- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
Új hozzászólás Aktív témák
-
kwzatz
őstag
A Warcraft 3 + The Frozen Throne az abszolút kedvenc RTS-em, rengeteget játszottam vele. De ahogy ezeket a videókat néztem, valahogy olyan érzésem támadt, mintha a felújítással elvesztette volna a játék az identitását. Valahol a mesés és a realisztikus között van félúton és a hatása is felemás így, mintha nem döntötték volna el teljesen, hogy mi legyen belőle. Ráadásul a realisztikusabb egységek mozgása így sokkal esetlenebbnek, természetellenesebbnek hat. (Persze ezt még javíthatják) Bármikor játszhatok az eredetivel, mert az nem néz ki olyan rosszul, hogy zavarjon, ez meg nem néz ki olyan jól, hogy számottevő legyen a különbség, és szomorú, hogy remasterekre megy az erőforrás egy Warcraft 4 helyett. De hátha az is készül közben.
-
kwzatz
őstag
válasz whitezo88 #39 üzenetére
Ha a WC RTS-ek sztoriját tovább tudta vinni egy MMORPG, akkor miért ne vihetné most az MMORPG történetét tovább újra egy RTS? De akár a WoW-ban látott történetet (amit én pl. nem ismerek) is újragyúrhatnák RTS formában. Lehetne prequel is, játszódhatna a távoli jövőben stb., millió opciójuk van arra, hogyan oldják meg. Szerintem senki nem fanyalogna a választásuk miatt, az emberek szimplán egy a Warcraft világában játszódó új RTS-t szeretnének.
[ Szerkesztve ]
-
kwzatz
őstag
válasz Fitzgerald #63 üzenetére
"igazán tehetséges game designerből jóval kevesebb van sajnos"
Szerintem egészen biztosan van ebből is elég, csak több a retardált cégvezető, projectvezető, döntéshozó, marketinges, így nem tudnak kibontakozni.
A kreativitást már nem az AAA játékokban/nagy cégek munkáiban kell keresni, kevés kivételtől eltekintve. Az AAA olyan lett, mint a popzene. Moslék a tömegnek. Ha véletlenül meg kidobnak valami faszát, mint a Prey, akkor az meg bukik vagy csak mérsékelten lesz sikeres, mert az emberek nagy részének valami egyszerű, könnyen fogyasztható kell.[ Szerkesztve ]
-
kwzatz
őstag
válasz Fitzgerald #66 üzenetére
Az is egészen más, amikor azért nem tetszik valakinek a Prey, mert a benne található elemek 90%-át már látta máshol (mint a te esetedben). Ezt megértem, bár tényleg nehéz már igazán újat alkotni. Azt viszont nem, amikor amiatt problémáznak, hogy nem lehet rombolni előre és lőni mindent, ami mozog (láttam ilyen videókat, kommenteket). Tény, hogy nincs benne sok újdonság, talán a GLOO Cannon meg a Recycler Charge, amihez hasonló nekem nem nagyon rémlik más játékból. De az, ahogyan használja a már ismert elemeket, ahogy a Talos I meg van tervezve, a zene, a történet, az atmoszféra... Ezer út van arra, hogy előrejuss, felfedezz, a skill tree-nek és a többszöri újrajátszásnak is van értelme. A Recycler és a Fabricator szintén hozzájárul, hogy olyan fegyvereket, töltényeket, tárgyakat használj, ami a te játékstílusodhoz passzol. Vagy ott a Boltcaster, aminél először azt gondoltam, hogy valami poén, aztán a leghasznosabb "fegyverek" közé került az ajtónyitó funkciója meg a Crystoidok miatt. Szerintem rengeteg ilyen apróság van benne, ami jelzi az okos, kreatív design-t, én abszolút imádom a játékot.
-
kwzatz
őstag
Az emberek általános véleménye az, hogy az ingyenes Path of Exile mellett a Diablo 3 elég kevéske. Én egyikkel sem játszottam, de öcsém pl. rendszeresen Path of Exile-ozik, a Diablo 3-at meg végigtolta 1-2-szer és félretette. HS-sel sokáig játszottam, Legendet is elértem, aztán kipróbáltam a Gwent bétát, és egyértelműen jobb kártyajáték volt. A Gwent: Homecoming felett viszont egyelőre nem mondanék ítéletet, még alakulnia kell.
-
kwzatz
őstag
"Én úgy gondolom, hogy a mérőszáma, hogy mi az emberek általános véleménye, az, hogy az emberek mivel játszanak."
Erre szokták mondani a "Millió légy.." példát. Az emberek általános véleménye szerintem inkább az, hogy milyen ítéletet mondanak arról, amivel játszanak. Ha a Diablo 3-at tízszer annyian próbálták ki, de azoknak a fele szarozza, míg a Path of Exile-t a szinte minden játékos isteníti, akkor te abból azt a következtetést vonod le, hogy a Diablo 3 jobb az emberek szerint?
Azért, mert egy cégnek több pénze van marketingre, meg már eleve ismertebb, mert 20 éve a piacon van, így sokkal több embert elérnek a játékaikkal a reklámokon keresztül, az szerintem nem jelenti azt, hogy jobb is a játékuk. Akkor a Call of Duty-k is jobbak a játékok 99%-ánál?
"Gwenttel meg kb néhány órát"
Ahogy írtam, én meg játszottam mindkettővel viszonylag magas szinten, és kompetitív szemszögből szerintem a Gwent jobb (ahogy írtam, a béta, még a mostaniról nem tudok nyilatkozni) és élvezetesebb. De hát csak ketten vagyunk, ez nem minta. És a Gwent sem ér el annyi embert, mint a HS, ugyanaz a helyzet, mint a Diablo 3 és a PoE esetén. Egyébként nem állítom, hogy a HS rossz, mert szerettem és jó játék, ahogy a Diablo 3-at is végig fogom pörgetni, mert érdekel és az sem tűnik rossznak, ráadásul a D2-t imádtam.Ráadásul mára már valószínűleg nagyobb a PoE aktív játékosbázisa a Diablo 3-énál.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Háztartási gépek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Ukrajnai háború
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- További aktív témák...