- Linux - haladóknak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen NAS-t vegyek?
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
TéKrys
senior tag
Sztem max levásárolhatod az összeget, de vissza pénzt nem fog adni. Ja és legyen bontatlan a csomag. De tudtommal nem köteles egyikre sem. Vissza pénzt tuti hogy nem ad csak azért mert neked nem felel meg a termék.
http://www.hackthat.net/df/ddos/13300/index.html - egy jó kis oldal, nem kell félni tőle :D
-
Ariadne
őstag
Ami a rendeltetésszerű használatot akadályozza. (nem mondom, hogy ez egy egzakt meghatározás, de ez van a kormányrendeletben) Bár gondolom van pár táp, ami nem ad le annyit, amennyit névlegesen kellene, szóval ez lehet, hogy ilyen és kész, a technikai részéhez nem értek.
Ha 10.000 alatt van az ára, akkor is van rá szavatosság, ezt elfelejtettem, első 6 hónapja ugyanolyan, mint a jótállásnak. Szóval HA rossz, akkor javít, ha nem megy, kicserél, ha nem megy teljes vételár visszaad. De ha jó, csak neked nem megfelelő, nem köteles visszavenni.
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Az előírás, hogy 15 napra kell törekedniük - na ez egyáltalán nem egzakt, sőt állítólag szándékosan ilyen enyhe, mondván két fél szerződésébe most már nem akar beleavatkozni a fogyasztóvédelem, mint hatóság, oldják meg egymással... Szóval nem szankcionálják, ha nem tartja be. Viszont én pl. 3 heti tökörészésük után fogtam magam és szóban, majd panaszkönyvben írásban is elálltam a szerződéstől, hivatkozva az eltelt időre, ami ''jelentős kényelmetlenésget okozott'' nekem. Jogosan megtehetjük, a békéltető testület is megerősítette nekem (szerencsére), mikor náluk jártam.
Elvileg mondjuk amikor bevitted, onnan 3 napon belül meg kellene mondaniuk, mit csinálnak vele (javítás vagy csere), de ezt nem szokták betartani, mondjuk sokszor nem is fair velük szemben, szóval szvsz 2-3 hét után már lehet verni az asztalt. Ja, és a ''márpedig nálunk működik'' dolognál nem kérhetnek pénzt a munkájukért, még ha ezt a garanciális feltételeikbe belevésték, akkor sem. Ilyenkor fogyvédelem és bírósággal való ''fenyegetés'' bedobása jöhet, meg beírás a panaszkönyvbe, magadhoz véve a 2. példányt (nem módosíthatják később)..."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Ez abszolút lökött dolog benne, mert a jótállásnak pont az a lényege, hogy jótállási időn belül nem használódhat és romolhat el a cucc, vagyis használhatónak kell maradnia a végéig. (Sőt, elvileg a szavatosság végéig, ami 3 év vásárlástól minden cuccra...) Szóval ha mondjuk valamelyik alkatrésze a tápnak túl gyenge, elhasználódik és ettől használhatatlan lesz jót. időn belül, akkor bizony áll a zászló nekik, javít/cserél/teljes vételár visszaad.
Szerencsére azt írnak, amit akarnak, a jótállási rendelettel ellentétes kikötések semmisek, vagyis olyanok, mintha nem is lennének.
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)