Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stylewars_kp

    senior tag

    válasz fero02 #301 üzenetére

    Na ne szórakozzunk már egymással...ha odalépsz egy dízelnek füstöl!!! Minél nagyobb a motor - több a turbó - kevesebb a kipufogó annál jobban füstöl! Teljesen mindegy, hogy az BMW vagy Fauvé meg stb. Amúgy a többi igaz, hogy sokat fog rajta szürő meg azért is füstöl, mert shit az üzemanyag ez tény, de dízelről révén szó: FÜSTÖL! Feketén. :)

  • geza12

    aktív tag

    válasz fero02 #301 üzenetére

    Csak kevesen tudják , hogy a dízel magába sokkal károsabb a környezetre minél újabb. :U

    Mivel Common Rail meg ezek a szerkezetek nagyon finoman porlasztanak, ezáltal kevesebb is a korom, de a finom porlasztás miatt a káros anyagok nem rakodnak le hanem szállnak levegőben ,azt meg beszívjuk szépen és rákkeltő nem gyengén részecske és koromszűrővel is. Pl egy adagolós dízel nem olyan finoman porlaszt ezért az lerakódik a földre vagy az eső el tudja mosni vagy mit tudom én, de egy Common Railt azt nem.

    Meg a sok embert meg etetik az autó kereskedésbe , hogy vegyé ,dízelt mert rohadt jó kurv@ keveset fogyaszt meg megy mit állat mert turbós, csak a dízel autó alapára alapból magasabb legtöbb esetbe, a szervizelése sokkal többe kerül mert drágábbak az alkatrészek, na meg sokan nem megfelelően használják a turbót és rohadt sokszor beszarik.
    Egy Ford márkaszervizben dolgozó ismerősöm bebizonyította és el is magyarázta, hogy a dízel rohadtul nem olcsóbb fenttartásban, mint ahogy azt sokan hiszik. (1.4es benzines Focus vs 1.4TDCI Focus)

    Továbbá valami okból kifolyólag az USA-ba és Japánba nem dízeleznek semmit Japánba max teher autóknál, ennek valami oka lehet. (Az előbbinél valószínűleg mert olcsó a benzin)

    Dízelt vonatba, teherautóba, hajóba rakjanak személy autóba ne.

    I love benzines :DDD :)) Ja és gázautó. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák