- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen NAS-t vegyek?
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ariadne
őstag
Kis visszaolvasás lehet, hogy segítene... Kb. ötször leírtam már itt, mit lehet ilyenkor tenni. Vázlatosan: csak a kiskerrel állsz szerződéses viszonyban, tehát ha sokszor javítják és nem jó, hozzájuk kell menni, kérni cserét ugyanolyanra (és újra), ha nem megy, eredeti vételárat vissza. Ha ellenállnak, vásárlók könyvébe beírás, egy példányt elhoz, békéltető testület. Ha ez sem használ, bíróság. Ennyi. Fogyasztóvédelem tenni nem fog semmit helyetted, és bírságolni sem fognak kiszállni, erre ne is számíts.
Tessék, itt az összes jogszabály, ami az esetedre vonatkozik [link] (szavatosság a Ptk-ban van, ''fődarab'' és ''cserekészülék'' évek óta nincsen, javítás időtartamával meghosszabbodik a jótállás; cserélni csak újra lehet, akkor gari újraindul)
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- Wise (ex-TransferWise)
- Vicces képek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Főzőcskés topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Háztartási gépek
- További aktív témák...