Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • k-adi

    nagyúr

    válasz CHaooSS #628 üzenetére

    A játék addig jelez, míg a védekező játékos kint van az épületből. A WH is marad addig, sőt 2mp-vel tovább mikor már bement a házba.

    Amint elindul a kör mindenki elkezd mozogni. Ha senki nem mozog akkor a védekezők nem látnak rá a támadókra. Megnézheted a patch notes-ban a spawnpoint képeket. Yatch-nál is volt javítás, Housenál is például nemrég pár hónapja.
    A lényeg, hogy amint elindulsz, akkor rögtön kilépsz a védett spawnpointról és akkor tudnak úgy helyezkedni a védekezők, hogy "spawnkill" közeli legyen az. De full startnál lehetetlen, minimum kell pár lépés és ablakdeszka kiütés míg rád tud célozni és lőni, ezalatt te min. 5 lépést meg tudsz tenni

    Valóéletben tudod mi van? Összes deszkát leszedik kívülről és a fél csapatot leszedik a sniperek mielőtt egyáltalán behatolna a swat.... utána meg elgázosítanák (altató ha van túsz is) az egész épületet és simán besétálnának :K

    Pl. Houseon én is kiugrálok a fürdőszobából ha a garázsajtót támadják :C (pedig erre is van counter, csakhát megint ott tartunk, hogy nincs csapatjáték és csőlátás van) :B

    [ Szerkesztve ]

  • Karesz0995

    tag

    válasz CHaooSS #628 üzenetére

    Azért banknál a fentről lazán lelőnek egy kicsit túlzás..ki kell futni a teraszra, fel kel mászni arra a virágtartóra vagy mire, és utána még céloznod is kell. Ezek után sincs semmi garancia rá hogy sikerrel jársz. A kimászkálás védekezőként meg akkor lenne OP, ha prep phaseben is kidobhatnál az ablakon gadgeteket, illetve nem 2 hanem 5 mp-ig lehetnél "láthatatlan"..mint régen.

    Más: Ti nem szoktátok rögzíteni a játékot? A jó pillanatok még érdekelnének is :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák