- Linux - haladóknak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen NAS-t vegyek?
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geller72
veterán
válasz #54625216 #50 üzenetére
A kis gyöszök nem kintre valók, vagy ha igen, szinte abszolút szélmentes helyen. A motortengelyekre nagyon könnyen feltekeredik bármi, egy hajszál is, amitől utána "félrehord". A távon lehet kalibrálni, menet közben trimmelni. Megtanulni főleg egy gyerek tanulja meg rettentő könnyen, szomszédomnak adtam egyet ajiba, másnap együtt reptettünk. Ha van egy relatíve nagy felületed, akkor addig kell csak tolni a gázt, amíg addig emelkedik csak el, mint egy légpárnás és ott is lebeg. Ha ez megvan, akkor a gázzal nem kell foglalkozni, jöhet az irányváltás, egy helyben megtartás gyakorlása. minden ilyen kis gépen is van "sebesség fokozat", ami igazából nem az, mint egy autónál. Itt az egyesben még csak kicsit dönt, kicsit mozog, kettesben jobban. Nem feltétlenül az egyes a jó, mert kettesben sokkal jobban és hamarabb is tudsz korrigálni. Ha van 20 négyzetmétered, fél óra és menni fog. . Nem feladni. Kell egy marék akku, olyan töltővel, ami egyszerre tölti az összes akkut. Van ilyen 4-5-6-os kiszerelésben is. Ajánlott két repülés közt pihenni hagyni a gépet, mert a motorok így tovább bírják majd. (Egy kicsit . Abból i kell egy marékkal tarcsiba. )
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Suzuki topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- NBA és kosárlabda topic
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- iPhone topik
- További aktív témák...