége folytán. Szinte senki sem akart érdemben dolgozni vele, térben pozicionálni a hangforrásokat, anyagokat definiálni... Pedig hatékony API már 21 éve is volt hozzá.
Mind a két technológiát (3D szemüvegek és 3D filmek) hatalmas áttörésként promózták, ahogy a VR-t is (utóbbi is bukott már vagy 2x, egyértelműen az elégtelen számítási kapacitás miatt). Ugyanúgy hatalmas potenciálokat emlegettek velük kapcsolatban, mint most a VR esetén.
-
opr
veterán
válasz #65675776 #11 üzenetére
Jo, csak a 3D-s szemuveges bohockodas az semmire nem valo kb. Annyi pluszt adott a filmhez, hogy a pofadba repult a pingponglabda, cserebe mosott elettelen fos volt az egesz. Probaltal mar VR-t? Valami normalis kontenttel? Teljesen mas vilag a ketto, a VR tenyleg mas elmenyt nyujt. Tovabbra sem azt mondom, hogy at fogja rendezni a vilagot, az alap elmeny maradni fog meg egy darabig a lapos kijelzo (monitor/TV), viszont VR-ban jatszva tenyleg tud olyan elmenyed lenni, hogy nem egy darab pixelhalmot bokodsz, hanem konkretan ott vagy, es konkretan Te vagy ott. Ne hasonlitsuk a kettot ossze legyszi.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Tigerclaw
nagyúr
Erről a vonatról már lekéstek, de a következő generációt érdemes lenne már VR szemüveggel indítaniuk, mert a PS VR olyan opció, ami még akkor is PS vásárlás felé dönti a bizonytalan vevőket, akik nem terveznek perpill PS VR-t venni.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
opr
veterán
válasz Tigerclaw #14 üzenetére
Egyetertek, plane hogy ha valaki szeretne otthonra VR-t, akkor jelenleg ket lehetosege van:
a) beleborit egy talicskanyi penzt, idot es energiat
b) PSVRSzoval szerintem az van, hogy nem azert adtak el a legtobbet a PSVR-bol, mert annyira jo a cucc (mert ez nem igaz), hanem mert oriasi az ar-ertek aranya, nevetsegesen egyszeru a beuzemelese (meg egy nagyon egysegsugaru lyuzer is osszedobja maxmium 1-2 ora alatt) es erre meg bonuszkent jon a legtobb minosegi content. Ez igy egyutt azert eleg nagy elony, meg akkor is, ha cserebe a konkurensekhez kepes (pl VIVE) azert boven van kotottseg es kompromisszum.
Egy VIVE arabol kijon egy ps4 pro par jatekkal es egy VR szett, ami garantaltan mukodik buhera nelkul, es ez azert nem kicsi elony."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
GodGamer5
addikt
A Microsoft inkább összpontosítson az exkluzív játékaira.
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
#65675776
törölt tag
Tudod ez is pont olyan, mint a VHS vs BetaMax. A gyengébbik terjed el, ami aztán anno le is járatta a szalagos videotárolást, mint minőségi eszközt. Ha szalagos videoról van szó, mindenki a VHS-re asszociál, és leírja, mert a minősége még akkori szintenis tré volt. A VR igazi áttörését is lehet, hogy pont a PSVR sikere fogja megakadályozni. Egy ideig itt lesz, mert relatíve olcsó, de ahogy jönnének a ténylegesen rá való tartalmak, a szükséges paradigmaváltás után, már senkit sem fog érdekelni.
-
opr
veterán
válasz #65675776 #17 üzenetére
Konkretan tudom, hogy nem ez a helyzet.
Fogalmazzunk ugy, hogy a SONY-nal a VR nagyon fokuszban van, nem csak a jelenlegi generaciora, es nem a jelenlegi PSVR lesz az ut vege. Sokkal inkabb az eleje, elso kiserletezgeteskent/puhatolozaskent kell felfogni a dolgot. A SONY jelenleg ugy gondolja, hogy jobban teljesitett a PSVR, mint vartak, igy mindenkeppen erdemes energiat feccolni bele.
Persze lehet, hogy a kovetkezo generacional se lesz attores, tovabbra se fogja kulsoskent megerni fejleszteni ra es akkor elnapoljak a dolgot kesobbre, mint a TV-s/filmes 3D-t mar sokadjara, ez a jovo zeneje, senki nem tudhatja. Amit viszont biztosra tudok, hogy a kovetkezo (jo)par evben nem fog eltunni a VR. Legalabbis a PSVR biztos nem.
Amugy a PSVR-t is lehet PC-vel is hasznalni, szoval nem hiszem, hogy konkret piacrombolo hatasa lenne."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPad topik
- PlayStation 5
- Hearthstone: Heroes of Warcraft - free online CCG
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Okos Otthon / Smart Home
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Yettel topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elemlámpa, zseblámpa
- További aktív témák...
- Garanciális, Apple MacBook Air 2017, Intel Core i5, 8 GB RAM, 250 GB SSD
- Nintendo Switch Super Mario 3D All-Stars karcmentes tok,és game.
- Gamer PC Ryzen 3
- PlayStation 5 (PS5) DualSense Kontroller Marvel s Spider-Man 2 Limited Edition Kiváló állapotban.
- Xbox one, Series S ,Series X és limitált kontollerek