Új hozzászólás Aktív témák
-
vndlczndr
tag
válasz
lionhearted #5 üzenetére
Azért a törésteszteken eddig sem az autó állapota volt a lényeg, hanem a tesztbábukat ért erőhatások.
"Erről az oldalról nézve pedig teljesen mindegy, hogy anyaghasználattal, részegységek megfelelő elhelyezésével, avagy a bekövetkezés "ellehetetlenítésével"."
Szerintem meg nem mindegy, mert egészen más téma a baleset elkerülése, és a bekövetkező baleset hatásainak minimalizálása a kocsiban ülőkre. Előbbire (túlnyomó többségben: saját hibából bekövetkező balesetek) jó az elektronika, utóbbira (vegyesen saját és más által okozott balesetek) aligha. Értsd: ha a szembejövő áttér a szemközti forgalmi sávba (sajnos tipikus baleset típus), igenis a vas fog számítani, nem az intelligencia.ex AtomNyúl
Új hozzászólás Aktív témák
it A Microsec Zrt.-vel szerződött a német autópályákat üzemeltető Die Autobahn vállalat az intelligens járműkommunikáció biztonságát nyújtó úgynevezett V2X-PKI rendszer fejlesztésére.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen