Hirdetés
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
#00809728
törölt tag
válasz dragonfx #2147 üzenetére
Hy!
Hát nem tudom nekem egyik felni sem tetszik de nem vagyunk egyformák.Olasz felni nem rossz de mivel ez valami utánzat féle igy szerintem nem egy tartos db-ról van szó.Bp-n átmész lehet megsínyli.
Momo corse van 88000ft körül uj te csomizod ki igaz 17-es lehet olcsobb lenne 16-os. -
#00809728
törölt tag
-
#00809728
törölt tag
-
#00809728
törölt tag
válasz Calogero #2156 üzenetére
Hy!
Hát csak gyengém merem állítani most jőtt elő a hiba amit a gyárban csináltak ill vétettek.
Ez gyári hiba.Festékben kell kresni a hibát itt a pigment nem megfelelően száradt meg vagy a lakk ott hirtelen szádart meg stb...Ezt igy képről nehéz megállapítani pedig a fotók nagyszerüek.
Vidd be egy garis szervizbe és kérdezz rá.[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
-
#00809728
törölt tag
-
#00809728
törölt tag
Haverom most vett ilyent müanyag kofferban (EINHEL) Interspárban 11900ft és sok más hozzá.
Sajna a nagy talp rész nem jó hozzá tehát egyből venned kell egy kicsit ami 1190ft volt a tescoban.
Majd azokra szivacs abból is 2-3 féle darabja kb 1400ft (standox)
majd jőhet a polírpaszta mint ahogy te is írtad teknöc ill gagyi és társai abszolute nem jók.
Minőségi kell 3M,Brillant,Glasurit stb...fél kiló 8800ft az olcsobbik fajta.Szóval maga a polírgép egy beruházás ,,,,,,,,,,,,,,,de.
Azért szeretném hozzáfűzni a jótanácsokkhoz , hogy nem gyakorlott és nem hozzáértésből adódóan hamar le lehet a lakkot kapatni a géppel és ok ,hogy olcsó a polírgép de az elem újralakkozása drága.Ezért azt tanácsolom mielőtt valaki nagy vehemenciával nekiáll "élete nagy művének" azért mérlegeljen hogy mit veszíthet ha nem sikerül ..Ezt gondoltam leírom ,mert azért ez egy szakma.
ha valaki gépetvesz és megveszi az első pasztát amit a kezébe nyomnak nem biztos a siker ,inkább össze-vissza polírozott felületet fog kapni amikor átkozni fogja a napot amikor elszúrta a fényezését ami kicsit karcos volt csak,de nem volt ilyen gépnyomos.Mert ha valaki nem jól csinálja a paszta ráég a felületre és karcol, mint valami jó kavics/főleg napos szép időben/
ezeket gondoltam megosztom veled....
[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
olírozás ill waxolás.
2 dolog nem ugyanaz nem ősszekeverendő.
Pólírozás:
polírozásnál egy nagyon vékony réteget leszedsz a lakkból.Ha esetleg valaki kedvet kapna hozzá.Pld adott egy nagyon karcos autó!
-Tehát le kell mosni a kicsikét.
-polirpasztából tőbb félét lehet kapni. durva.közepes és finom szemcsenagyságut (Glasurit tubusossat,esetleg Standoxot més sorolhatnám)
Flex gép alacsony fordulaton (1-1.5) vizes szivaccsal adnék neki.
-kb ugy 1-2 óra után amikor végeztem le kell mosni.
-Szárazra tőrőlni és jőhet rá az én álltalam nagyon dicsért VS PLATINUM ill Zaino termék
-Ez egy védőréteget biztositt a lakknak ill az autonak.Meg persze fényesitt is.
- a legvégén magas fordulaton egy pamut rongycsomoval amit a flexre lehet feltenni azzal jó alaposan kifényesitem.
Kb 5-6 óra ha mindent jól és becsületesen megcsinálsz.Wax :
apró karcokat tölti ki wax ill fényesitti és védi az uj réteget.Ha már ebben az évben átpolíroztattad az autódat akkor már csak waxolnással tudod ill illik megtartani a fényt ill a védelmte.
Waxból sok anyag létezik igazából már sokat kiprobáltam de maradandot egyik sem prodikált kivéve a zaino termékeket.Ajánlom figyelmetekbe....Ez is fajta segitség!
-
#00809728
törölt tag
Hy!
Hát nem vagyunk egyformák az igaz.Ha nem gond én inkább maradok minőségi anyagoknál cif és társait +700ft keményviaszt meghagyom a "mester" emberkéknek.
Kb olyan most Lacibácsi konyhájába bemennél és ott elmagyaráznád Laci bácsinak lehet moslékból is főzni nem kell olyan jó alapanyagokat venni.
Nézd ezzel nem szeretnék semmit se írni ill lekövetkeztetni de én nem ajánlom amit a "mestered" javasolt.
-
#00809728
törölt tag
Hy!
Fényező én vagyok+mestervizsgával.Srác aki írt ő itt tanul melettem.Kb 6-7 szakmája van sőt polírozó is de autót ő még nem polírozott hanem csak fémeket pld bemart ,megesztergált fémeket ezeket tükőr polírra.Lehet ha nekem kéne azt csinálnom lehet elvéreznék.
Ő nem ajánlotta azt,hogy valaki vesz egy gépet és a legelső ocsó ratyi szintü polírral nekiálljon mert azt itt a forumon nem lehet átadni mekkora erővel nyomjad mit figyeljél stb...Kézi munka persze lehet vele csinálni de igazából nem elsz sosem olyan jó ill tartos mintha géppel csinálnád.
-
#00809728
törölt tag
Hy!
Nézd Báránysült mellé is kell venned alapanyagot.
Igazából maga a gép jó csak azzal a bazinagy korongal nem fogsz vele semmire menni.Fényesitők meg hulajtják a szőrüket mi azt azonnal kidobtuk.
Forumon keresztül nem lehet leírni mit meddig hova nyomj és mire figyelj ezt meg kell tanulnod.Maga a gép vásárlásával nem csinálsz egy rossz boltot mert jó a gép de te érdezted a vélemyénemet.Én leírtam amit tapasztaltam vele. -
#00809728
törölt tag
-
#00809728
törölt tag
Fehér clubseatos autó felnijét én csináltam.
-
#00809728
törölt tag
válasz Parsifal2 #2187 üzenetére
Hy!
Igazából a heverom a nagy fémszakértős polírozó.Hozott ide nekem valami fecskendőbe 1 ill 3-4 mikronos polírokat.
Nekem azt mondta annak külőn menete van 1000-es papír majd 2500ig és jőhetnek a gyémántpaszták amiket írtam tőbb lépcsőben Probálom majd őt felcsalni ide hátha tőbb segitséget fog tudni adni -
#00809728
törölt tag
válasz Integra #2191 üzenetére
Szinézerezés-Müanyagozás.
Nem rossz dolog de nem ajánlom.Ugyanis egy hintőpor müanyag darával befujják majd azt beégetik 20-40percig 180fokon.Nos nem mindegy ,hogy külső ill belső müanyag port alkalmaznak EZ NAGYON FONTOS.
Bp azt a seat felnit amit csináltam 15.000ft/db áron válalták el de mikor telon rákérdeztem azt mondta a srác már nincs ilyen müanyag por ,hogy külső v. belső magyarán szolva nem értett hozzá.
Kb 3-4 évig dolgoztam porstatika kft-nél mártás ill szórófejes megoldással csináltuk ott is volt belső alaktrészek pld busz belső részek kapaszkodó,butor sinek,centrifuga ill mosógép amit belső porral csináltunk azaz kb 20kg por-35000ft-volt akkor.Külső por meg 20kiló-44000ft volt mint említettem akkor.Mivel ez egy müanyag bevonat igykiteszed napnak ill essőnek.Nos mész folyamatossan sztrádán 130km/h majd jőn egy zápor ami a felhevült felnit kicsit lehűtti.Szerinted a müanyag bevonat meddig bírja repedés nélkül?
Másik kérdés ikarusban müanyagozták a belső részeket ami azt mutatta kb 10év ig is kibirja.Miért nem csinálták meg a külső részeket is?[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
válasz Integra #2193 üzenetére
Igazából nem értem miért gyengitené?
Mint írtam leszedik homokfuvással a festéket vagy kromofág.Megcsiszolják 1000-es papaííral majd egy hintőporszerü anyaggal adnak neki elekrtomos tőltés segitségével.
Majd 180fokon kb 20-30 percig égetik.Hát ezt birnia kell mindenképpen.Igazából a müanyag réteg nem birja az állandó hőmérsékleti változásokat.
-
#00809728
törölt tag
-
#00809728
törölt tag
[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
válasz TexT-BoY #2205 üzenetére
Hy!
Hát vett a srác egy gyári felnit ami magában egy jó erős anyag.Sajna ami rajta van gyári festék az felejtős.1200-as papírral samponos vizben 2sec alatt lejőtt.Szóval magyarán mondva gyár ratyi.Oké környezetvédelem és vizes bázis meg sporolás de sajnos nem tartos.
Standoxnál vettem festéket feketét ill cukorfehér festéket kb 5 perc száradás majd jőtt a teljes tisztaságu lakk ami magában kompletten 13.000ft lakk+edző+higitó meg kelett valami szilikonmentesitő is.
Sokat dolgoztunk azon a felnin a maszkolása ugy 08:00-19:00ig tartott 3 emberkének.
és mindezt 45.000ft-ért.Bp-n körbejárt a srác 3-4 festőt 70.000ft alatt senki nem vállalta.Gondoltam igy legalább lesz egy kis őnreklám is.Szépre sikeredett és büszke is vagyok rá olyan drága anyagokkal dolgoztunk mint a 2000-es papír+az uj kispisztoly+a lakk szoval van benne "anyag". -
#00809728
törölt tag
válasz Integra #2206 üzenetére
Valaki ajánlja a tengelytáv szélesítőt de igazából csak a neked de saját magának nem hiszem,hogy feltenné. Én sem tetettem rá abból az okból amit írtál főleg a Bp-s utakon meg ....
Felnit nagyon el lehet cseszni én mindenképpen ajánlom ,hogy előtte a felnit valamiféle őntapados vagy papírba ami fehér csomizd be majd ugy rakd fel és nézd meg közelről ill távolról.
Ha minden fehér egy felnin és a kocsi is az akkor a felni el fog veszni magában szóval nem fog rajt szépen mutatni.
tervIgazából én a carstyling kiállításon láttam fantázia dus felniket ill fényezést ami nagyon tetszetős db volt.Valami hasonló lenne az enyém is de lehet pont forditott lesz pld a széle sárga a belső része fekete.Még nem tudom.....
[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
Nos ez sajna metal festék szoval nem lesz egyszerü.
Spray változat el fog ütni ugyanis abban egyben van a bázis+lakk szóval nem lesz olyan mint a gyári.
Ugy tudom feljebb kell lennie egy tőrés félének azaz élnek nos odáig leragasztod majd előkezeled ahogyan le van írva az 1-5hszben de én mindenképpen szórópiyztolyos veriót ajánlom.Másik ami még fontos vegyél sikaflex tipusu "hurkás" ragaztó tőmitőt.Mosd ki a belső sárvédő peremet alaposan majd várd meg mig megszárad és egy drotkefével kicsit még piszkáld meg hátha maradt ott még valami kosz féle.
Ha ez mind megvan akkor gumikesztyü+sikfelx és adj neki belső peremet rakd ki olyanra mint a csuzda a lényeg ne maradjon meg a sár ill a viz hanem szépen lecsusszon a belső ívről.Remélem jól írtam le és érthető voltam.
-
#00809728
törölt tag
Z-6 Fényesség-fokozó és Gyorsápoló Spray
Cikkszám: Z-6
Ár (bruttó): 4 760,-Szalai úr!
Magának már csak ez kell....
[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
válasz Zozzant #2240 üzenetére
Hy!
Reállis mert 20.-25.000ft/elemenként.
Igazából hidd el nem a festőé marad a lové.Menj be egyszer egy festékboltba pld standox,glasurit ott tudsz informálodni a festék árak után.
Amit azért megjegyeznék kérd meg őket legyenek szivesek a alvázozni /homlokfalat/
én még javasolnám az üregvédelmet a mocitető belső profilok alatt is.Utángyártott elemek igazából nem egy agyon alapozott tecnikával készülnek. -
#00809728
törölt tag
-
#00809728
törölt tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen