Hirdetés
-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
Nem... Az ügyvezető elkezd velem szombat délelőtt (10 percen belül!) levelezni,
hogy bár meg tudnák (!) szerezni az alkatrészt, akkor nem ennyiért, vagy akkor
nem keresnének rajta semmit, ha ennyiért adnák... Ezt nem hiszem el: és még
mindig fent van az oldalon, egészen pontosan, hogy micsoda, és mennyiért...
(Mindezt meg olyan bicskanyitogató stílusban, ahogy csak a magyarok tudják.)120N nem 12. Az nagyjából 12 kg, egy 1 méteres (!!!) erőkarral: nem kicsi az.
Szerk: esetleg a varió oldalon lehetne megfogni, ha precízek akarunk lenni, csak
ott meg jóval kisebb anya van, s nem tudom, hogy azt is 120 körülre kell-e húzni.
Szerk2: sajnos azt csak 70Nm-re kell (12-es anya, nem 30-as). Mondjuk épp ott
egy hiba a leírásban, az olajszivattyú képét rakták a varió összerakáshoz. 355. o[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Perszehogy meghúzható. (Lenne.) Én is húztam 110-et a hátsó kerékcsavarra nyomatékkulccsal gond nélkül: nagyjából fél méteres kis cucc, szóval nagyon erőlködni sem kellett. Viszont ott fogta valami a tengelyt (hátsó fék), hogy ne forogjon el. A főtengelyt meg mivel fogod meg? Ez a kérdés, nem más. Első keréknél 85-öt is gyönyörűen húztam. 2 db 22-es dugókulcs kellett csak, és kész: egyik anyát fixen fogva egyik oldalról, másik oldalon meg a nyomatékkulcsra "tehénkedve", és katt-katt. Ahogy kell. De ez? Nem szimmetrikus. Ha megfogod a másik oldalon a varió anyájával, akkor azt túlhúzod (70 vs. 120). Mondjuk ahogy én a szerelőt ismerem fel fogja rakni simán légkulccsal, és kalap. Lehet, hogy azért volt nehéz leszedni is. Meg a ragasztó miatt. Szerk: Loctite 648
Ui: Az ilyen elado meg be...
Kocsmáros. Ez mindent elmond.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz balazs1011 #4470 üzenetére
Nekem a 180-as Maja törött kuplungja megvan még.
Ha megméred, hogy pontosan mekkora, előtúrom.
Hátha.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz balazs1011 #4476 üzenetére
Én se szaladok le így éjjel a garázsba.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #4478 üzenetére
Na, ezért hagyom én a szerelőre. Oldja meg. Ahogy kell.
Feltételezem, nem ez az első vezérműlánc, amit cserél, na.Mondtam, hogy én csak kibicelek most (ártani nem használ).[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz balazs1011 #4480 üzenetére
Maján jóval kisebb ~9x5.8mm
Belső átmérő talán ~2.8. Pech.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz balazs1011 #4484 üzenetére
Igazán nincs mit... Sajnos nagyobb kuplung, nagyobb alkatrészek.
Gondoltam, ez a frincfranc nem nagyobb annyival, de sajnos az.
(Összerakni nem volt már kedvem, amúgy is törött. Nem is tudom,
miért tartogatom "vashulladékként": jöhet az őszi nagytakarítás.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
A JÓ *** *** *** ÉLETBE MOST MÁR... Tömítéskészlet... az SINCS.
Vezérműtengelyen sérülés az VAN. Valakinek nincs egy gyufája?https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #4488 üzenetére
Nem tudom. Nem vagyok szerelő. Nem vagyok gépész. Nem láttam.
Apró sérülés a kipufogó szelep himbáján, és a vezérműtengelyen.
Ha olcsó, akkor cseréljük! Nos nem, kurvára nem olcsó. 100-150eFt,
attól függően, hogy honnan tudom beszerezni. És nem tudom! Vaze,
a NÉMETEK visszamondják a rendelést! A kifizetett, már lezsírozott,
akciós (!!!) rendelést! Eszem-faszom megáll most már.Tajtékzom.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #4490 üzenetére
Tegyük hozzá, hogy Te megmondtad... Addig adjam el, amíg megy.
Én viszont a rálocsolt pénz után úgy gondoltam, hogy inkább megtartom.IJB.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Ha végleg nem jön össze az originál, akkor az Athena mennyire ajánlott?
AndrewTdi: az eredetijét ismertem.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Egy hengerfej tömítésért magában simán elkérnek 13K-t.*
Ha lenne hibátlan vezérműtengelyem, azt használnám, de
amúgy köszönöm a tippet, csak nincs mintadarab.Hengertalptömítés nem tétel (3,6), de az még nem is kell,
mert a hengert nem szedte le, már amennyire én tudom...*: Italmondonál 18+. Ezt csak erős idegzetűeknek...
Szerk: szelepfedél gumi valóban külön műsor. Hirtelen nem
is találtam, bár most nincs előttem a táblázat, amit írtam.
Úgy tűnt, hogy a tömítésszett megéri így 27K körül fullosan.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
megertem ha szelep fedel gumit nem tudja megoldni
Amúgy a szelepfedél gumi mintha 1:1-ben a régi Burgman 250/400-ról jött volna.
Szóval van új remény. (Mondjuk ez nem oldja meg a tengelyt, meg a többit...)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
tényleg 6 számjegyű összeget szándékozol költeni arra motorra?
Ezért vagyok qrvanagy szarban... Már rég megtettem! 340-ért vettem!
Ugye azóta kapott új felnit, új féktárcsákat, új gumikat, új teleszkópot
hátra, elöl fel lettek újítva, kormánycsapágy is, "custom" a műszerfal,
xenon, LED világítás, tuning görgők, 80K-s brutál kipuff. Kész a moci!
Erre mi szarik be rajta. Igen, a motor. És akkor most mit csináljak???Adtam volna el nyáron, amikor olajcserekor megláttam a reszeléket?!
Már akkor majdnem 1 misiben volt... Egy dolgot b*sztam el, de azt
nagyon. Nem cseréltem olajat a vétel után. Ha már akkor reszelékes,
nos talán nem költöm el a 6 számjegyű összegeket rá kevesebb mint
1 év alatt, mert esetleg azt mondják az okosok, hogy: NEM KÉNE!Amúgy a vezérműtengely azért nem halott! Karcos, ahogy csongi írta!
Nem tudom, honnan tudja, de ráhibázott. (Athena tömítés sem lesz
baj, ha csak az lesz: németektől kérek refundot, HA nem szállítanak!)Most ugye NINCS motorom! Szívok a BKV-n. Nem tudok venni motort
100-ból, de 200-ból sem. Persze, lassan szezonvége, kit érdekel. DE,
nyakamon a műszaki. Csak össze kéne rakni. És akkor még itt van a
fasza benzinszintmérő, amit ki sem tudtam próbálni, régen rendeltem,
mikor még nem akadozott a technika. (Tudtam, hogy be fog szarni, de
inkább csak vicceltem vele: tudtam, de nem sejtettem. Most ez van...)És tudod mi van? Vennék egy 400-as Maját. Tuti agyhalott lenne.
Madisonhoz vagyok "tele" tuningcuccokkal: vegyek 250-ért donort?
A baj, hogy senki nem garantálja, hogy EZ motorikusan rendben van...Szerk: momentán nincs vezérműláncom, és nincs tömítéskészletem...
Márpedig ezek nélkül nem lehet összerakni... (Eltekintve az univerzális
tömítőlapok vagdosásától, meg tömítőpaszta heveny alkalmazásától...)
Ez a fő bajom.... Olaj jön, olajszűrő jön... (Ha a németekkel nem tudok
kiegyezni, akkor tömítéskészlet jön a linkelt oldalról 85EUR-ért jó áron.
Viccen kívül nem rossz az ár, a magyar árakhoz képest. De ha semmi
sem jön össze végül, akkor veszek 10-ért szelepfedéltömítést eBay-ről,
vagy egy 250-es Burgi készletet szintén 10K-ért kis hazánkból, amiből
csak a szelepfedéltömítés a jó, de ha csak az kell? Tévedés: kell ugye
hengerfejtömítés is, amire írta csongi, hogy nem kivagdosós móka...)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #4506 üzenetére
Hát ez az, játékelméleti szempontból most már nem éri meg kiszállni...
Amúgy igazad van. Simán lehet, hogy a linkelt példány is kívülről szép,
de a motorja oda van, amit meg CSAK bontással tudsz megállapítani és
vétel előtt nem szokott nagyon működni, hogy "te, akkor szétszedném"!Nyilvánvalóan nem hiszem el a 11K futást sem! 111-et inkább. Tekert óra:
szét van hajtva. Enyémben legalább már TÉNYLEG cseréltek vezérlést...
Tudniillik a már megerősített (barna) vezérműlánc-vezető van benne, nem
az eredeti fekete, ami hajlamos volt eltörni. Szóval csak arról tudod, hogy
mi van benne, amit te magad raktál össze: ha felújítom150-ből, talán egy
szezont megint végigteker alattam úgy, hogy nincs különösebb gond vele.
Vagy akár többet is. Ha nem hajtom cihopata mód / nem megyek túrázni.Ha most vennék AKÁRMIT, ami használt, lehet, kezdhetném elölről... Az
első ugye a biztonság, fos gumikon ne! Meg kéne állni? Fos tárcsával ne.
Nem kéne elpattogni kanyarban: fos telóval ne. (Látni is jó volna: xenon?)És ha minden rendben lévőnek tűnik, kipuff, 1 misi, és beszarik a motor...
Amilyen szerencsém van, csak szalonból hozhatnék megbízható motort.
Arra meg nincs pénzem. Kör bezárult... Vicc lezárult, lehelet megszegik.üszök: elég az hozzá, hogy legutóbb egy átugrom szüleimhez, felveszem a
postás értesítőt, lemegyek a postára, felveszem a csomagot, és be melóba
kör tartott vagy 2,5-3 órát! Motorral ez fél óra. Szóval nem létszükséglet a
motor, de qrvajó, ha van. A ráköltések egy része szükséges volt, más része
bolondság, de ez már a Majánál is így volt. Arra is megvettem a dobot.Alapvetően melóba járok. Maja is kiváló volt erre a célra, de arra is öntöttem
a zsetont, a fenti okokból (egyrészt felújítás, másrészt tuning). 15 perc, egy
menet. Mármint nem a Vidámparkban... Beérni. Meg hazaérni. Fél óra, amit
még élvezek is, mert motorozok, ezzel szemben áll a BKV 1,5-2 órája, amit
gyűlölök, ha tömeg van. És rendszerint az van. Szóval "létszükséglet", mert
nélküle (bár élet császáraként "olcsóbban" élnék), tutira megőrülnék.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Bár én biztos túrnék egy blokkot bele.
Ez kimaradt: nem pálya. Sajnos ennek a blokknak gyengéje a vezérlés.
Ha találsz bontottat, akkor abban vagy be van szarva, vagy már elkelt...
(Huszi mondta, hogy beszélt ma egy bontóssal, aki pont most adott el
egy ránézésre hibátlan vezérműtengelyt 20K-ért. Mondjuk mégsem 75.)Szerk: tudom, akkor minek keresek donort. Nem tudom. Mármint nem
is igazán keresek. (Ezt fogom megcsináltatni, mert mást nem tehetek,
de gondolom az már átjött, hogy nem érzem túl jól magam miatta...)
Viszont a motorok miatt járok kb. a PH-ra. (Régen a PC-mbe öntöttem
a lovettát, idén sikerült egy jó üzlettel egy 100-ast kivennem belőle...
Fogjuk rá, hogy abból lett a kipu. Ahhoz is kéne custom hangtompító.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #4510 üzenetére
Az a nagy büdös helyzet, hogy most is igazad van. Mert mit kapnék érte?
Semmit. Lókolbászt. Most. Mert ugye szét van kapva, sőt, mondhatni hiányos!A műszaki is le fog járni 1 hónapon belül. Ellenben HA végre meg lesz csinálva,
megkapja a friss műszakit, lehet, hogy 2 évig csak tankolni kell (meg olajcsere,
esetleg a kuplung, amire a hódok is figyelmeztettek - meg majd egy szíj idővel).Meg ugye csíkos a variótárcsa, és szemezek a multivarral: kettő együtt 70K lol.
Szóval jobbára csak tankolni, na... Nincs más hátra, mint előre... Azt utálom,
hogy ha lenne is zsetonom valaminek a megszerzésére... erre a pofámba röhög
a kereskedő, hogy hogy gondoltam, hogy a hirdetett terméket nekem beszerzi?Amúgy ez az ÉG és FÖLD az európai, és a balkáni hozzáállás közt...! Tisztelet
a kivételnek, de a németek ugye sűrűn elnézést kérő levelet írtak, s részletesen
leírták mi a problémájuk és ne haragudjak, hogy nem tudják a cuccot 3-4 napon
belül hozni, hogyan tovább... Nem az, hogy "nincs raktáron, rendelés törölve".https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz DigitXT #4511 üzenetére
Ééés válaszoltak is. Tényleg az volt a félelmük, hogy várni kell.
Még nincs konkrét infójuk, DE a gyártó "2 héten belül" szállít nekik!City Bike meg bevallotta, hogy valóban Malaguti márkakereskedés,
szóval ők tudnak alkatrészt hozni, ami olaszban elérhető, kb. olyan
árban, mint az ottaniak (+6% itt az ÁFA). Cikkszám/motortípus: GO!
(Hogy a webshopban nincs, nem jelent semmit, nincs fent minden.)
Ez amúgy üszöknek is hasznos: akart az olasz shop-ból rendelni.Legalább ez a nap jobban telik, mint a tegnapi madness. (Sparta...!)
AndrewTdi:
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
OFF, csak olvastam odaát: ezt a 300 pacit szériában komolyan gondolták?
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #4515 üzenetére
Rosszul kérdezted... A németek meg nem tudom, hogy mit szívnak*, de
állítólag MA postázták is a cuccot. Miért verték belém tegnap az ideget?!
(Kiment Jürgen a raktárba, nem találta egyből a polcon, erre levelet ír?)*: hiszem, ha látom.
Mert: "This Mail does not mean, that your goods have already been send.
It's more an information that the payment has been completed! "
(Igen, félig angolul, félig németül nyomják. Ez így majdnem hollandus.)Bogyó: nem tudom. Ez így elírásnak tűnik. De 6.2 alatt százon? 500-600
ccm kéne ehhez robogóból. Habár a hatótávolsága érdekes kérdés. Úgy.
(Kicsi gáz, sok mototfék, biztos jobban elketyeg, mint tépkedve, fékezve.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Az, hogy pontosan mi volt a baja és miket csináltak meg végül, public?
Ui: vészleállítóval szoktam lelőni, ha még kell a világítás. Meg rászoktam.
(Volt rá példa, hogy még akartam ráröffenteni egyet, és majdnem a falnak
mentem a motorkával, szóval jó, hogy kéznél volt a vészleállító. Muhaha.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Nem bizony, elvégre megszakítja a gyújtást. De most, hogy mondod,
nálam vészleállítóval se kép, se hang, nem kezd el köszörülni.
Tkp. pont attól szarhat be a reléje, ha soha nem használod semmire.
Amúgy egyszer véletlenül kinyomtam menet közben: volt motorfék...
Gyorsan vissza, technika beindult (kuplung zárt állapotban), ennyi.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Nagyrobogókat böngészve megtaláltam bogyó új motorját.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Ja igen, múltkor telibe le volt szakadva a szívató kábele. De attól még folyamat
mennie kellett volna, csak szét is volt esve. Szóval 2in1 hiba volt. (Én ránéznék
huszi helyében, hogy most mi van, hamár megy kipushoz, meg olajcsere, stb.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #4561 üzenetére
Ha mondjuk vki ilyen ***, akkor megsérülhet... Az akku bosszúja.
Szerk: hogy ON is legyek: én sem ülnék egy ilyen "akkupakkra".
De bízom benne, hogy az akkumulátor technológia fejlődik, esetleg
merőben új megoldásokkal biztonságosabbá, könnyebbé, stb. válik.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #4565 üzenetére
Egyikük életveszélyes állapotban, de az (számomra) nem derül ki, hogy melyik okozta a balesetet, hova csapódott be először, hogyan mentek össze. Szar ügy. Szerk: akkor jól láttam, hogy az egyik egy Honda Silver Wing. Rendszám hiányát nem néztem, de mintha ezekből a legkisebb is 400-as lenne. Ha nem a balesetben tört le, akkor bammeg 2.0.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #4568 üzenetére
Ezt vegyem célzásnak, hogy ha kinövöm a Madisont, akkor SW600?
Impresszív tapasztalatok, nem mondom. Bár lett volna valaha ilyen nálam.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
-
DigitXT
nagyúr
válasz polimorf #4581 üzenetére
És működik a műtét után? Mert ha igen, akkor (szerintem) addig nem kell a
többit cserélni, amíg újra nem lesz vele probléma. Kossuth után szabadon...OFF: jó volt látni a Maját. Lehet, robogóbérlés helyett őt kéne bérelnem, amíg
nem lesz bérletem, és a Madison sem lesz járóképes. Vagy vegyek 50-est.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Most akkor a Kymco 500-ban van ABS, vagy nincs?
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz AndrewTdi #4595 üzenetére
Az önmagában nem baj. Priviben mindenkivel értelmese(bbe)n lehet
beszélni. Publicban meg mindenki primadonna... Legutóbbi privátját
beidézhetném, amiben teljesen jókat írt, CSAK azért küldte privátban,
hogy ne induljon belőle itt szájkarate! Ha megsértődöm. Nem tettem.De nekem is volt már ilyen: privátban írtam az elképzeléseimet, mert
itt leírva nagyképűnek tűnt volna, meg honnan veszem? Meg ilyenek.Itt mindenki faszagyerek, okosabb a másiknál. És ezt éreztetni kell...
A válaszban is. Aztán lehet félreérteni, belemagyarázni, megsértődni!
Hogyaszondja mindenkinek lehet a vérét szívni. Lehet! Egy határig.
(Én kifejezetten szemét g*ci módjára tudok rá reagálni. Jellemhiba...)És mivel sokat írok (jóformán a motoros téma miatt járok a fórumra),
ráadásul sok peches dolog történik velem, jó alanynak tűnök állandó
baszogatásra. Mint anno Tudjukki. (De picit másképp reagálok rá.)Amúgy itt minden baj. Ha sokat írok az a baj, ha OFFban írok az a baj,
ha rövidre tördelem az a baj, ha sok a fotó az a baj, ha nincsen egy se
az a baj, ha velősen fogalmazok az a baj, ha meg körülírom az a baj...Ha bekussolnék? Az nem baj... akkor meg nem pörög a topik, az a baj.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Fém fékcsővel van valakinek tapasztalata?
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Eleje "enyhén" sérült. (És amilyen szuper képek vannak róla, hihetetlen.)
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Hauptmann #4603 üzenetére
Semmi. Csak néha végigpörgetem, hogy milyen 400 fölötti nagyrobogók vannak.
(Az utóbbi a megfogalmazás miatt volt érdekes: nekem ez a sérülés nem enyhe.)Amúgy az Xciting még néz ki valahogy, és általában olcsóbbak közt is feltűnik.
Persze tudom, hogy olcsó húsnak... Már megtapasztaltam (kétszer is), milyen az.Ja igen, a kéket úgy találtam, hogy ABS-es robogókat kerestem: nincs sok sajna.
(És a hozzáértők arról is megmondták, hogy az sem az, tehát megtévesztő.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Na Motostylingnak hatalmas +1. Ugyan múlt héten szabin voltak, DE
most beindult az üzlet. Rögtön hívtak, hogy berendelték a nagykerből,
szerdán mehetek is érte, kell-e nittelőszem, stb. Már csak tömítés
hiányzik, LOL. Illetve annyira nem LOL mert én voltam a balf*sz, mert
azt rögtön meg kellett volna rendelni, úgyis szükség lesz rá alapon.
(Mondjuk az elején úgy volt, hogy a hengerfejtömítés nem fog kelleni.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Arch Linux
- Sega, Nintendo - retro konzolok
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Kevesebb mag, több AI: teszten az Intel Lunar Lake
- 280 Hz-es monitorral jelentkezett az iiyama
- Asztrofotózás
- Autós topik
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest