Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rennes6

    tag

    válasz Belba #22 üzenetére

    Kedves Belba!

    Szívesen kifejtem neked a részleteket is, hogy jobban megvilágítsam a helyzetet. Nekem egyébként úgy tűnik, hogy vagy te dolgozol/dolgoztál az Elműnél, vagy egy közeli ismerősöd. Ha mégsem, akkor bocs, ez csak egy megérzés.

    Folyamat:
    1. A villanyórát átírattam a saját nevemre.
    2. Ennél fogva az utolsó villanyszámla nem az én nevemre érkezik, azt én nem kapom meg hivatalosan.
    3. A "diktálási időszakom" folyó hó 15. napja és 21. napja közé esik. Vagyis nekem azelőtt kell diktálnom, hogy az első számlámat kézhez kapnám.
    4. Diktálni csak interneten tudok, illetve nekem ez a kényelmes módszer, mert vonalas telefonnal nem rendelkezem.

    Nem állítottam, hogy nincs fogyasztásihely-azonosítóm vagy vevőkódom. Én azt írtam, hogy a regisztrációs űrlap kitöltése számomra nem egyértelmű. Ezzel lehet vitatkozni, lehet véleményezni, mindenkinek szíve joga.

    Hívja fel a hóhér a Elmű CC-jét, már ne is haragudj. Én hívogassam őket? Talán nekik kellene egy olyan felületet összetákolniuk, ahol mindent a nevükön neveznek, és akkor nem kellene azonosítókat vadásznom meg feladványokat fejtegetnem.
    Én, mint egyszerű fogyasztó, miként döntsem el, hogy a "felhasználási hely azonosítón" az Elmű a "fogyasztási hely azonosítót" érti? Hogy is van ez? Elírjuk, aztán majd az ügyfél kibogarássza, mi az igazság? Na, nem.

    Könyörgöm, az Elmű írja azt a saját oldalán, hogy rajta van a szerződésen. De melyik szerződésen, az ég szerelmére...

    Satöbbi, messzire mutatnak a dolgok.

    Nem arról szól ez az egész, hogy közösen átkozzuk el az Elműt. Korántsem. Neked pedig főleg nem kell "az én kedvemre tenni", :) én már annak örülök, ha egy témában vélemények születnek, bármilyenek is legyenek azok.
    Örülök annak is, hogy számodra minden könnyen ment - bár a körülmények abszolút eltérőek voltak -, használd sikerrel a szolgáltatást, ámen.

    Üdv.

Új hozzászólás Aktív témák