Hirdetés
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
hroberto
veterán
-
hroberto
veterán
válasz Daywalker #111007 üzenetére
Kizárólag E-jeles kipufogót akarok venni! Nem is a vizsga miatt, mert azt megoldom.
Hanem, tényleg nem szeretnék ordító dobot, és sosem lehet tudni mikor jut eszükbe a rend éber őreinek a kipufogók ellenőrzése.
Nem is olyan régen a Bükkben az egri oldalon már db mérővel csesztették a motorosokat ahogy hallottam.Xiaomi 14, KTM 1290 Super Duke R Gen3
-
hroberto
veterán
-
KoVee84
senior tag
válasz Daywalker #111016 üzenetére
Pontosan ahogy írod
[link] - anno én a z750-re csináltattam a dobot és utólag gravíroztattam az E jelet, ismersz Brutál hangos volt, kb 2x állított meg rendőr, a z750-nel, normál közúti igazoltatás során és mindkét esetben ráncigálnom kellett a gázkart, mert annyira tetszett nekik a hangja -
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #111016 üzenetére
Azert ellentmondasos a helyzet, hogy most egyik pillanatrol a masikra raszalltak a motorosokra, mert a motoroddal mindennek rendben kell lennie, veled ugyancsak. Az ut, amin mesz, az kb barmilyen lehet, ha elfikalsz egy hatalmas katyu, olajfolt miatt, kihivod a rendoroket, a sztender valasz, hogy nem az utviszonyoknak megfeleloen haladtal...
A muszaki allomasok nem hiaba voltak elnezoek ennyire. Nehany eve a megbukas az penzbuntetes nelkuli figyelmeztetest jelentett, es nehany napos felfuggesztest. Nemreg lett kb 500e forint kornyeki penzbuntetes, megdoles eseten. (Mondjuk szerintem lazan behozza nehany nap alatt)
Aztan mivan azzal, hogy a 15% os ev eleji munkaero leepites miatt jarmuvet behozni, es szemleztetni csak korrupcioval tudsz, hacsak nincs egy-masfel honapod, hogy legalisan behozhass valamit. Egyertelmuen a korrupcio fele terelnek, ami rosszat tesz a muszaki allapotnak, mert barmit attolhatsz ha fizetsz. Most pontosan nem tudom, hogy Tarlost megelozte a buszsavban egy hangos kipufogos motoros, hogy ennyire meg vannak sertodve, vagy siman az autosok joval tobben vannak, joval szarabb muszaki allapotban-ezt garantalom, amivel joval tobb polgart kellene vegzalni, mert mar egy vilagito chk engine lampaval nem kene atmennie a muszakin. az atlag eletkora a magyar autoknak kb 14 ev. Saccra az allomany felet azonnal, ranezesre meg lehetne birsagolni az ilyen szintu, motorkerekparoknal alkalmazott ellenorzesekkel.
Ami megint erdekes, hogy nehany hetes akciok vannak, ami egy gyer rendori jelenlettel parosul, tehat 365 napbol kb 10 napig van veszelyben egy szarrapimpelt motoros. Ha egyaltalan megall a rendornek ezek utan. Tobb esetben szerintem a nem megallas akar olcsobb is lehet.
Amit nem ertek, hogy ezutan a rettento laza rendszer utan azonnal megkovetelik a kb nemetorszagi szigort, ahol erre van penz, es a jarmukulturaban benne van, hogy utangyartott dolgoknal azonnal bizonylatot kell kapj, vagy jon a kup a rendortol, de nalunk ezt az eddigihez kepest szelsosegesen aprolekos ellenorzest is csak neha kapod meg. Elegge hatekonytalan.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #111034 üzenetére
Igen, regebben ezt a rendszert hasznaltak arra, hogy embereket kenyszeritsenek dolgokra. :D
Van egy szabaly, amit senki nem tart be, de nagy neha ellenorizzuk, ha meg kell kernunk embereket dolgokra. :D persze tudom, itt nem ez a helyzet, de ugy latszik mashogy nem tudjak csinalni :D
Az ev nehany napjan nemet szigor van. Olyan kovetelmenyeknek kell megfelelni, amihez semmi nincs van. Peldaul nem volt "szokas" a kinai fekkart nezegetni, megis olyan laza rendszerben egy atlag ember nem gondolna, hogy szabalyt szeg (valamikor el kell kezdeni, de szerintem egy uzenettel kezdeni hogy kurogatas lesz, ezekre figyelj, a sajat biztonsagod erdekeben - sokkal kulturaltabb lett volna) aztan elobb emlitett varolistat, vagy azt a hianyzo szaktudast, ami a vizsgaallomasokon van.
Barmilyen motorral, markaval, tipussal nem tudnak mit kezdeni, es semmivel sincs harmonizacioban semmi. Ha nemetesen neznenk, az osszes konteneres robogo, konteneres 200-225-250-400-500 as japan belpiacos motor azonnal bukta, amik amugy lassan 20-25 eve folyamatosan megfeleltek a vizsgaallomasokon, ( a felmillio robogoshoz meg hozza sem nyultak sosem, mert sokan vannak) e jel nelkuli index, fenyszoroval. Az en dt 200 R vizsgajan a gyari dobot nem ismerte fel a vizsgabiztos, meg kellett gyoznom, mi a kulonbseg az abszorbcios dob es a gyari kozott, es a road legal off road gumikkal nem tudta hozni a fekvizsgalaton az ertekeket, mert tul butykos volt a gumi, a hibatlan fek ellenere. Erre valamit mokolt, hogy nagyjabol erteken beluli legyen, es termeszetesen ezt is magyarazni kellett, es mutatni a gumi oldalan, hogy teljesen legalis. Az egesz egy kbaszott tortura.Explosión de dos tiempos
-
-
JDMKid
tag
válasz Daywalker #111142 üzenetére
Nem harapnak ám annyira az osztrákok a nem gyári dobokért, mint amennyire a legenda tartja. Állítottak már meg a teljesen E-mentes yoshi dobommal, volt hogy külön meg is nézte, de sosem szóltak érte. (bár nem durván hangos, inkább kulturált hangja van)
Ha nem nyélgázon ereszkedés közben intenek ki, szerintem nem lehet gond. Ha meg bent a hangtompító úgy meg pláne.Buy the Rolex to impress others, the Grand Seiko to impress yourself.
-
-
csongi
veterán
válasz Daywalker #111167 üzenetére
"Rá kell szánni némi időt, hogy felfedezzük az eltéréseket a régi F650GS és az “új” G650GS között
Első ránézésre nagyon kevés eltérés akad a két motor között. Nyilván más a fejidom a lámpával, a műszerfal és a plexi (a kipróbált régi bringán nem annak gyári szélvédője volt, hanem a Dakar változaté), eltérőek az indexek és a kapcsolók. Szélesebbek a gumiabroncsok (10-10 milliméterrel), illetve változtattak a színvilágon: a henger, a váz és a hátsó villa egyaránt feketére van festve. Első nekifutásra ennyi, vagyis nem sok. Kicsit utánajárva megtudhatjuk, hogy a blokk immáron “saját fejlesztés”, és nem a Rotax munkája, és hogy azt 2009 óta a kínai Loncin üzemeiben gyártják, míg a komplett jármű összeszerelése az Aprilia gyáregységéből visszakerült Berlinbe."
Mindketten jól tudtuk, csak nem mindegy melyik évjáratról van szó.
Az alap ugyan az a rotax blokk.Mai kis szívásom, saját agyhalottságomnak köszönhetően, megtudtam meddig tudok elmenni tartalékon.
Hát pont addig amíg ki nem fogy
Frankón használtam a vasat, de az agyamig nem jutott el, hogy nem nyitott hanem tartalékon megyek folyamatosan. Nah amikor kifogyott, mert ilyet már tapasztaltam. "NAgy rutinnal" nyúltam a benzincsaphoz.
Háhá csak hogy, az tartalékon volt, és nyitott állásba tekertem át, ami halottnak a puszi.
Szárazra szívta a tankot.
Jeee séta kanna, telefon Help! Kb egy óra és megint volt nyál a tankba.
Persze dög meleg a ruhába. Aztán indulás, és lehet picit huzatot kapott a vesém környéke.
Mert okosan a polcon kell lennie a vesevédőnek.
Nah ilyen mikor a szezont most kezdem el , azért egy 150-et sikerült kerülni.[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Daywalker #111177 üzenetére
Volt egy öreg Renault Cliom valamikor - az a típus az elektronikai bajairól volt híres. Nálam 4 év alatt egyetlen elektromos alkatrésze döglött meg (az úton is hagyott) - a Magneti Marelli feliratú potméter a fojtószelep végén. Nem volt benne más olasz alkatrész....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
zgospel
őstag
válasz Daywalker #111195 üzenetére
Az előző motorom user manualjában egy büdös szó nem esett a teleszkópolaj cseréjéről. A mostaninak pedig 40 ezer km-enkénti csere van előírva. Az első esetében naívan azt kérdezhetném hogy akkor abban nem kell cserélni?
Átlag tulajtól szerintem a user manual betartásánál több nem várható el, viszont a szerviztől - pláne márkaszerviz - elvárható lenne hogy tudjon ezekről és tájékoztassa is az ügyfelet.Kíváncsiságból rákerestem amúgy, mert nekem is Showa BPF van, és a célszerszámoktól eltekintve egyáltalán nem tűnik nagy truvájnak még nekem sem: [link]
Pedig én aztán nem vagyok egy szerelőmágus, de a videó alapján ennek még én is neki mernék állnihttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-
#45302528
törölt tag
válasz Daywalker #111181 üzenetére
Olasz motorgyárak: "Megvan a tehetségük ahhoz, hogy közel tökéletes motort készítsenek, aztán pedig csődbe menjenek. A gépeik méltóak arra, hogy galériákban állítsák ki, csak nem működnek. Az arany közép számukra nem jelent kihívást. Mindig a dicsőség lebeg a szemük előtt és heroikusan dacolnak a káosszal." (Avanti!, Classic Motorcycles, 1993)
-
yodamastah
őstag
-
TayRol
nagyúr
válasz Daywalker #111268 üzenetére
én már a V-Stromot is idomosnak mondom. tehát ami nem vödörlámpás, hanem gyári plexis. nekem az már jó. a ktm 790 adventure tetszene, csak a szekér kerék nem jön be. a sor2-vel még csak-csak megbarátkoznék (bár ha V2 lenne, az már egész jó), a DL1000 is ezért hasal el, pedig az 17-es kerékkel azonnal jöhetne. a 900-as Tracer meg drága már nekem.
-
-
BlackPriest
őstag
válasz Daywalker #111284 üzenetére
az első robogómmal kimentem csillaghegyre, hazafelé szentendrei út, pirosnál stop. majd elgondolkodtam, hogy nincs rendszám, hév miatt piros jobbról, miért nem megyek? na ott tört el valami, azóta volt pár rendszám nélküli gépem, de már inkább vállalom a rendszámot, hátha visszafog
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
BlackPriest
őstag
válasz Daywalker #111287 üzenetére
nem a vasúti átjárón mentem át, a vasúttal párhuzamosan, jobbról senki nem jöhetett. ez csak egyszer volt, de járdán, pirosnál előre menés a sor mellett, stb azért rendszám nélkül jobban ment. kell a kicsikre is...
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
BlackPriest
őstag
válasz Daywalker #111338 üzenetére
már a múlt héten reggel is kellett nagyot fékeznem és meg is csúszott a segge. én is fagyig tolom, de már óvatosan, inkább kések 5 percet, minthogy soha ne érjek be. messzire már én sem fogok menni, max, ha lecserélem a télen a gépet
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Gaboman
nagyúr
válasz Daywalker #111341 üzenetére
Majd figyelmeztetlek január-február környékén amikor az elvonási tünetek a tetőfokára hágnak. Küldök majd képeket hogy enyhítsem a fájdalmat
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
csongi
veterán
válasz Daywalker #111370 üzenetére
Én sem kínlódok vele.
Tavasszal vagy a km után cserélem.
Még a benzintankot sem tankolom teli.
Semmi kedvem 4-5 hónap múlva a Kicsapódó adalékanyagoktól pucolni a karbit.
hazai takony 3hónap alatt megposhad.
Azt a keveset is kijáratom a télen, és öntök hozzá egy keveset.
Persze nálam fedett zárt fűtetlen helységbe van a tél folyamán. Vagy a műhelybe, mert megcsinálom a télen a nagyjavításokat.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Hálózati kábelek és szerelésük
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Milyen széket vegyek?
- Diablo IV
- Építő/felújító topik
- Ukrajnai háború
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- World of Tanks - MMO
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest