Új hozzászólás Aktív témák

  • gabor9991

    őstag

    válasz arkone #25666 üzenetére

    Azt elfelejtettem az előbb, hogy annál a kártyánál, amelyiknél a telenor küldte a számlát, ha beléptem a mytelenor alkalmazásba, ott a számlázási alapinformációknál a számlatulajdonos neve alatt az iQpro kft. volt megadva, a tulajdonos levelezési címénél pedig az én itthoni postacímem.
    Azt a kártyát, amelyiknél hónapok óta hibásan számlázott a telenor, visszaküldtem a flottakezelőnek, kértem helyette egy olyan adatkártyát, amelyiknek a számláit az iQpro küldi, nem a telenor.
    Ki is cserélte, ha belépek ezzel a számmal a mytelenorba, itt már nem szerepel az én címem, a számla is a rendes összegről lett kiállítva.
    Plusz volt egy másik érdekes dolog, azzal a számmal, amit a telenor számlázott, ha telefonáltam, akkor 800+800 forint volt amit a telenor számlázott, az új számmal, amit az iQpro számláz, 400+400 van, ha telefonálok.
    Csak azt nem tudom, miért került át a szám, a telenorhoz, és miért kaptam hónapokon keresztül hibás összegről a számlát.

Új hozzászólás Aktív témák