Aktív témák
-
szelidorzo
aktív tag
válasz Lyobag #11018 üzenetére
Mailban és telefonon hibát bejelentettem, hogy a leállás után csak 1/2-es a netem a 10/2-es helyett.
Ma délelőtt hívott a szerelő, hogy szar-e még mindig.Mondtam neki, hogy igen.
Közölte, hogy valószínű semmit nem fognak csinálni, mert a minimum érték megvan.
Jeleztem, hogy amint ezt a választ írásban megkapom, még aznap bejelentést teszek a fogyasztóvédelemnél, mert a minimum érték nem azt takarja, hogy csak annyit kell szolgáltatni.
Megemlítettem, hogy nem ez lesz az első eset, hogy a bejelentésem alapján büntetést szabnak ki a fibernetre.Szerelő közölte, hogy akkor továbbítja a problémámat a központ felé.
Érdekes módon déltől 9,5/2 a sebességem.
Szóval akinek gondja van az ne hagyja magát lerázni, naplózza a sebességet, és jelentse fel a céget, ha a szép szó (fenyegetés) nem használ.
kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu
Aktív témák
További kérdésekkel az Invitel topikba fáradjatok!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest