Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Alteran-IT

    őstag

    válasz Imilenni #3026 üzenetére

    Igazából a garantált az az az érték, amit a szolgáltatónak a legrosszabb esetben is garantálnia kell, ilyen pl. ha túlterhelt a környék, viszont ha mondjuk a téged ellátó oszlopon meghibásodik az erősítő, akkor hiába van meg az erősítőig a sávszélesség, nem biztos hogy a modem már tud annyit hozni, ezért érdemes először a hiba okát kideríteni, hogy az túlterhelés, vagy műszaki hiba.

    Na most kérdésem az lenne, hogy egyrészt milyen modemed van, másrészt milyenek a jelszintek, illetve ha pingeled a 8.8.8.8-t vagy 50 alkalommal, akkor mekkora az átlag válaszidő, illeti van-e köztük ami elveszett?
    Mert ha a jelszintek rendben vannak és a ping is átlagosan 20ms alatt van, illetve nincs csomagveszteség sem, akkor a hálózati hibától el lehet tekinteni (persze nem azt jelenti, hogy nem fordulhat elő) és lehet őket jelenteni, de egy telefonhívást szerintem megér a dolog, úgy is 0-24-ben hívhatók és rá tudnak nézni a modemedre is, főleg ha olyan ügyfélszolgálatost fogsz ki, aki még ért is hozzá, mert sajnos nem mindegyik ért hozzá, ezért is fogok örülni még a Telekom-nak, mert bár ott át kell verekedni magad Vandán, meg lehet hogy ott se túl okosak az ügyfélszolgálatosok mind, de ott legalább lehet kérni egy műszakis kollégát, aki nem csak hogy ért hozzá az esetek többségében, de tud is segíteni, a PR-nél sajnos nincs ilyen opció, ahogy rendes szolgáltatás se nagyon.
    Lényeg hogy érdemes egy telefonos próbát tenni, maximum ha nem tudnak segíteni, akkor kiküldik a szerelőt jövőhéten és ha rendes szerelőt fogsz ki, akkor ő végignézni a belső hálózatot, illetve szükség esetén a környéken is szétnéz, ha pedig azt mondja, hogy nincs hiba, akkor túlterhelés van és nyugodt szívvel mehetsz az NMHH-hoz, ugyanis munkalap is fogja igazolni, hogy te megtettél mindent, hívtad az ügyfélszolgálatot, küldtek szerelőt, nem volt műszaki hiba, tehát túlterhelés van, akkor meg kötelességük a garantáltat biztosítani, amit jelen esetben nem tudnak, szóval joggal vagy felháborodva.

    Egyébként az is teljesen igaz, hogy a szolgáltatónak mindig a névleges sávszélesség teljesítésére kell törekednie, szóval ezzel is nyugodtan lehet érvelni, én már csak azért nem jövök itt ezzel, mert már elmondtam párszor, meg hamarosan váltás lesz, ha minden igaz, szóval már szarok erre a szolgáltatóra, nem érnek annyit, hogy idegesítsem magam.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák