- A TikTokon marakodik Trump és Biden, betilthatja az USA
- DIGI kábel TV
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Aliexpress tapasztalatok
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Hálózati / IP kamera
- HBO Max & OD topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
arnyekxxx
veterán
A valami probléma legtöbbször a rutintalanságból fakad, a használó nem tudja mit kellene csinálnia. Nyilván van amikor nem látja a mérleg a 2g-os cuccot vagy a karvastagságú kigyóuborkát nem fogadja el de összességében gyorsabb az automata. Pár napja az aldiban vagy tiz percet szobrozott a sor mert a (nem kezdő) pénztáros a padlizsánt valami 3szor annyiba kerülő hasonló zőccségnek ütötte be és nem értették, hogy miért nem passzol az ár azzal amit a néni várt. Sajnos az aldiban (nálunk legalábbis) nincs automata kassza.
mert ha nem lenne egyik pénztárnál sem előtted senki
De van. -
arnyekxxx
veterán
Meg van amikor nincs
Fehér holló is van de azért nem az a jellemző.vagy sokkal hosszabb a sor az automata pénztáraknál.
Ez az amivel én még soha nem találkoztam. Mármint, hogy összességében hosszabb lenne a sor az automatánál. Ha a szalagnál állnak öten az 5 vásárló egymás utáni kasszázása, ha tizen állnak egy 5 automatás hely előtt akkor az 2 emberé. És szalaghoz szeretnek a nagybevásárlással beállni akár számlaigénnyel, mig az automatához gyakrabban állnak be pár cuccal ami miatt eleve gyorsabb.
-
arnyekxxx
veterán
ezek szerint nem egy környéken vásárolunk esetleg nem egy időpontban.Nem mondom, hogy nem lehet olyan, hogy a szalagos előbb végez mint az automatás de hogy én ilyet még soha nem láttam az tény. Mifelénk az átlagember akkor merészkedik az automata kasszákhoz ha a szalagosnál már végeláthatatlan sorok vannak. Vagy még akkor sem és beáll inkább 20.-nak.
-
BonFire
veterán
„Talán akkor lesz az igazi, amikor a feltöltés robotizált lesz, úgy mint pl. egyre több patikában, csak ez boltban neccesebb, ahol a vásárló járja a sorokat.”
Arról nem beszélve, hogy az önkiszolgáló vásárló elvesz valamit valahonnan, aztán gondol egyet, és lerakja a boltban random helyre, mert nem tudja a két terméket megkülönböztetni egymástól, aztán nekem, az eladónak kell észrevenni, hogy két cikk össze van keveredve, mert ha nem vesszük észre, más cikként szerepel a számlán, elmászik a készlet, egyiken plusz, másikon hiány keletkezik, ráadásul a két termék árban is eltérhet egymástól, ami anyagi veszteséget is produkál.
A zombi vásárlóktól semmilyen technika nem véd. És pl egy barkácsboltban nem minden terméken van EAN kód, pl az ömlesztett vasárun, faárun, csavarokon. A 3,5x35-ös facsavart simán visszarakják a 3,5x40-esek közé, aztán ember legyen a talpán, aki kiszolgál és kiszúrja 200 db esetén, hogy van benne 12 db nem odaillő. Csak a mérleg nem fog jól számolni, mert a két apróság tömege eltér, így a darabszám is rossz lesz. Aztán leltárnál, fél évvel később már a kutya se fogja tudni megmondani, mikor és hol mászott el a készlet.
Szupermarketben ugyanez igaz. A tojásokat besorolják S, M, L, és XL kategóriába, de ettől még nincs két egyforma tömegű köztük. Ha a polcok precíziós mérlegek is egyben, az csak a tök egyforma áruk kihelyezésére alkalmas.
A klasszikus pénztárosok pedig már nem léteznek a szupermarketekben. Mindenkinek tudnia kell kasszázni, és amikor nincs tömeg, mást csinálnak. Pl árut töltenek fel, polcokat rendeznek, árcímkéket ellenőriznek, cserélnek, pakolnak stb.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
Új hozzászólás Aktív témák
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care