Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szilard28

    aktív tag

    válasz Ghoosty #261 üzenetére

    +1

    pontosan így van, milliószámra eladott fogyasztási eszköznél nem lehet olyan speckó alkatrész, amelyre nincs szükség rendszeresen Európában vagy éppen a régióban. Főleg hogy ezekben főleg részegységeket cserélnek és nem forraszgatnak a szervízben. De még teljesen egyedi gyártógépeknél is alig fordulhat elő olyan, hogy hetekig-hónapokig kéne várni egy alkatrészre.
    És ha egy logisztikai hiba miatt meg mégsem lenne alkatrész, akkor cseréljék ki az egész eszközt. Komoly cégnél nem fordulhat elő hosszú várakozás.

    (Pl. a kínai gyártmányú klímáknál úgy csinálják, hogy a gyártó a magyar forgalmazónak küld +x db klímát konténerenként garanciális tartalékként, amit a forgalmazó a javításhoz egyben vagy szétszedve felhasználhat, ha meg ez elfogyott, akkor szimplán cseréli egy hasonló típusra)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák