Új hozzászólás Aktív témák

  • Sly189

    senior tag

    Sziasztok, lehet páran olvasták korábban a MediaMarkt-os vásárlásom történetét.

    Levelezgetek már velük egy ideje, próbálnak itt felajánlani egy 350.000 Ft-os gépet -12% kedvezménnyel Lenovo L340 nyílván nem kell.

    Azonban azzal érvelnek a törléssel kapcsolatban, hogy hibás volt az ár. Na már most jóhiszeműen a kép alapján látni, hogy az eredeti ár van áthúzva 321.789 Ft. Miért ne hittem volna el, hogy 289.000 Ft ért megvehetem, hiszen óriási kupon napi akció volt épp reklámban náluk... Erre jöttek nekem telefonon hogy 390.000 Ft ért megkaphatom ha kell.

    Érdemes ezzel a felvetéssel megpengetni a Fogyasztóvédelmet? Elég gyenge kifogásnak tűnik nekem ez a "hibás ár", miközbe 2-3 napig ott volt ezen az áron, valamint "elvileg" korábban is csak 321.789 Ft ba került.

    Fárasszam még az ügyfélszolgálatot vagy engedjem el?

    ui.: ÁSZF ben ugye ez szerepel: "
    Amennyiben MMSH minden gondossága és körültekintése ellenére hibás ár kerül feltüntetésre a Media Markt Webáruházban, akkor MMSH nem köteles a terméket/szolgáltatást hibás áron értékesíteni, hanem felajánlhatja Vásárlónak a helyes és tényleges áron történő teljesítést, amelynek ismeretében Vásárló elállhat vásárlási szándékától.
    Hibás árnak minősül különösen, de nem kizárólagosan:

    nyilvánvalóan téves, irreális ár, ami az érintett termék / szolgáltatás közismert, általánosan elfogadott árától jelentősen eltér;esetleg rendszerhiba miatt megjelenő „0” Ft-os vagy „1” Ft-os ár;-egyéb feltűnő értékaránytalanságot mutató ár
    MMSH az adatbeviteli hibákból, téves, hibás stb. árfeltüntetésből eredő felelősségét a jogszabályok által megengedett legteljesebb mértékben kizárja."

    Az utolsó mondat az mi volna? Jogszabály nem érvényes rájuk? :D

Új hozzászólás Aktív témák