Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Romvr

    őstag

    Ha a reklámok többsége nem elavult flash/java kódot futtatna ami eszi az erőforrásokat, nem csili-vili pörgő-forgó eltűnő-feltűnő kacat lenne hanem csak egy jpg kép, vagy nagyon max egy pár kilobájtos GIF akkor szerintem keveseknek lenne vele gondja. De a kedvencem még mindig az oldal közepén felbukkanó, az oldal többi részét eltüntető, nano méretű kiikszelhetőséget kínáló agresszív reklám.

    Jó dolog a reklám, csak nem a jelenlegi formában, mikor egy-egy oldalon több a reklám tartalom mint az amit éppen kerestél és érdekelne.

    szerk.: Amúgy jó is az amikor a Google már azt is látja hogy X reklám betöltődik e nálad, vagy blokkolod / nem jelenik meg a kijelző felbontása miatt.

    [ Szerkesztve ]

    "(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser

  • Romvr

    őstag

    válasz GeryFlash #11 üzenetére

    "a storenál az app descriptionjébe legyen beleírva, hogy van benne ad vagy sincs"

    Ezt én is támogatnám. Ha egy program AdSupported akkor legyen öles betűkkel beleírva hogy tele van reklámmal. Ne csak hogy "ilyen jó, olyan jó, és még ingyen is van" aztán minden második kattintás után bejön egy teljes képernyős videó, olyan kis Iksz-el a sarkában, amit ha el akarok találni akkor a cérna befűzése a tűbe balettelőadáson érzem magam.

    "(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser

Új hozzászólás Aktív témák