- Linux - haladóknak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen NAS-t vegyek?
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #55327 üzenetére
Érdekes kérdés.
Szerintem ebben az is benne lehet, hogy az EU erősebben védi a saját piacát védővámokkal, dízel nélkül ide elég nehéz betörni (és azok fejlesztésében azért mindig az EUs gyártók álltak az élen), illetve technológiailag amúgy is erősebb itt a konkurencia.
Ennek ellenére azért vannak, és van néhány szegmens, pl. a megfizethető sportautók, amiben senki nem rúg labdába mellettük itt sem. MX-5, GT86, 370Z mellé ma már csak a Z4 lenne beállítható, de az sokkal inkább kaliforniai nagypapis vonal.
Fura, hogy a sportautógyártás EU-ban gyakorlatilag megszűnt, fentebb is már inkább az új Mustang rúg labdába, Porschén innen nem nagyon van semmi.Same rules apply!
-
NoLF
addikt
válasz szőröscica #55327 üzenetére
Anno az olajvalsag idejen tort be a civic az elso generacioval, utana mar nem volt megallas
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
bobsys
addikt
válasz szőröscica #55327 üzenetére
Amerikai markak sem esznek mar annyit, szigoritas van es muszaj lejebb szoritaniuk a fogyasztast nagyjabol ugyanannyi az atlag mint a japan autoknal. Mar nincs is 8 hengeres szemelyauto (sedan). Toyota, Mazda olcso nagyjabol arban van az amerikai modellekkel.
[ Szerkesztve ]
Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel