Új hozzászólás Aktív témák
-
cinemazealot
addikt
Mert nagyon drága. Az egységsugarú júzer örül, ha egy tecsó-gazdaságos lapost kinevezhet családi gépnek, nemhogy beruházzon egy gémer masinára, VR HMD-re, miegyébre és még a dedikált VR játékokra. Ha valahogy egy technológiai váltással vagy egyszerűsítéssel is előállítható volna az "élvezhető VR-t mindenkinek olcsón" helyzet, ez a piac is legalább úgy felfutna, mint pl. a mobil alkalmazások piaca.
-
cinemazealot
addikt
Ha a gémereket vesszük, akiknek már megvan egy valamirevaló játékos gépük, amit már csak a HMD-vel kell kiegészíteni, azoknak tényleg nem drága. De az átlagnak (akinek nincs is asztali gépe, főleg nem VR-képes VGA-val) az.
De tegyük fel, megszalad a játékpiac, és egyszerre lesz tartalom dögivel. Mit kezd az egyszeri júzer, akinek a laptopja is tejfölösdobozból készült? Megveszi az "olcsó" HMD-t? És hova dugja?
-
hombre[EU]
veterán
A VR-ban már most is több pénz van,mint a GamePassban
Viccet félretéve a komolyabb címekbōl már most milliókat adnak el all-platform. PSVR-ra kevesebb,mint 2 év alatt (a megjelenése után, azóta több headset van kint) 21.9 millió játékot adtak el...egy platformon! Ha csak ~$20/játékkal számolunk már az is majdnem félmilliárd dollár bevétel. És úgy,hogy alig van marketingje,content és user. Ettōl csak nagyobb leszLife, Uh, Finds A Way
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest