Új hozzászólás Aktív témák

  • Deller2010

    tag

    válasz N-vidi-A #7897 üzenetére

    Élő példa: múlt hét csütörtök óta próbálok választ kicsikarni az egyik flottakezelő egyetlen kontaktjától. E-mailekre nincs válasz, telefont nem veszi fel, vissza nem hív. Ma hétfő este van.
    Ha egy szolgáltatást akarsz megrendelni, vagy lemondani, akkor azt a legegyszerűbb a weben/telefonos üfsz-en át, ugye? De ha nem te szerződsz, akkor ehhez nem lesz hozzáférésed - így csak a kontaktszemély marad, aki neked segíteni tud. De ha napokig nem elérhető, mit teszel? Ha vállaltál 2 év hűséget, váltani sem tudsz, ráadásul a számaid is ki kell kérned...

    ---

    Vodás, hűség-mentes, saját névre szóló flottás előfizuja van-e valakinek a jelenlévők közül?
    Ha igen, kiét használja, s elégedett-e vele?

    [ Szerkesztve ]

    | regular IT guy |

Új hozzászólás Aktív témák