- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen NAS-t vegyek?
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
Új hozzászólás Aktív témák
-
mr_ricsi
veterán
"Mennyivel fogyaszt kevesebbet egy ugyanilyen konfigurációjú, csak villanymotor nélküli társához képest?"
Többet fogyaszt. Ennek a hibrid rendszernek csak dugóban araszolva van komoly előnye. (Nem kell ketyeregtetni a benzinmotort.) Nagyvárosban tud igazán takarékoskodni. Aki vidékre vesz ilyet, az leginkább rá fog fizetni.(#2) banhammer :"Ha közölnék a vásárlókkal, hogy mennyit kellenek költeni az autóra 5,6 vagy 7 éves korában akkor a vásárlók inkább egy régi Ladát vennének."
Ezeknek a kocsiknak 6-7 éves korában ára sem lesz, mert ki merné megkockáztatni, hogy 8 év után saját költségre kell az akkukat cseréltetni. Végig folyamatosan márkaszervizbe hordani sem olcsó mulatság, márpedig ez feltétele az akkugarinak.Azt sem árulják el, hogy ha a kocsi hosszabb ideig áll, akkor fog előállni a cikkben leírt helyzet. A rosszabb celláknak gyorsabb az önkisülése, ezért alacsonyabb lesz a töltöttsége. A töltés viszont akkor áll le, amikor a legjobb cella tele töltődik. De ekkor a rosszabb cella még nem lesz tele. És ebből az állapotból fog újra önkisülni egy hosszabb állás alatt. Így idővel eljutnak oda, hogy az egyik cella full tele lesz, ezért az akkupackot tölteni már nem lehet, miközben néhány cella teljesen le van merülve, ezért energia sem vehető ki belőlük. Ekkor jön az IMA lámpa, és lehet cseréltetni az egészet.
[ Szerkesztve ]
Sokkal kellemesebb úgy hibát keresni, ha tudod, hogy másban kell!
-
smk17
tag
A Hybrid-rendszer lassuláskor a fékezésnél kárbaveszett mozgási energiát egy részét nyeri vissza ,
úgy , hogy a fékpedál finom lenyomásával nem az üzemi fék lép életbe , hanem a villanymotor kapcsol
áram termelésre , és ez a "motorfék " hatás lassítja le az autót .
Majd gyorsításnál a feltöltött akksiból veszi az áramot a villanymotor , és a benzinmotornak jó esetben csak minimális plussz erőkifejtésre van szükség .
A két motorból érkező nyomatékot egy viszkó kuplung és cvt váltó összehangolja , hogy zökkenő mentes legyen a gyorsítás .
Tudomásom szerint főleg városban érezhető erős fogyaszáscsökkenés . Honda insight esetében akkár
4-5 liter / 100 km .
Azért nincs szükség nagy akkura , mert rövid ideig kell tárolni az energiát , csak a következő kigyorsításig .(Bocs ha hülyeségeket írtam . Nem vagyok szakértő , de némi utánérdeklődés után erre jutottam .)
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- Wise (ex-TransferWise)
- Vicces képek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Főzőcskés topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Háztartási gépek
- További aktív témák...