Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • qnadam

    veterán

    válasz bambano #160 üzenetére

    erre az esetre még mindig megcsinálhatod, hogy autótól függően kilököd a botot jobbra és megpöccinted kétszer lefelé, magad felé húzod a bal fület, vagy ki tudja még hogyan, és ugyanúgy hármasból tudsz kilőni.

    istálló? gazemberség? hupákolás?

  • Geller72

    veterán

    válasz bambano #160 üzenetére

    "
    ha az automatával beszorulok egy kamion mögé, akkor az fel fog kapcsolni magasabb fokozatba, leejti a motorfordulatot és gurul mögötte. Majd amikor látom, hogy lehet előzni és nyomok egy kövér gázt, akkor kezd el azzal foglalkozni, hogy a csiga gurulásból sietésbe kapcsoljon és ez a sok idő.
    ugyanez egy kéziváltóssal úgy néz ki, hogy beállok a kamion mögé, visszateszem háromba, és elkezdem nyomni a gázt, hogy tartsam a tempót. amikor megnyílik az előzési lehetőség, a motor már régen magas fordulaton pörög, a váltó régen mechanikusan össze van zárva, nyomok egy kövér gázt és az autó azonnal kilő."

    -Megkérdezhetem, hogy hány automataváltós autót vezettél? Az enyémben, ahogy fenti kommentben is kifejtettem, több verzióból választhatok. DS módban nem ejti vissza a fordulatot. (Manuális üzemmódban sem) Nekem 1750-től már max nyomatékom van, kettőezer alá nem engedi menni, ellenkező esetben azonnal visszavált, tehát folyamatosan full nyomatékom van, fordulattal együtt. (Turbo D). Ott nincs gondolkodás, arra kell figyelni, hogy ha ki van kapcsolva a kipörgésgátlóm, akkor ne menjen el a kocsi alólam. És ez 90-ről előzve még ugye simán megvan. Elforognak a 245-ös gumik. (Alap 510 Nm, semmi "csipp").

Új hozzászólás Aktív témák