Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #146 üzenetére

    Ha a DX12 az első tervezett specifikációval jelenik meg, akkor az AMD-n kívül senki sem tudná támogatni a pure bindless bekötést. Egyszerűen egyetlen más hardvert sem terveztek memóriaalapú erőforrás-kezelésre. Mindegyik slotalapú. Szóval az kifejezetten kedvező, hogy a követelmények a megjelenésre teljesíthetőbb formát öntöttek. Az Intel egyébként azzal trükközik, hogy az utolsó szintű gyorsítótárat használja fel a kétmilliós limit teljesítésére, míg a processzormagokat a bekötés elvégzésére. Nem von el ez nagy erőforrást, mert a procimagok szépen bekötik az EU-kba az erőforrást, így emulációt végző binding API-t sem alkalmaznak erre. Az NV pedig írt egy emulációt végző binding API-t, amit maga a DirectX 12 nem tilt, ennek az eldurvuló regiszterhasználat lesz az ára, de a gyártó el tudja dönteni, hogy megéri-e vagy sem.
    Egyedül a resource heap követelményeket nem dolgozták át. Oda valóban valamilyen emuláció nélküli pure bindless kell, vagy az Intelnek az a gyorsítótáras, procimagos trükközése. És látod, hogy ez mit eredményezett. Az NV nem tudja támogatni a legmagasabb szintet még a Voltával sem. Szóval a Microsoft nem ilyen ezzel-azzal kicseszek szándékkal változtatja a speckókat, éppen ellenkezőleg.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák