- Pokémon-tolvajnak mondják, beperelték a fejlesztőt
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- AliExpress tapasztalatok
- Milyen routert?
- Java programozás
- Windows 11
- Hálózati / IP kamera
- Bevált az AI, egy nagy cégnél sorra váltják le az embereket
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
-
IT café
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
flymi
addikt
válasz troll81 #31213 üzenetére
Rotinger + Ate Ceramic kombón gondolkozom még mindig.
PD-ről is olvastam hideget-meleget mint a Brembóról.Kaptam egy árajánlatot SKF féltengely csukló cserére a helyi szervizben. Ha nincs komplikáció és kijön (nem kell lebontani a fél autót a komplett tengely kiszereléséhez) akkor mindennel együtt 36-38k. Ha azt nézem, h ebből az anyag olyan 14k...
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz troll81 #31275 üzenetére
Ha nem volt a felszereltség része, akkor kb MacGyvernek kell lenned hogy beszereld.
Ha nincsenek ott a kábelek az A oszlopban, akkor neked kell odavinni, amit vagy megveszel arany áron újonnan vagy vadászhatsz bontóban is. Ezek után a relét is meg kell oldani hozzá, majd kapcsoló csere, szóval nagyon nagy berhelés árán oldható meg.
Nem azt mondom, hogy lehetetlen, de rohadtul nem éri meg a bele ölt munkát/pénzt.⭐ Stella
-
DeFranco
nagyúr
válasz troll81 #31325 üzenetére
teljesen rendben van, az mk1 fóka is csinálta a mostani autóm is csinálja.
azért van benne ez a funkció, hogy ha bezárás után rányomsz a nyitóra véletlenül valamilyen okból (fókánál ez nem volt probléma, mert ott marokból kellett nyomni a nyitót, a mostani távra elég rálehelni) pl. zsebre vágod, fiókba benyúlsz és ráfogsz, stb. akkor ne maradjon egy hétig nyitva az autó.
csak akkor zár le ha nem nyitsz semmilyen ajtót, tehát a kulcsot bezárni nem tudod így. ha egy ajtót is nyitsz nem zár vissza.
[ Szerkesztve ]
-
A Zéé
addikt
válasz troll81 #31333 üzenetére
nem tudom miért, csak gondolom én is, hogy amiatt, amit a többiek is mondtak. Nekem mondjuk nem fura, már az 1-es fókánk is így csinálta, azt meg 19 éve vették szüleim, azóta meg mindig volt valamilyen Fordunk itthon Egyébként úgy rémlik, hogy fater Fiat Scudoja is így csinál.
Just a simple Lineman...
-
darvinya
titán
válasz troll81 #31333 üzenetére
Azért zárt vissza, mert ahogy írták egy ideig nem nyitottad az ajtót.
De mivel nyitottad, ez az ajtó gomb befagyást jelent, amin keresztül figyeli, hogy nyitottad az ajtó.Joker88
Max. Jelzés kupak alatt van kb. Fél centire.
De, ha kupakig fel töltötték, akkor vagy nem cseréltek rendesen folyadékot és csak rálöttyintettek.
Vagy utántöltéskor túl töltötték.
Bubi nem jó jel, mert csak rálöttyintettek.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
patomi
őstag
válasz troll81 #31337 üzenetére
Engem egyszer megszívatott az mk1 fóka. Lopó embert kellett hívnom, mert bezárta a kulcsot és nem volt pótkulcsom. Ráfordultam a kapura otthon, jól elzártam az utat,,, szép volt.
[ Szerkesztve ]
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
flymi
addikt
válasz troll81 #31379 üzenetére
Mommámeg majd légyszi, h milyen benyomásaid és tapasztalataid vannak/lesznek azzal a tárcsa/betét kombóval, mocskosul érdekelne!
Powerdiscről olvastam hideget-meleget is, de a Ceramic fékbetét biztos fájintos lehet akár más tárcsával is.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz troll81 #31387 üzenetére
Én se értem, csak ezt olvastam róla.
Első körben csak első tengelyre vennék tárcsa-betét kombót, de már írtam korábban csak még nem vettem eddig semmit. Ate Ceramic bejövős, a tárcsán agyalok még./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz troll81 #31474 üzenetére
Szelephézag beállító eszközöd legyen. Valami k* spéci cucc, szerelőm küzdött vele, mire egyáltalán talált valakit, akinek volt ilyen és ez több hétbe is telt. Nem viccelek. Muszáj.
Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !
-
#27070592
törölt tag
válasz troll81 #31803 üzenetére
Ha ST, akkor Denso Iridium. Szerintem ki is jön 5k-ból, ha jó helyen veszed, ikh20 vagy ikh24 cikkszám alatt.
DeFranco: köszi, majd körbenézek. Lehet ezért lenne jó a ledes, nem tudom az most mennyire belekötős műszakin. Végül is rendszámtábla világításban nem is látszik az izzó.
[ Szerkesztve ]
-
#27070592
törölt tag
válasz troll81 #31819 üzenetére
Ne vedd belepofázásnak, kicsit rákeres az ember és rájön hogy ez egy elég vitás kérdés ST tulajok körében és olyan szinten megy az izmozás hogy pontosan hány ezredhüvelyk az optimális gyertyahézag, intenzívebb használat eszi az elektródát, tehát minden második olajcserénél gyertyacsere..
úgyhogy ebben nagyon nem vagyok kompetens
olvasd át ezt például
Van aki a gyári gyertyára esküszik, mások szerint a densonál/NGKnál nincs jobb.. aztán úgyis minden tulaj maga dönt. -
nagyúr
válasz troll81 #31821 üzenetére
Lehetni lehet cserrélni gondolom, de én tízezrenként gyertyát cserélni szerintem felesleges. Akkor inkább 40-50 körül cserélném.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
darvinya
titán
válasz troll81 #31824 üzenetére
Legtöbbször azért lesz rossz a szikra, mert az üzemanyag sav, egyéb ásványi anyagok elfogyasztják anódot/katódot.
Szikraköz az adott autó nagyfeszültségű rendszerhez kell.
Tizedmm távolság meg hülyeség, mert nem lehet ilyen finomra kalibrálni a nagyfesz. rendszert.
És itt jön a gyertya a./k. anyaga.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
nagyúr
válasz troll81 #31824 üzenetére
Nekem mikor szétment a trafóm, akkor gyertyák is lettek cserélve, mert igen rossz állapotban voltak. A szerelelőm mutatta, hogy néztek ki és majdnem 60k volt bennük. Szóval a 40-50k egész reális cserére. Meg az a pár ezer Forint nem nagy összeg a gyertyákra.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
#27070592
törölt tag
válasz troll81 #31821 üzenetére
Ezek már igazi hitviták, kb. olyan szinten mint az ásványvizek íze között. Annak sincs hivatalos mértéke, tökéletesen szubjektív dolog.
Az NGK-nak van egy viszonylag új gyertyacsaládja amiben ruténium a középelektróda, ami nagyobb terhelésnél megbízhatóbb és tartósabb (a szöveg szerint..) szóval az iridium már nem menő.
Végül is van benne logika: ha papás stílusban, 1200-1500 körüli átlag fordulatszámmal gurulsz vagy ugyanazt a távot 2500-3000 közötti átlagfordulattal adja le a motor, az a gyertyáknak is kétszeres mennyiségű szikrát jelent.
Én ritkán vagyok pörgetős hangulatban, nem is vettem semmi extra gyertyát, elvagyok az "ezerkétszázforintos" febivel. -
Stauffenberg
nagyúr
válasz troll81 #31845 üzenetére
Nem akartam nagyon elnyújtani az előző hozzászólást, vissza is töröltem, hogy egy ST170 vagy gyári RS biztosan nagyobb mosolyfaktort tartalmaz, de inkább maradnék a sima utcai facelift 1.6-os mellett. Mondjuk annak az ezüst ST170-nek meg is kérik az árát, de baromi szép! A másikra inkább nem mondok semmit, ez a farigcsálás nem az én stílusom.
---
radi8tor: Szóval akkor kb egy kutya nagyvonalakban, mint a többi ma kapható pár százezer forintos tömegautó. Amikor a családtagomnak kerestünk autót, akkor a másik topikban nem tudtak rá mit mondani, de bennem felmerült, hogy ennek azért sokkal igényesebb futóműve van, mint egy Skoda Fabiának és vajon mennyire bírja a magyar utakat, mennyire gyakran kell hozzányúlni és mi pénzt emészt fel (akár tapasztalatok alapján, hogy ebből szabad-e utángyártottal felújítani).
[ Szerkesztve ]
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz troll81 #31873 üzenetére
Nyilván mikor a Fordnál kiválasztották az Electric Orange színt, akkor nem kifejezetten az volt a szemük előtt, hogy Magyarországon az FKF kukásautói már megelőzték.
Az ezüst teljesen vállalható szerintem. Bár én kedvelem a színes autókat, azt hiszem az Mk2 facelift hozott be egy újfajta vöröses-narancsot (legalábbis csak a faceliftnél láttam eddig). Az alapszín amolyan bordós-vöröses, de ahogy megtörik rajta a fény az narancsosan csillan meg. Állati jól néz ki.
-
flymi
addikt
válasz troll81 #31918 üzenetére
A német precizitás sem a régi, mert lusta egy népség lett. Ami precizitás az már javarészt bevándorló munkaerő (török, albán, lengyel stb...) vagy bedolgozás eredménye, lásd magyar audi-merci, stb...
Szerintem.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
#27070592
törölt tag
válasz troll81 #31915 üzenetére
Egyszer kérdezted itt a vezérlést, Gates-t ajánlottam, akkor azt mondtad meg is rendeled. Aztán Conti lett belőle?
Különben nincs hozzá közöm, nem azért írom. Legutóbb hosszbordás szíjat cseréltem, Gates, made in Canada. Görgővel, feszítővel. Remélem az autó már azzal megy bontóba. -
őstag
válasz troll81 #31922 üzenetére
Hát igen.... A CLA coupe-t is aki sasolja az úton el van ájulva, hogy ez igen, német precizitás, aztán itt készül 100%-ban Kecskeméten A tervezés az precíz lehet, de az összeszerelés már nem made in Germany Munkám miatt néha járok az üzemben érintve a gyártósort is, aztán van hogy ott csüngenek félkészen a fejem fölött, vagy éppen kerülgetem őket
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
#27070592
törölt tag
válasz troll81 #31955 üzenetére
Mondj egy jó árat. Minden megoldás érdekel Amúgy is cserés lenne idén a két hátsó rúgó, ha végére érnénk már ennek a qrva covid-hisztinek és pénzem is lenne..
@csabex2007: vadjárta környéken éjszaka lehetnek érdekes szituációk. Egy 150 kilós szarvas már porhanyósra tudja törni az autót kilencvennél.
-
Joker88
őstag
válasz troll81 #32003 üzenetére
igen , van valami hasonló. még ha nem is tudsz róla hogy van olyanod ha veszel autót..
[Meghibásodott a használtautó, mit tegyek? - Netrisk]/aztán hogy sikerül-e esetleg valamit ezen leírás alapján kiharcolni baj esetén,az már más kérdés /
[ Szerkesztve ]
In loving memory of Garrett Lockhart
-
darvinya
titán
válasz troll81 #32122 üzenetére
Ekhte Német, vagy dömping konténerből csomagolják?
Mindkettőnél Made In Germany a felirat.
Pont mint nálunk Hazai (Feldolgozású) termék, ami csak csomagolást jelent.
Német már nem gyárt semmit, csak bérgyártat.camelferr
Írj, mikor cserélted újra.
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
Új hozzászólás Aktív témák
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
- Motorola Razr 40 Ultra - jó volt a terv
- Az a csodálatos EDID
- Honda topik
- Milyen mosógépet vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Viccrovat
- Pokémon-tolvajnak mondják, beperelték a fejlesztőt
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen