Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • somnia

    őstag

    válasz TaaT #32523 üzenetére

    Szerinted.
    Én is azt gondoltam, de nem, csak az volt a bibi, hogy amikor én elküldtem neki a pénzbekérőt, akkor a lóvé már ott figyelt a Paypal számlámon és erre írta ő, hogy nem fizet többet.
    Kis huncut jenki.
    Egyébként az Ebay support ezt írta, beteszem mindenki okulására.

    "Megvizsgáltam a fiókját, és megállapítottam, hogy az egyetlen terméket adott el, melynek vevője már megkezdte a termék kifizetését. Kérem, lépjen be a PayPal fiókjába, és ellenőrizze, hogy megérkezett-e, illetve kérjen segítséget a PayPal ügyfélszolgálatától, hogy tudja azt fogadni. Mi a PayPallal kapcsolatos ügyekben nem tudunk segíteni.

    Ha Ön nyit egy ki nem fizetett termék ügyet, Ön értékelheti az vevőt, a vevő nem értékelheti Önt, addig amíg az ügy nem oldódott meg.

    Ha a vevője valóban nem fizetett, javaslom, hogy nyisson ki nem fizetett termék ügyet "Unpaid item case" a Resolution Cetnerben, hogy visszakapja az eBay díjakat a sikertelen tranzakció után. Ezt csak akkor nyithat, ha az eladó nem fizetett.

    Viszont az eBay szabályzatai szerint az eladó csak pozitívan tudja értékelni a vevőjét, természetesen beleírhatja, hogy a vevő nem fizetett, a vevő értékelheti pozitívan, negatívan vagy semlegesen az eladót, kivéve, ha ki nem fizetett ügy rögzült a fiókján a termék miatt. "

Új hozzászólás Aktív témák