Hirdetés
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #110577 üzenetére
Az igazi regi iskolas magyar-vadkelet-balkan gyorsasagi motorozast nyomja, azt a rendszervaltas utani furcsa atmoszferat, amit nagyon sokan nem eltek tul ezeken a motorokon. a szteroidok a gyurotermekben, meg a hatalmas bolcsessegek, amik ott elhangzottak, amikor nem eppen agyra gyurtak, scooter-feherre szokitett hajak, amik altalaban elbaszott sargara sikerultek, rettenetes fos muanyag zenek, homofobia, rasszizmus, olyan szintu beszukultseg, minden szinten, es olyan eroszak, ami csak a charles bronson- bosszuvagy filmekben volt jelen, az a hatalmas eletvagy, amikor esz nelkul vettek az emberek a motorokat hitelre, mert egy kalap szar, ami volt itt korabban, senkinek nem volt bejelentett jovedelme, mindenki nyomorgott a szintjen, de amugy minden belefert ami motor volt, vagy ruha, vagy amivel a statuszodat a vilag tudomasara akartad juttatni. hiszen csak egyszer elsz, es ugy akarsz elni, mint egy bugris, vagy valakinek a kocsogje? :D
ezt mind tulelni az muveszet.
Egyebkent rettenetes szarok a cikkei, amik nagyon... hogy fogalmazzak. Informacio hianyosak a terjedelmuk ellenere. Intellektus valahogy nem fer bele. hiaba egy motorrol akarsz olvasni, a dodorrol fogsz vegulis olvasni. Nem azt fogod megtudni, hogy milyen a motor, hanem hogy van nalad egy ember, aki jobban tud.
A stilussal nekem nem lenne bajom, ha nem faradnek el a tartalmon. Kuldjon el a kurvaanyamba sok olvasoval egyutt, csak egy het mulva olvasol valami olyasmit, amivel az elozo velemenyevel homlokegyenest mast allit, es bebizonyitja az ellentetet annak, vagy ha nem is, annyira magabiztos, es annyira extrem, szelsoseges, hogy csak neki lehet igaza vegulis, mert vitatkoznal egy ilyen dologgal, ami akkor lejon a betukbol? Dehogy vitatkoznal. A video formatum ezert sokkal jobb.
Szoval mindenfele nagykepuseg nelkul, egyszeruen elfaradsz, ha elolvasod. Es nekem amugy sincs annyi energiam, hogy az arcomat akarjam eltemetni olvasas kozben.
Mindamellett utcan biztosan megbaszna, terepen is. Palyan is biztosan. Gyalog is megbaszna. Ettol fuggetlenul ez a felig legalis oktatas, raadasul utcan. Amik elo szoktak ilyenkor fordulni, "na mutasd meg a motorommal, mit tudsz" nem egy balesetmentes oktatas iranyaban tesznek lepeseket sem a resztvevok, sem a szervezo.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Agostino #110590 üzenetére
Ez nem ellentmondas. a valtos resze el van tulozva. semmilyen hangrol nem lehet megallapitani altalaban, hogy mi, ez teljesen korrekt, de a valto egyaltalan nem kuka, ha dobalja. Az lehet valtovilla, vagy csak az a ket fogaskerekpar, amelyiknel dobalja a sebesseget.
DZs
Akkor az 535 a kiszemelt gondolom. Ilyen idos motornal sok minden lehet, valoban a karburator a legerzekenyebb pontja, mint altalaban az amugy regi, karburatoros motoroknal az etanolos benzin miatt. De ez akarmelyik karbis japannal szabaly, hogy egy valag penz a tomites, a membran, vagy barmi hozza.
A szelephezag csavaros, jol hozzaferheto, ezeket nem szoktak elhanyagolni, de ha egyszer belegyogyult a benzin a karbiba, akkor random folyhat. Otthagyni nem hinnem, hogy ezert ott fog, de ilyen idos motort egy bizonyos rahagyassal kell venni, azaz megvenni es mindent megvizsgalni vetel utan, ami nem jo, cserelni. Ezutan lehet belole egy teljesen megbizhato motor csinalni belole.
mivel a vasarloretege nem az az adrenalinvadasz gixeres, nem hiszem, hogy ne lehetne jot kifogni belole.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #110604 üzenetére
Lelakott gs500, meg a keskenytankos. Lehetoleg olyan, amivel estek. Az olyan 250 kornyeke, es marad 50e a benzincsapra, szabadonfutora, es a hfejtomitesre, sikolasra, vezermulancfeszitore, ha epp megkotlana. Dragabban fenntarthato, mint egy fiatal, dragabb motor, de abbol kiindulva, hogy kettovel arebbrakott vezerlessel is megy, kb mindegy neki minden.
Illetve ha nagyon meg akarod pukkasztani a topiclakokat, szokott lenni hahun egy rotax 122 es 125 os tuono 275 ert kereskedesbol (tehat fel ev gari) es nincs osszecsukva. Meglepoen szep allapotu. Remelhetoleg nem vagy 180 magas :D
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Nezegettem par videot a HESD rol, ahogy terheletlen elso kerekkel egy uthibara ramennek, es ennek ellenere elkezd szitalni a kormany.
[link]
[link] ez kulon a kedvencem, ahogy elhagyja a fedelzetet.Szoval jopar fent van meg, tehat nem nehany epp igy sikerult video, ez tendencia. elkezdett dolgozni ez a dolog bennem, lementem a motoromhoz, beraktam diag mode-ba, hogy kapcsolja be a kormanygatlo relejet. Hat kurvara nem kapcsolodik be a rele, igy ki tudja miota gatlo nelkul mentem en is. Szerencsere ez egy nehez gyerekkad, valoszinuleg olyan villaszoggel, aminel nem erzekeny ra, de isten kezeben voltam, holott a gatlonak kulon hibalampaja van a muszerfalon. :D
Jovo heten szetszedem, hogy ez megis most mi.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #110619 üzenetére
Hat itt valoszinusitem, nem mukodo hesd van a hatterben, versenysportban normalis gatlo van, nincs szukseg ki-be kapcsolgatni, nincs varosi, lassu tempo, ahol kerulgetni kell dolgokat.
A gp ben el sem jutnak ilyen szintu csapkodasig.
Es ha van hesd a motoron, vagy elektronikus olyan gatlo, ami nekem is van, utcan sem szabadna eljutni idaig.Ezek utan azt mondom, hogy ki kell cserelni sima nem kikapcsolhato "mechanikusra" mert sokat nem ernek, ha egy ido utan nem lehet bekapcsolni oket.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Mert sokszor kimozogja az ember. Ez nem csak a cbr nel van jelen, en mondjuk egy cbr topic miatt kerestem ra, mert nem akartam elhinni, hogy a HESD konkretan nem mukodik. De latod, az enyem sem mukodik.
Vazgeometria? Ez egy sportmotor. Megis milyen legyen a vazgeometriaja? Plane elkonnyult elso kereknel nem a geometriaval van baj, hanem hogy keresztben erkezik le a kerek.
A regi tipusokon ugyanugy megvolt. Nem emlekszel a tl 1000 s re? Meghalt rajta egy ujsagiro kormanycsapkodas miatt, azutan raktak ra kormanygatlot szeriaban. A regi 600 asokon nem volt semmifele gatlo, azokon nagyon konnyen ossze lehetett szedni egy ilyen csapkodast.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #110626 üzenetére
Eleg sok tenyezos, bonyolult jelenseg, peldaul vajon mekkora kulonbseg van ket gyarto vazanak merevsege kozott, ami jocskan beleszol a gatlo nelkuli csapkodasba, ha peldaul egykerekezessel el tudod torni nemelyiket, [link] es ez osszefuggesben van-e azzal a konnyu epitessel amivel mar 2008 ban 200 kilo ala mentek, mig egy r1 16 kiloval volt nehezebb nala.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hroberto #110644 üzenetére
Biztosan nem, mert nem szukseges kockaztatni kozlekedesbiztonsagot csupan azert, hogy ovd a blokkot, ami indokolatlan, mert ha nagy fordulaton elmesz vele 1000 kmt, akkor sem fog altalad erzekelheto baja lenni. Amugy az 50 000 km es tartosteszteknel is hiaba jaratjak a motorokat be, az olajpumpa szuretlenul kapja be az esetleges sorjakat, de fotengelycsapagynal is talalnak idegen testet, ami vajon hogy kerul oda...
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #110668 üzenetére
WR bol melyik evjarat?
Annak utananeznek, hogy milyen alkatreszarak vannak, mert yamahanal altalaban 2x es szorzo van.
Peldaul kuplungkosar, vagy barmi, ami terepen hamar elhalalozik. Vagy a szokasos gyenge pontok, vezermulancfeszito, szabadonfuto.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #110670 üzenetére
Egyaltalan nem tunik veszesnek, 25e a vezlancfeszito, a kuplungkosar 100e, generator 90e
A karburatornal mar vannak dolgok, az uszo 18e, a vakuum szelep (ami a cv karbi membranjanak felel meg?) 100e :D
Es itt jon a yamaha faktor. 5 szelepes. Szelepek darabja ~30e. Titan szelep mind? Csak a szivo szokott az lenni, a kipufogo nem.
Huto darabja 100e.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz z123456789 #110707 üzenetére
Lehet hogy kozuton jobban porog egy motor, de ha nem vegsebesseget kell tartanod, kornatsem kapjak az alkatreszek azt a terhelest, mint terepen ha megnyitod a fojtoszelepet.
Ha vegsebesseg kozeleben mesz vele, valoszinuleg az nem tesz jot neki, de amugy sebessegnel hutes van boven a menetszeltol, csak az alternalo tomegek a pusztitoak.
Ha valami nem stimmel egy ilyen motornal, az elo fog jonni az amugy kis energiaba kerulo sebessegtartasnal, de ezt epeszu keretek kozott nem a fordulatszam szamlajara irnam, hanem hogy szar a motor eleve.
Terepen nagyobb a terheles, kisebb a hutes.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #110718 üzenetére
Gondolom azert kellett elobb generalozni, mert az uzemora szamlalo a gyertyakabelrol a gyujtast nezi, ami egy eleg egyszeru szamlalas, mert az csak a fordulatot szamlalja, de hogy milyen terheles mellett fordul valami, azt mar nem. Utcai hasznalatnal meg fordulat megvolt mindig.
En abbol indultam ki, hogy a kuplungomat eleg hamar leegettem, es ketszer forraltam fel a vizemet jeges tocsaknal is. Szerintem az joval megterhelobb, mint utcan egy sebesseget kis energiaval fenntartani nagy porges mellett.
De ahogy azt mondani szoktak: a problema osszetett :DExplosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz z123456789 #110780 üzenetére
Ha ennyire csak belekostolni akarsz, miert kell azonnal uzemorasat venni?
Illetve az endurozas nalad mi? Az hogy lemesz a foldutra, de semmi dagonyazas, krosszpalya, erdesszel uldoztetes, vagy rendoroktol menekules? Ha nem kemeny terep a cel, arra tenyleg egy drz400 is jo, de van armenet is, mint mondtam egy ttr 600 as is jobban viselkedik terepen a drz 400 nal, nehez, leghuteses, igenytelen, megis jol viselkedik. Nem kell azonnal 100 kilos motort venni.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz z123456789 #110793 üzenetére
Ezesetben az uzemaoras motorokat egyaltalan ne nezd. Ha gaboman szeru turakra mesz, akkor szerintem a drz 400 nem lesz jo, mert elasod vele magad a pcsaba. De. ha neked az enduro motor azt jelenti, mint a turaendurosoknak, akkor jo lesz. Terepen viszonylag jol kezelheto nehezebb gep lesz a befuto.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz z123456789 #110796 üzenetére
Esetleg korulneznek hogy mennyi egy fotengely, szelep, dugattyu. Nehanynak az arat leirtam korabban a wr450f hez. [link]
Nezz korul a japanoknal. Ez csak az anyagkoltseg lesz, es a szerelot nem fizetted ki.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz z123456789 #110803 üzenetére
Utananeztem regebben az rxv nek, mert a blokkja jo motorepitesi alap. Aprilia rxv- t a leheto legrosszabb venni kezdesnek. tul eros kinyitott allapotban, es magyarorszagon csak kinyitottak vannak. nagyon szervizigenyes, nem sok hozzaerto van hozza, nem szervizeltek oket, nem tudtak a legtobben a garancialis jogaikat ervenyesiteni, mivel vasarlas utan azonnal kinyitottak, amitol ugrott a garancia, es nem vittek szakszervizbe, az esetleges visszahivasokat, vagy barmilyen fejlesztett alkatreszeket nem kaptak meg. Szemelyes velemenyem az, hogy a 450 es jo motor, de csak olyan keretek kozott, ha van idod es szaktudasod karbantartani. Elso szeriak nagyonsok gyerekbetegseggel kuzdottek, (nagyonsok?... ugyanezeket a hibakat barmelyik japan gyarto is produkalja peldaul az oninditomagnes szeteses a honda es yamaha modelleken 2008-9 ben ugyanugy jellemzo volt, a szeleptoke pedig a tls-r modelleken szettortek az elulso hengerben, de tenyleg nem osszemerheto egy drz igenytelensegevel) onindito magnes ragasztasa, a szeleptokek tul hamar koptak, meg felsorolhatnek meg par dolgot, az osszes belso szervizlevel megvan, illetve hogy mit valtoztattak az idok soran, pl DLC bevonatot kapott a szeleptoke esatobbi.
Nem tudom, feltunt-e hogy 60 loero kornyeken jarunk 450 kobcentibol. 450 ccm bol biztonsagosan- most a hasamra utok- 30- 40 loero kozott kene nezegetni, ha nem uzemoras vagy versenymotort szeretnel, nem pedig ilyen szamokkal.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #110810 üzenetére
a 250 wr futar kozuton autopalyan hasznalta kulfoldi utakra is. O "szarraporgette", ennek ellenere 200e km felett rakta bele a kmeket, innen is azt gondolnam, hogy nem a muut adja meg ezeknek a kegyelemdofest. O peldaul allitolag terepen is hasznalta... gondolom lement az ut szeli murvara neha, mert elaludt ut kozben, es azt mar lehet terepnek nevezni.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz mAtech #110821 üzenetére
Nem te vagy az egyetlen, aki nem latja at. A gyartok regebben direkt mindenfele sulyt adtak meg, dry-wet-kerb. Valamelyik nedves sulynal nem szerepel a szerszamostaska, es nincs teletoltve a benzintank, valahol meg valami mast hagytak ki. Emlekeim szerint mara valamilyen eu szabvany miatt a kerb weigt, vagy curb weight el nem lehet csalni, de ha talalsz olyat, ahol nem voltak restek lemerni, akkor gyalazatos, hogy mit le nem mertek irni a gyartok teletankolt tomegnek. [link]
Sajnos birodalmi mertekegyseg, de ha atvaltod, meglepo adatok.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #110882 üzenetére
Beszarok, ez jelenseg.
Egyazegyben ez tortent meg velem is a szeremi uton. Mar hatulrol hallottam a v2 est, nem mertem odanezni, nehogy biccentenem kelljen, erre odaorditva udvozol a dl1000 rol, majd a zoldre valtasnal nyelen elmegy a kocsik kozott. (Nalam a kockas zaszlo triggerel ilyen viselkedest, a kolleganak ennel kevesebb is eleg volt) Annyit lattam, hogy valoban serult fejben a srac, a kovetkezo lampanal majdnem telekurtam hatulrol, mert nem latta, hogy zold lett, hiszen mindenkit leelozott nemreg, a cel ez volt, nem sietett sehova. en tudtam tartani a sebessegem, mert nem a kovetkezo pirost akartam elerni. O meg el is aludt a lampanal, miutan kockaztatott egy jo nagy takarozast, ha az egyik auto epp savot valtana. Mondjuk ha savvaltasnal atrepult volna az auto geptetejen, en meg bordan is rugtam volna, miutan letamasztom a motoromat, amiert megjobban akadalyozott a kozlekedesben a rendorsegi jegyzokonyv felvetele alatt eltoltott idovel.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Ezt mar reg mutatni akartam neked csongi.
Nagyon jo cafe racer alap motorod van :D
Volt egy masik epito, aki honda bros 650 es hatso lengovillat rakott ra, lanchajtassal, es rc30 as farokidomot, felforditott elso villaval, sima kerek lampaval. Az is eleg utos kinezetre.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #110934 üzenetére
Hol? Nemetorszagban mindent be tudsz jegyeztetni a forgalmiba, ahol ha peldaul felnit cserelnel, akkor azt meg fogjak vizsgalni tesztekkel nagyonsok penzert, hogy biztonsagos-e. magyarorszagon meg ott van a kenopenz intezmenye, vagy legalisan egy bibliaval kell jarkalnod, hogy egy igazoltatas soran megmutathasd a teljesen ismeretlen emberek szakmai velemenyevel alatamasztott atepitesed dokumentaciojat.
Egyebkent mi a bajod egy ilyen szep epitessel? :D[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zolee5016 #110956 üzenetére
Hat jo, beszeljunk rola. :D
Szoval a monosegi cafe racerek, amelyek nem abbol allnak, hogy van egy motorod, aminek levagod a segget, es pupot csinalsz, majd egyeneskormanyt raksz ra, es feladod 2x es aron egy tetszoleges hasznaltmotor hirdetes oldalra. Ez altalaban arrol szol, hogy a motorgyartok olcso alkatreszekbol egy szart gyartanak manapsag. Ez persze nem teljesen igy van, most vegigmehetnenk ezen, de nem szeretnem senki idejet ezzel rabolni. Legyen ez a sommas, nem teljesen igaz megallapitas a szemunk elott.
Itt arrol van szo, hogy "otthon" jobbat csinalsz, mint amit ma kaphatsz. Es meg jot szorakozol kozben.
Mire gondolok.
Suzuki gr650. Tokeletes alap. Egy kalap szar ahogy kinez, regi senem csopper, senem cruiser, kalap szar futomuvel-fekkel, szar vazzal, de gyongyszem blokkal. "Kettostomegu" lendkerek van benne (!), es fokozatkijelzos muszerfala van. Kettefureszelnem a vazat? Siman!
Raknek bele egy forditott villat, normalis feket, normalis felnit, es kesz a jobb motor, mint amit legyartott eredetileg a suzuki, es a mai sporolos szivtelen vilagban mikor veszel egy sorkettes levegos blokkot ilyen lendkerekkel?
Es sorolhatnam, hogy hogyan tudsz sokkal jobb motorokat csinalni, amit a karosanyag kibocsajtas miatt mar amugy sem kaphatsz meg, illetve a 80-90 es evek japan formaterve, futomu-fek-vaz egyuttese hagy maga utan kivannivalot. Most pongyolan fogalmaztam.
Ezekert egyaltalan nem kar. Foleg hogy tucatmotorok voltak, olcson, olcso megoldasokkal nagyon sok ponton.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zolee5016 #110958 üzenetére
Nem, ebbe tobb melot kell fektetned.
Peldaul egy normalis aranyt, format kell kivarazsolnod a diversion eleve fasz hengerdontottsegebol, ami egy cb750 eshez, vagy kawa zephyrhez kepest joval nehezebb, mert eleve szarul nez ki cafe racernek.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz z123456789 #111024 üzenetére
Mert a gazt nyitva hagyja, csak a kuplungot huzza be. Kis kobcentis motoroknal indokolt lehetne, mert nem omlik ossze a gazoszlop nyelgazon, a karburatoron es szivocsovon keresztul a forgattyushazban, es nem kell ujra felepulnie a valtas utan, elcsukott gaz utani nyelgazon. sok ideig tart a valtas mindket modszerrel, ha becsukod a gazt akkor is, ha nyitva hagyod a gazt es kuplungolsz, akkor is. A legjobb a gyorsvalto termeszetesen. 600ccm sornegy 4T nel nem indokolt igy valtani, de legalabb a kuplungjat terheli, nem a fogaskerekek kapcsolokormeit, igy a valtoja nem fogja dobalni majd a fokozatokat egy ido utan. Az mas kerdes, hogy szarul hangzik.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #111016 üzenetére
Azert ellentmondasos a helyzet, hogy most egyik pillanatrol a masikra raszalltak a motorosokra, mert a motoroddal mindennek rendben kell lennie, veled ugyancsak. Az ut, amin mesz, az kb barmilyen lehet, ha elfikalsz egy hatalmas katyu, olajfolt miatt, kihivod a rendoroket, a sztender valasz, hogy nem az utviszonyoknak megfeleloen haladtal...
A muszaki allomasok nem hiaba voltak elnezoek ennyire. Nehany eve a megbukas az penzbuntetes nelkuli figyelmeztetest jelentett, es nehany napos felfuggesztest. Nemreg lett kb 500e forint kornyeki penzbuntetes, megdoles eseten. (Mondjuk szerintem lazan behozza nehany nap alatt)
Aztan mivan azzal, hogy a 15% os ev eleji munkaero leepites miatt jarmuvet behozni, es szemleztetni csak korrupcioval tudsz, hacsak nincs egy-masfel honapod, hogy legalisan behozhass valamit. Egyertelmuen a korrupcio fele terelnek, ami rosszat tesz a muszaki allapotnak, mert barmit attolhatsz ha fizetsz. Most pontosan nem tudom, hogy Tarlost megelozte a buszsavban egy hangos kipufogos motoros, hogy ennyire meg vannak sertodve, vagy siman az autosok joval tobben vannak, joval szarabb muszaki allapotban-ezt garantalom, amivel joval tobb polgart kellene vegzalni, mert mar egy vilagito chk engine lampaval nem kene atmennie a muszakin. az atlag eletkora a magyar autoknak kb 14 ev. Saccra az allomany felet azonnal, ranezesre meg lehetne birsagolni az ilyen szintu, motorkerekparoknal alkalmazott ellenorzesekkel.
Ami megint erdekes, hogy nehany hetes akciok vannak, ami egy gyer rendori jelenlettel parosul, tehat 365 napbol kb 10 napig van veszelyben egy szarrapimpelt motoros. Ha egyaltalan megall a rendornek ezek utan. Tobb esetben szerintem a nem megallas akar olcsobb is lehet.
Amit nem ertek, hogy ezutan a rettento laza rendszer utan azonnal megkovetelik a kb nemetorszagi szigort, ahol erre van penz, es a jarmukulturaban benne van, hogy utangyartott dolgoknal azonnal bizonylatot kell kapj, vagy jon a kup a rendortol, de nalunk ezt az eddigihez kepest szelsosegesen aprolekos ellenorzest is csak neha kapod meg. Elegge hatekonytalan.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #111034 üzenetére
Igen, regebben ezt a rendszert hasznaltak arra, hogy embereket kenyszeritsenek dolgokra. :D
Van egy szabaly, amit senki nem tart be, de nagy neha ellenorizzuk, ha meg kell kernunk embereket dolgokra. :D persze tudom, itt nem ez a helyzet, de ugy latszik mashogy nem tudjak csinalni :D
Az ev nehany napjan nemet szigor van. Olyan kovetelmenyeknek kell megfelelni, amihez semmi nincs van. Peldaul nem volt "szokas" a kinai fekkart nezegetni, megis olyan laza rendszerben egy atlag ember nem gondolna, hogy szabalyt szeg (valamikor el kell kezdeni, de szerintem egy uzenettel kezdeni hogy kurogatas lesz, ezekre figyelj, a sajat biztonsagod erdekeben - sokkal kulturaltabb lett volna) aztan elobb emlitett varolistat, vagy azt a hianyzo szaktudast, ami a vizsgaallomasokon van.
Barmilyen motorral, markaval, tipussal nem tudnak mit kezdeni, es semmivel sincs harmonizacioban semmi. Ha nemetesen neznenk, az osszes konteneres robogo, konteneres 200-225-250-400-500 as japan belpiacos motor azonnal bukta, amik amugy lassan 20-25 eve folyamatosan megfeleltek a vizsgaallomasokon, ( a felmillio robogoshoz meg hozza sem nyultak sosem, mert sokan vannak) e jel nelkuli index, fenyszoroval. Az en dt 200 R vizsgajan a gyari dobot nem ismerte fel a vizsgabiztos, meg kellett gyoznom, mi a kulonbseg az abszorbcios dob es a gyari kozott, es a road legal off road gumikkal nem tudta hozni a fekvizsgalaton az ertekeket, mert tul butykos volt a gumi, a hibatlan fek ellenere. Erre valamit mokolt, hogy nagyjabol erteken beluli legyen, es termeszetesen ezt is magyarazni kellett, es mutatni a gumi oldalan, hogy teljesen legalis. Az egesz egy kbaszott tortura.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #111056 üzenetére
Fmx-el nem vagyok tisztaban, semmilyen tapasztalatom nincs vele, es utana sem neztem, mert nehez es gyenge azaz tokeletes hetkoznapi motor.
Almombol felkeltenek is azt mondom, ha japan, akkor fesszab vezermulancfeszito generator :DUtana kellene nezni, de arra szamits, hogy ami sokat allt, vagy olcso, az nem hiaba olcso, es nem csak azert all, mert nincs ra ideje a tulajnak. A piac torvenyei alapjan.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #111154 üzenetére
Annyira sokfele hibalehetosegek vannak a motoroknal, hogy nem tudnam ezt en sem kijelenteni. Minel fiatalabb, annal jobb, en is ezt vallom, de ezt csakis akkor, ha lekovetheto a motorral kapcsolatban minden. Minden garancialis javitas, visszahivas, szervizszamlak, hogy mi lett belerakva, mi lett cserelve.
Amig ezek nincsenek meg, addig egy nagy zsakbamacska minden motor. Es ezek altalaban direkt nincsenek meg behozott motornal. Hazai fiatalabb motornal, aki otthon szervizeli a motorjat, annal a visszahivasok nem lesznek elvegezve, ami minel fiatalabb a motor, egyes tipusoknal annal durvabb hibakat szolgal megelozni, igy draga karokhoz vezet.Vegyuk a Csonginak meselt sztorit. Mennyire orulnek neki, peldaul, ha a megvasarolt motorom eloeleteben lenne az, hogy az importor valoszinuleg a benzinnel felhigitott olajat leengedne a frissen behozott motorbol, ami egyebkent felnyomta az olajat a legszurohazba, es benyelte a motor. Sot, ha meg a fotengely bele is ert abba az olajba, akkor meg habos is lett, ami mindennek jot tesz, de leginkabb a fotengelycsapagynak, ha meg meg is hajtja ezek utan a benzines olajjal, az is milyen jol hangzik. Mert tultolteni olajat ennyire sosem fog senki. Annak altalaban oka van, es nem az, hogy 6 litert tolt bele egy ember. Szerinted milyen motorok futnak itt kozottunk?
Senki sincs biztonsagban, menekuljunk :D[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #111160 üzenetére
En meg pont azt mondom, hogy ezt nem lehet kijelenteni. :D
A masik pedig a szervizeles. Sokan mindig ugy gondoljak, a motorok nem kapjak meg a megfelelo szervizelest, azert vannak rossz allapotban.
A behozott motoroknal a km a rengeteg. Ne menjunk bele, hogy azok a km ek hogyan kerultek bele, konstans 80 km/h 3-600 kmek egyhuzamban, vagy pont az ellenkezoje. Hiaba kap meg minden szervizt, ami altalaban olajcsere, kopo-fogyo csere. Ha sok a km egy motorban, EL FOG KOPNI. Probaljuk megerteni, hogy a szervizelessel nem fog ez megvaltozni. nem lesz a szervizeles resze, hogy fotengelycsapagyakat cserelnek benne, vagy hogy a motor araval egyenlo erteku alkatreszeket vegyenek bele, vagy hengerfejfelujitason essen at, ha meg erezheto baja amugy sincs. Jon-megy beindul, megis minek hozzanyulni? Na ilyenkor nem latja at azt a hetkoznapi ember, hogy az, hogy valami beindul, vagy megy, nem jelenti azt, hogy nincs elkopva benne semmi, vagy ne lehetne a motor arat megegyszer rakolteni, ha a szervizkonyvben megadott tol-ig hatarokat tartani akarjuk.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #111162 üzenetére
Valamit felreertettel. A hszemben annyit irtam valasznak hogy ezt en nem mernem kijelenteni. A tobbi, szervizelessel kapcsolatos gondolatot csak pluszban megjegyeztem.
Altalaban nem szoktam kicsavarni dolgokat, nincs szuksegem ra. Van annyi tapasztalatom, hogy el tudjam biralni, szamomra epp milyennek tetszik a hasznaltmotorpiac, ezeket meg tudom indokolni normalisan. ha te mashogy erzed, akkor neked mas, nem fogom a velemenyedet valamilyen kitalalt ervelesi hibaval illetni, az pedig, hogy nem nezed ki belolem, hogy fel tudjak fogni dolgokat, azaz atjojjon valami, esetleg egyszerubb szavakkal probald megfogalmazni, hatha egy gyoker is fel tudja fogni. :D
magyarorszagi hasznalt piac legnagyobb reszt behozott motor. Nem tudhatod, mennyi km van miben, es erre az is ramegy, hogy nem mindegy, azok a km ek hogyan kerultek bele a motorba, milyen terhelessel. Ezert minden bizonytalan. legyen regi, vagy ujabb. ezekre rajon a fiatalabb motoroknal az egyre bonyolultabb szerkezet miatti tipusspecifikus dolgok[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen