Új hozzászólás Aktív témák

  • Fitzgerald

    veterán

    válasz Johnny Cage #126 üzenetére

    Sok mindenben egyetértek, bár a játék hosszával nekem nincs problémám, mivel én szeretek mindent megkeresni/felfedezni, az összes széfet/zárat kinyitni, a Vox Populi szövegeket dekódolni...az így már 20+ óra játékidő nekem, normálon. Hardon még több valószínűleg, még nem tudom megmondani.
    Amúgy teljesen jogos, hogy sokan elégedetlenkednek.
    A játék nem úgy néz ki ahogy a 2 éves videókon, és a játékmenet sem olyan.
    Persze így is kiemelkedő játék, a sztori pedig mindent visz a végén.
    De nem szabad elfelejteni, hogy sokan azért vették meg, mert azt várták, amit a videókban láttak. Én is közéjük tartozom (bár nem ettem meg mindent, de ha csak a fele igaz lett volna...), bár engem nem zavar hogy a textúrák felbontása kb. a Bioshock 1-2 színvonalát hozza, és a fényekkel/színekkel való játék viszi el lényegében az egész látványt a hátán. Az is inkább nagy, nyílt tereken.
    Lényegében sem technikai, sem játékmenetbeli fejlődésről nem lehet beszélni az Infinite kapcsán.
    Ez egy igazi Bioshock játék. Nem jobb mint az első, hanem más.
    A koncepció, a játékmenet ugyanaz. A sztori is hasonlóan épül fel, nagy csattanóval a végén.
    És ez még mindig működik.
    Viszont a videókban látott színvonalú karakterinterakció nagyon hiányzik nekem is, és ez a legnagyobb kihagyott ziccer a játékban szerintem.
    A videók vagy totál scriptelve voltak, vagy valamilyen érthetetlen designeri döntés miatt butították le a játékot. Én inkább az előbbire tippelek.
    Ami viszont nagyon tetszik, az a rengeteg utalás a fejlesztők korábbi játékaira (System Shock 2 elsősorban).
    Ez mondjuk már megvolt a Bioshockban is.

    SPOILER! Pl. Comstock hangja, amikor leállítja a rendőrséget a játék eleje felé, és csak annyit mond azon a géphangon, hogy "Stand down", majd utána a kivetítőn látod a fejét miközben magyaráz, az egy System Shockos utalás. De van még egy csomó ilyen. Falloutos Vault Boy-t is sok helyen látni a játékban, ezt valószínűleg a 2K akarta.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák