Új hozzászólás Aktív témák

  • Alaaf Pi

    senior tag

    válasz Fritz Teufel #37 üzenetére

    Körbementem most, szerencsére pont nyugi van, így alaposan megfigyelhettem. Az, hogy öntik a kasztni egy részét, mit befolyásol a FEA részen? Mivel lesz kevesebb a ciklusidő bármely más folyamatnál, ami nem bodyshop?
    Szóval jó dolog itt szavakkal dobálózni, csak teljesen felesleges, mert gyorsan kiderül, hogy mégis hülye vagy a témához.

    #32: Pont nem, általában a problémák ecsetelésekor még csak meg sem említi egyikünk sem a szent céget, vagy a szent vezetőjét. Mert a Volvo esetében is ugyanazok lesznek a problémák, de a Stellantisnál is, ha ezirányba indul. Na. De egyelőre nem teszi.

    #6 pilóta: Az öntvényekkel van egy olyan probléma is, hogy utólag meg kell munkálni a csatlakozó felületeit, ami a nagy időnyereség ellen hat. Például minden föld csavar helyét, amit utólag hegesztenek fel, hogy megfelelő legyen a kapcsolat a testhez. És nem biztos, hogy mindegyikhez olyan hú de nagyon hozzá lehet férni egy CNC robotkarral. Ha egyben öntik az egész "padlólemezt", azzal egy modell egy szerszám szintre jutnak, vagyis a költségeket nehezebben tudják teríteni. A lemez alapú konstrukció egyik nagy előnye, hogy rugalmasabban lehet velük játszani, jó tervezés esetén a hosszméretekkel is tág határok között, így egy soron többféle autót is könnyen lehet gyártani. Na a Teslának ez így nem lesz meg.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák