- Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux - haladóknak
- DIGI internet
- Proxmox VE
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen NAS-t vegyek?
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
Új hozzászólás Aktív témák
-
szilard28
aktív tag
+1
pontosan így van, milliószámra eladott fogyasztási eszköznél nem lehet olyan speckó alkatrész, amelyre nincs szükség rendszeresen Európában vagy éppen a régióban. Főleg hogy ezekben főleg részegységeket cserélnek és nem forraszgatnak a szervízben. De még teljesen egyedi gyártógépeknél is alig fordulhat elő olyan, hogy hetekig-hónapokig kéne várni egy alkatrészre.
És ha egy logisztikai hiba miatt meg mégsem lenne alkatrész, akkor cseréljék ki az egész eszközt. Komoly cégnél nem fordulhat elő hosszú várakozás.(Pl. a kínai gyártmányú klímáknál úgy csinálják, hogy a gyártó a magyar forgalmazónak küld +x db klímát konténerenként garanciális tartalékként, amit a forgalmazó a javításhoz egyben vagy szétszedve felhasználhat, ha meg ez elfogyott, akkor szimplán cseréli egy hasonló típusra)
[ Szerkesztve ]