-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #139497 üzenetére
DRZ üzemórát én is akartam írni, csak elmaradt végül!
A nehézség relatív, mert a 100kg gépekhez képest tényleg sárnehéz, de a túraendurókhoz képest meg tök könnyű! (Ezért is nézek néha KTM 690-eseket.)"csak a rotaxtol felni ilyen idos motoroknal nem realis"
Ebben is igazad van, de én azért írtam, mert a Rotax-kínálattal van tapasztalatom, a többivel nincs!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #139499 üzenetére
Semmi jót nem olvastam róluk azt leszámítva, hogy amikor mennek, akkor imádják őket!
Beszélgettem pár éve egy KTM benfentessel (nem nevezném meg, mert idehaza ismert név), és Ő mondta anno, hogy 2012-ben volt egy jelentős minőségellenőrzési paradigmaváltás a KTM-nél, ami nagy javulást eredményezett! (690-t ezért nézek mindig 2012-nél fiatalabbat)
KTM Adv csoportokban többen is olvasgatok, és ez valahogy nagyon látványos! Még a 950/990 szériákkal is van baj bőven! Persze a tulajok mind írják, hogy az ővék hibátlan, meg a világból kimegy, de érdekes módon rendszeresen felmerül egy-egy kérdés, hogy ez/az a hiba, mi a teendő, és rögtön mindenki tudja rá a választ. Sokan szeretik a motorjukat, és a világért nem vallanák be, hogy ahhoz is hozzá kell nyúlni időnként...
De igaz ez az összes első szériás modellre is! A 1190-emből az első 2-3 évben is voltak szép típushibák bőséggel, de a 790-nél is majd 1 év kellett a komoly hibák javításához.
BMW-nél az új 1250-re lehet sokkal több panaszt hallani, mint a régi kiforrott 1200-ra.Hogy mi miért van, azt szerencsére nem tisztem eldönteni, és a fenti állítások is saját megfigyelések, amiket több éves olvasgatásra alapozom, senki ne vegye szentírásnak...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Shin Chen #139709 üzenetére
Hát, valahol értem is, mert szar, amikor az embernek a munkáját nem fizetik ki. De ezzel a "majd én megmutatom, hogy velem nem lehet szórakozni", meg a "nehogymár nekem kelljen könyörögnöm a pénzemért" hozzáállással nem igazán tudok azonosulni.
Nézettség és kommentgyűjtés szempontjából viszont nagyot mennek ezek a videók, amivel egyrészt bevételt generál magának, másrészt a további parnerek felé magasabb számokat tud mutatni, harmadrészt meg a potenciális partnerek felé tudja mutatani, hogy így jár mindenki, aki megpróbál vele kikezdeni! Tehát ő csak nyer ezzel...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #139712 üzenetére
Anno, mikor az első hisztiző videót csinálta az egyik forgalmazóról, akkor összebeszélt minden máka hazai forgalmazója, hogy senki ne kössön vele új megállapodást. A folyamatbanlévők még végigmentek, hogy ne legyen szerződésszegés, de új már nem lett.
...legalábbis ezt csiripelték a madarak...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz gonger #139751 üzenetére
Az intenzív kanyarképzést nem látom a felsorolásban. Az kitűnő összeszokásra, kezd bátran azzal! Itt ráadásul a új oktatókat, új szokásokat sem kell megszoknod, hanem ismerős környezetben ismerkedhetsz a motoroddal!
Amúgy teljesen egyetértek azzal, hogy a Drivex után másokhoz is elmenj!
Én is már nézem, hogy idén mi legyen a program, de eddig még csak ötletim vannak! A Honda tréningeket nagyon dícsérik, de csak jót hallani a Rili-ről is! Dodor tréningjére is tuti elmegyek valamelyik évben, mert arra is kíváncsi vagyok!Off Road tréningen ha még nem voltál, akkor nagyon javaslom, persze nem saját motorral, hanem ott kapottal. De az általános kezeléshez durván sokat tud adni észrevétlenül!
Ha pedig már megvan az összhang, akkor jöhet egy-egy pályanap is esetleg - bár erre még én nem tudam magam rávenni
Idén én valami pályás tréninget tuti megcélzok, ill. a salakmotoros is rohadtul érdekel, de haverom félti a szar térdét...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #139766 üzenetére
Az hogy van, hogy rajtad kívül mindenki pont ugyan azt/úgy szokta érezni a különböző motorolajoknál, de Te kijelented, hogy az emberek 100%-a rosszul érzi?
Én értem, hogy papíron nem volna szabad különbségnek lennie, és a SAE meg egyéb alapján a Motul pont ugyan az, mint a Tesco, mégis mindenkinek pont ugyan az a trippje van olajcsere után...
A Pegaso-val próbáltam én is Castrolt, Motult, meg még a fene tudja mit, és teljesen egyértelműen mind más volt. Sőt, mások ezzel a Minarelli blokkal ugyan ilyen irányú placebót toltak valószínűleg.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #139775 üzenetére
én próbáltam a Pegasoba Motul 5100-at, 7100-at, Castrolt, és Repsolt is, és volt különbség akkor is, ha nem mentem az adott évben sokat, meg akkor is, ha annyit mentem, hogy év közben cseréltem. Ami meglepett, hogy a 7100 szerintem szarabb volt, mint az 5100, és először azt gondoltam, hogy elrontottam az MA/MA2 választást, de kiderült, hogy nem...
Jah, az olajat pécsi 1000 éve működő olajshopban vettem, ahol reményeim szerint kis eséllyel futok bele hamis olajba - de ezt persze kizárni nem tudom
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz norbeerto #139789 üzenetére
a drivex mátrai tréningje valami fergetegesen jó szerintem!
Biztos láttad már, de azért belinkelem
BMW Driving Experience - MÁTRA tréning - eddig a LEGJOBB!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz gonger #139793 üzenetére
DCT-vel én NC750-en barátkoztam, azon az S2 volt számomra a tökéletes megoldás, de úgy tudom, hogy a többi modellen másképp van beállítva. Szerencsére manuálisan is bármikor bele lehet nyúlni, de miután megvolt az optimális beállítás, utána nekem már tényleg csak ritkán kellett élnem ezzel!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz gonger #139794 üzenetére
Kötelezővé tenni semmit nem jó, mert az emberek majdnem minden kötelező dolgot utálnak, én anno így utáltam meg az olvasást egészen addig, amíg értelmes könyvekkel nem találkoztam!
Ennél sokkal jobb, amit asszem az osztrákok csinálnak! Ott úgy tudom, jogsiszerzés után 2 évig kezdő jogsid van, de ha elmész tréningre, akkor az ott kapott tanúsítvánnyal máris teljes értékű a jogsid!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
Kíváncsi lennék a Ti véleményetekre is!
Egyik haverom megvenné a 1190-em. Ismer, tudja, hogy milyen precíz vagyok, és a jelenlegi kínálat tetjére lőne egy ajánlatot. Tavaly május óta be sem indítottam, és idén sem lesz időm motorozni, így csak porosodik a garázsban.
Jövőre viszont tuti újra motorozni fogok, így vagy megtartom, és van egy ismert motorom, vagy le tudom cserélni most jó áron, és majd jövőre keresve valamit...Kb. óránként változik a véleményem, hogy mi legyen. Ti mit tennétek?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
Köszi srácok a sok kommentet!
Az van, hogy a 1190 - mint már sokszor mondtam - feleslegesen erős, és bizony olyan élet van benne, ami időnként észrevétlenül is belevisz a roszaságba. Ezt tudtam, amitkor megvettem, de persze ettől még imádom!
Viszont engem érzelmek soha nem kötöttek tárgyakhoz, így motorokhoz sem. Most elvileg plusszosan tudom eladni minden hozzá vásárolt extrával együtt. Ami korábban fel sem merült bennem.
Idén a motorozásom szerintem erősen korlátos lesz, és ha tudunk indulni a 24 órás versenyen, akkor azt a kis időmet is arra felkészülve fogom tölteni, így a KTM pihenne amúgy is. Kivonatni forgalomból nem fogom, "hátha" alapon. Ma este meghallgatom az ajánlatot, és az alapján majd döntök.
De ha eladom, akkor jövőre tuti egy 1200GS lesz a kiszemelt, az majdnem mindent tud, amit a KTM, csak kicsit gyengébb, kicsit lassabb, kicsit kevésbé tud kanyarodni, de cserébe kényelmesebb, és végtelen mennyiség van belőle, és a hozzá gyártott extrákból. Idősebb motort már úgysemveszek, nekem kell a sok elektronika, ami egyfolytában az életemért küzd. A GS-eket meg mindig is szerettem, talán most jött el az ideje egynek....vagy egy 790/890 Adventure (R)
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #139925 üzenetére
SENA és InterPhone is 4-et tud
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #139928 üzenetére
A sena, ami nekem van 4-et.
(Mielőtt megkérdezed melyik, olvass kérlek vissza )*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
-
Geresics
addikt
válasz Somatom #140032 üzenetére
Ebből a videóból mindent megtudsz, de spoilerezek: márkafüggetlen sajátmotoros tréning, a BMW mint gyár "csak" a 24+ év "Know How"-t adja hozzá!
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz norbeerto #140058 üzenetére
Vannak, akik szerint még a 10eFt-os is drága!
Mert mi kerül már egy napnyi pályabérleten (fele versenypályán, fele mellette), kávén, üdítőn, ebéden, két oktatón, egy fényképezős emberen ennyibe?
Hát hiszen miazmár, ha egy vállalkozás nemcsak ki akarja gazdálkodni a költségeit, és még mellette szeretne bevételt is generálni? Jóhogynem már amortizációt is számol a motorjaira is, hiszen az úgyis van az oktatónak! Meg néha még kölcsönmotorral is van képük megjelenni, azt meg max tankolniuk kell! Pfujj!
Amúgy is, ők is ott vannak, és jól érzik maguk közben, nem? Akkor fizessenek az oktatók is!Vannak ingyenes képzések is! Ez is milyen gáz már, nem? Tuti egy csomó állami pénzt lenyúlnak érte! Azt meg mind befizettük közösen! Undorító! Legalább minden tanulónak fizetnének 10eFt-ot, ha már elmegy! Elvégre úgy lenne fair!
Undorító, hogy ahogy a szegény motorosokat mindennel le akarják gombolni! Persze még a hülye fizetett fanjaiknak áll feljebb, és olyan baromságokat mondanak, hogy olcsóbb egy tréning, mint egy idomszett, vagy egy új bukósisak! Egyes ilyen fizetett pártfogók még azt is meg merik kockáztatni, hogy életmentőnek, egészség-megóvónak nevezik a tréningeket! Tuti rengeteg pénzt kapnak a folyamatos tréning-reklámozásért!
Nincs ezeknek gerincük...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Somatom #140097 üzenetére
Szerintem túlgondolod. Én előbb-utóbb pl. tuti elmegyek egy Dodor-oktatásra is! Butább biztos nem leszek tőle, a súlypontáthelyezés pedig még egy HD-n is életmentő lehet.
Vannak oktatók, akik azért oktatnak, mert elvégeztek valami oktatói minősítést. BMW-nél van instruktor-képzés, és elég szigorú is. Hondánál is tuti van ilyen. Ezek az oktatók nyilván üzleti modellben léteznek!
Aztán vannak, akik azért érzik magukat oktatásra alkalmasnak, mert elértek ilyen-olyan eredményeket (és kell valami bevétel). Általában ebből élnek, vagy keresetkiegészítésnek csinálják.
Ott vannak még a sima öjelölt oktatók is minden előképzettség, vagy versenyeredméy nélkül. Egy ilyennél nemrég meg is halt egy motoros. Ők általában nem ilyesmiből élnek. Jobb esetben elvégeztek legalább egy, vagy több olyan témájú tréninget, amit maguk is oktatnak, de van, aki még azt sem, mert az interneten úgyis minden megtalálható.Az utolsó kategóriánál a leírásom ugyan lenézőnek tűnthet, de nem annak szántam. Léteznek önképzett oktatók, akik igenis kurvajók, és le a kalappal előttük!
Hogy kinek mi a kritikus pont ezeknél, az legyen mindekinek saját mérlegelése. Ehhez tippeket, tanácsokat, tapasztalatokat szoktunk itt is megosztani, aztán úgyis mindenki a saját szimpátiája szerint hiszi el, vagy tartja kamunak, fizetett hirdetésnek a véleményt...
Egy biztos, fórumokon úgyis mindig van, aki jobban tudja! Meg ocsóbban. Meg különben is, undorító, hogy a motorosokat akarják lehúzni még ezek az oktatók is! Ha lehetne, még ezt is AliExpressről rendelnék, akárcsak a biztonságiövet a kocsijukba...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz bacus #140103 üzenetére
Sima utcai farmert kapsz 2eFt-ért, 20eFt-ért, és 200eFt-ért is, sőt, élhetsz farmernadrág nélkül is. Egyik opcióra sincs senki rákényszerítve, és mindenki talál magának, ha akar.
Fenhang, és hátsó szándék nélkül írom, ne képzeljen bele senki semmit...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz V.Stryker #140140 üzenetére
Biztos láttad már, de továbbra is tartom a véleményem:
Forma Adventure csizma 25000km tartós teszt
Ha pénz-ékszer nem számít, akkor valami hasonló Alpinstars csimmát keresnék. Az MX csizmák univerzális használatra szerintem továbbra sem jók (már csak a vízállótlanságuk miatt sem). De ahogy a videóban is mondom, fel kell próbálni, mert a lábforma is gyártónként eltér! Ezt mikor a krosszcsizmám vettem megtapasztaltam, és amit szerettem volna venni, az egyszerűen kényelmetlen volt.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #140167 üzenetére
Mikor elkezdtem dolgozni a Multi Alarmnál, akkor azonnal tetettem GPS-t a kocsimba természetesen. Kértem matricát a fiúktól, és mondták, hogy nem javasolják! Ha van benne GPS, és erről tájékoztatom a kedves tolvajt, akkor felkészülten áll neki, és a blokkolót rögtön bekapcsolja. Ha nincs matrica, de van GPS, akkor van még esély a megtalálásra!
Amit viszont Te írsz, hogy nincs GPS, de van matrica, az is jó lehet, mert pár enyveskezűt tűvol tart, ha meg valaki blokkolóval jön, az ígyis-úgyis elviszi, és legalább feleslegesen blokkol (ami potenciális lebukási faktor)...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz pietrrr #140156 üzenetére
Valamelyik motoros FB csoportba tettek fel videót, ahogy Harkány felé mentek, és ilyen fix menetrögzítővel rögzítették. A kép remegett, rezget, de jobban nézett ki, mint amire én számítottam!
Nah, 10 percig tartott, de megtaláltam! Pegaso Club-ban volt! Íme a videó!
Találtam mellé egy éjszakai, hátsó kamerás felvétlet is!Nekem nem tetszik a minőség, én nem venném meg, de az kétségtelen, hogy ilyen áron még ez is csoda! A többit mindenki döntse el maga!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz bacus #140173 üzenetére
Senki nem kötelez rá, hogy megnézd. A kérdező kíváncsi volt, velem meg szembe jött ez. Jóhogynem az én k*rva anyámat, mert FB-n valaki valós használatról osztott meg videót, és én meg nem reklamáltam nála, hogy azonnal töltse fel olyan helyre, ahol a barlanglakók is meg tudják nézni
Tartom a véleményem, hogy kis pénzből nem lesz csoda, és ezt szerintem bizonyítja a videó is, de mindenki el tudja maga dönteni, hogy neki ez így megéri-e. Ha valaki nem nézi meg, mert FB videó, akkor azt nem is érdekli a kamera és a képe eléggé.
DJI Osmo viszont valóban jó cucc, nekem még az első Action van, és nagyon szeretem!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
No, tegnap picit zsufi napom volt, bocsi, hogy nem válaszoltam Nektek, most megpróbálom egy posztban megtenni, remélem senki nem marad ki! Előtte egy kis összefoglaló...
Anno, mikor eladtam a Pegasot, a 790 Adv-R volt az álmom, de a FullGas-hoz csak a sima 790 Adv-t mentem megnézni, mert addig ért a takaró. Amikor odamentem, szólt Miata Jani (sajnos már nincs ott, pedig ő is egy fogalom volt!), hogy hoztak be egy 1190 Adv-t, ami nekem már 2013 óta nagy álmom volt, így végül azt hoztam el. Imádtam az első méter óta!
Viszont mindig elmondtam, hogy egy tökéletesen, feleslegesen, és irracionálisan erős motort vettem! Soha, semmilyen körülmények között nem tudom elképzelni, hogy egy 230kg-os, 150LE-s motort ki tudjak motorozni! Ezt itt is többször leírtam, aki nem hiszi, járjon utána!
Persze amikor az ember autópályán 3-ban húz egy teligázt - mert máshol ennyire teligázt ennyi ideig nem mertem húzni, mert hamar elfogy az egyenes, és pikk-pakk 200 felett van - akkor a vigyor a sisakon belül bizony körbeér! Máshol is szerettem a gyorsulást, de előzésnél csak pillanatokig tudtam húzni, mert 3mp múlva már a tükörben sem láttam az autóst, és már kellett is hatalmasat fékezni a kanyar miatt... A fék, a futómű, az elektronika persze mindenben (is) partner! Zseniális az egész motor úgy ahogy van! Sokat tudnék még ömlengeni róla, mindenki képzelje hozzá...
De sokszor volt, hogy mentem a motorral, és láttam egy faja kis terepszakaszt, és olyankor bizony hiányzott a Pegaso! Azzal ilyenkor csak fordultam egyet, és már mentem is! Ez hiába könnyű motor a kategóriájában, hiába ugyan úgy 19" és 17"-os, nem megy vele az ember terepre. Voltam, a motor tudja, jobban is, mint vártam, de valahogy mégse...Amikor haverom szólt, hogy nagyon meg akarná venni, és a piaci ár felett fizetne érte, akkor belegondoltam, hogy idén nem lesz időm úgy sem motorozni, és talán jövőre sem, akkor úgy döntöttem, hogy had' menjen, úgyis tavaj május(!) óta csak áll a garázsban! Eljött, megnézte, megállapodtunk a részletekben, lefoglalózta.
Itt realizálódott bennem, hogy ezen a motoron van egy jó bonusz, amit ha 180 napon belül nem kötök át másik motorra, akkor bukom! Na, mondom, akkor kell valami occó akármi! Pl. egy Bandit! Akárki akármit mond, szerintem a sor4 hangja a legszebb! Gondoltam veszek valamit olcsón, és az se baj, ha nem használom, csak a bonus miatt kell! De ha már veszek valamit, akkor azt kb. 2 év múlva el akarom majd adni, és jó volna, ha nem buknám el a teljes árat! Akkor legyen V-Strom! Az rizikómentes! Jó is, és eladható is! Meg akkor már tudok is vele menni néha! Ejj, de azzal én nem is akarok menni. Meg nem is tetszik, csak az új design! Ejj, azok már drágák! Hmm... ennyiért milyen BMW F800, vagy KTM van? Hmm... a BMW túlárazott! De nini, van egy álom 690 Enduro-R! Jó, az távolságra nem olyan kényelmes, de az is egy régi álom! Hmm... de ennyiért már van 790 is! Há', én innen indultam! Uhh, egy R-es változat! Minden létező sz@rral felszerelve! Felhívom, Veszprém, én meg Pakson vagyok. Se ruha, se sisak nincs nálam, de azért elugrok megnézni! Csak 10 percet beszélek vele, aztán meglátom - gondoltam. Odamentem, 1,5 óra múlva úgy jöttem el, hogy megállapodtunk minden apró részletről!
Most pénteken mentem volna érte (meló és házprojekt miatt nem tudtam volna máskor), erre hétvégén hív, hogy ő hozza le a gyereket Pécsre, és ha gondolom lehozza nekem!
Hát így!#140196 Micsurin
Mindig elfelejtem, hogy illetéktelen személyek is ismerőseim FB-on!#140202 Tüzi
Köszi, még idén itt lesz a paripa (fél garázst bérlek egy Yamahásé a másik fele). Egy AliExpresszes zászló csodákra képes!#140207 dellfanboy
Igen!#140208 pietrrr
Kis pénz kis foci. Arra jó, hogy meglegyen mikor ki a hibás! A rendszám meg úgyis meglesz, szerencsére ritka az, aki elmegy egy baleset után, de az autó típusa így is kivehető, és hamar beazonosítják az ilyet! Én nem mondom, hogy rossz a dolog, csak azt, hogy én nem vennék, mert nincs ilyen parám, ha pedig lenne, akkor megemelném a keretet. De ez egyéni preferencia nálam.#140209 hroberto
Nem ez a gyenge, hanem a 1190 a túl erős!#140210 Micsurin
KLX, és igen, azt is imádom! De azokkal egész más céljaink vannak!#140211 Mentolka
Ha nem volna nagy a különbség, nem volna érdemes cserélni!#140212 norbert1998
Nem tudom, a bérlőtársé. Remélem nem nitroglicerin, a többi nem érdekel!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
Korábbi témák - szintén bocsi a megkésett reakcióért!
#140176 Tüzi
Nem hiszek a riasztókban. Az amatőr tolvajokat zavarja, mindenki más sz@rik rá, legyen az elkövető, vagy szemtanú! Legalábbis szerintem.#140175 bacus
Szerintem Te értettél félre valamit. Már a múltkor is, amikor a tréningekről volt szó. Akkor úgy döntöttem nem megyek bele jobban, mert mindenki olyan hangsúlyban olvas, amilyen kedve van, és én hiába viccelek, ha Te azt hiszed pikkelek rád, akkor támadásnak veszed.
Én itt azt mondtam, hogy ha valakit érdekel a téma, akkor veszi a fáradtságot, és utánajár! De sokaknak az az utánajárás, hogy kérdeznek egy személytelen fórumon, nehogy nekik dolguk legyen vele! K*rvakényelmesek egyesek, és ha visszaolvasol, akkor itt Persu is belefutott már ebbe sokszor, és én bizony sokszor egyetértek vele ilyenkor! Pl. amikor valakinek ott van a motorja, és olyat kérdez, ami a User manualban, vagy szervizkönyvben benne van! Ezek olyan dolgok, amik ingyen elérhetőek a gyártói oldalakon!
A kamera kérdés viszont más, mert véletlenül pont tudtam valós felhasználói tapasztalatot megosztani! Ennyi. Megtettem, és ezzel segítettem a kérdezőnek, aki kattintott, és gondoskodott róla, hogy meg tudja nézni! Mert az Ő érdeke! Mindenki boldog!
Mindenki boldog? Nem, mert olyan, akit nem is érdekel a dolog jön, és beleugat, hogy miért olyan felületen van a videó, amin ő nem látja? Akarod látni? Ha igen, akkor megoldod. Ha nem, akkor meg miért kell reklamálni?
OFF rész: "töltse fel olyan helyre, ahol a barlanglakók is meg tudják nézni" - ezt írtam! Hol neveztem bárkit barlanglakónak? Hol itt az összefüggés a FB és ez között? Ismétlem: ha azt hiszed, hogy pikkelek rád, akkor ellenséges hangsúlynak fogod olvasni, és belemagyarázol nem létező dolgokat! Gondolom ebbe meg majd belemagyarázod, hogy én kimagyarázom csak...
Csak a tisztánlátás kedvéért: nem pikkelek rád, ahogy másra sem itt! Ha olyan dolgot látok, ami szerintem nem úgy van, akkor azt mondom szerintem nem úgy van. Ha szerintem baromság, akkor azt mondom szerintem baromság. Nem óvodások vagynuk, hogy körbe kelljen mindenkit udvarolni egy véleménykülönbséggel. Ráadásul ez egy olyan közösség, ahol rendszeres egymás cinkelése, csipkelődés, néha odaszólás. Ha megbántva érzed magad egy korábbi kommentem miatt, akkor sajnálom, nem az volt a célom! Én hiszek a dr. House féle nyers őszinteségben, mégha ezt inkább sokszor megtartom magamnak, mert a másik fél nem ismer. Kérdezd meg azokat, akik voltak anno velünk TB24-en, hogy ott is, meg előtte is mennyire roastoltuk egymást! Itt ennél sokkal lájtosabban beszélek, nehogy valakit is megbántsak, mert abból 100%, hogy az lenne!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Predator2 #140250 üzenetére
Rendszámot lekérdezted az ingyenes lekéredzővel? Ha magyarországi, akkor elég jó képet kaphatsz a futásteljesítményről! Csak nekem gyanús, hogy egy túra-sport motor 17 év alatt csak 62ekm-t ment?
Én most vettem egy 790 túraendurót, még nincs 3(!) éves, és már van benne 41ekm! Ma mntem vele először, ez egy 400km-es nap lett! Bütykös gumival!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #140272 üzenetére
Hmm, nekem az a kép nem töltött be, de most pótoltam, köszi!
Nekem továbbra is érdekes! Csináltam egy Excelt róla, a következő értékeket kerekítem:
Első 4 évben ment 20ekm-t, azaz 5ekm/év - új motor, új lendület, ez alap!
Utána 2 év alatt 2700 km, pontosan 1308 km/év - itt gondolom elszállt a kezdeti lendület - ez szerintem normális.
Újabb 2 év és 11ekm, pontosabban 5314 km/év - visszajött az ihlet? Lehet nőttek a gyerekek, és már lehet újra menni, vagy bármi más. Ezt is adom!
Aztán jön egy nagy szünet! 4 év alatt mindössze 835 km! - nekem ez a gyanús, nem a többi! Miért kellett kihagyni ennyit? Csak nem törve volt, és lassan állt össze?
Utána újabb 2 év és 13ekm, azaz 6365 km/év - tehát jól össze lett rakva!
Végül 2,7 év és 15ekm azaz 5512 km/év - tehát kijelenthetjük, hogy ez a normális futás!Mit akarok ezzel mondani? Semmit! Érdemes mindig megnézni a futást, és kérdésket feltenni! A 4 év kihagyás lehetett akármiért is! Lehetett betegség, vagy épp gyermekáldás! Lehetett törött motor, vagy válóper! Bármi! De egy kérdést én tuti feltennék az eladónak, hogy miért állt 4 évig a motor! Ha pedig törve is volt, én az miatt nem aggódnék, mert utána még beletettek majdnem 30ekm-t! Tehát jól megcsinálták! De ha törtve volt, engem érdekelne. Ha más miatt állt, az is.
Magáról a motorról semmit nem tudok, nem ismerem nemhogy a típust, a kategóriát sem! És igen, vannak jó eladók, vannak jó vételek! Csak sokszor nem ez van, és ezért az ember (de én biztos) gyanakvó! Beszélgetni kell az eladóval, abból mindig sokminden kiderül!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #140277 üzenetére
Ahogy mondtam (írtam), számtalan más oka lehet 4 év állásnak.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #140324 üzenetére
Mert 1mp alatt 2x akkora gebaszba tudsz keveredni vele, mint egy lassabb motorral. Egy kövér gáz 2x akkora gyorsulás és/vagy pillanatnyi sebesség, aztán amikor jön a következő kanyar, akkor jön a para, a lábletétel (ez már saját megfigyelés), és a búboskocsi. Ha egy rövid egyenesen csak fele annyira gyorsulsz fel, fele akkora eséllyel szállsz el.
De itt mindenki profi versenyző, és ezért nem érti az hétköznapi motorost...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
Ha 10x annyit keresel, akkor az 5x olyan drága szolgáltatás valójában fele annyiba kerül!
...ha nem, az cumi!
szerk.:
A biztonság kedvéért leírom ide mindenkinek, mert már rég írtam le: viccelek, és a számok sem fedik a valóságot. Hangsúly hiányában inkább gondoltam tisztázom, mielőtt megint lavinát indítanék...[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
Megint én leszek a mumus, de légyszi-légyszi, lépjünk lassan túl az autós témákon, vagy ha nem megy, akkor folytassátok kérlek az Autós topikban! Köszi!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Shadowbull #140517 üzenetére
azért ezt endurós csoportokba ne írd inkább be
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #140521 üzenetére
hmm... érdekes, azt hittem, hogy könnyű terepen minden motor elmegy, csak pilóta kérdése
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Dreame D10 Plus robotporszívó és nedves feltörlő
- Lorelli gyermekülés 9-36kg (Cute Teddy - blue) eladó
- ÚJ EcoFlow Delta 2 MAX 2kWh LiFePo4 3200W hordozható akku védőborítással, kempinghez is, GARANCIA
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Mebby 2in1 Baba és csecsemőmérleg
- Új, gyári 2024 Ford Focus ST 19" (5-spoke Y design) magnetite könnyűfém felni eladó -35% kedvezmény
- Continental Winter TÉLI 255/40R20 W XL 2db.Dot 2121
- Hibátlan Gyári Audi Alufelni Szett Nokian Téligumival 17" col 225/50 R17
- Xiaomi Roborock S5 robotporszívó költözés miatt áron alul eladó
- Eladó Indesit hűtő
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest