Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz T.Peter #62650 üzenetére

    Köszi megnéztem .
    Úgy látszik ők már látták a LoU1 ben. Érdekes, kissé kettős dolgokat írnak, meglátjuk a valós eredményeket :

    "Az AMD kissé óvatos volt, amikor megmutatták nekünk a TLOUp1 demót, mert még korai volt, és a csak optikai áramlást biztosító megoldás a legtöbb tartalomban nem fog megfelelni az FSR 3 vagy a DLSS 3 minőségének. Ez egy nyilvánvaló korlátokkal rendelkező technológia. Véleményünk szerint ezt felülmúlja az a tény, hogy minden DX11-es vagy DX12-es játékkal működnie kell"
    Minél többet használ egy játék az aszinkron számítást, annál kevesebb erőforrás áll rendelkezésre az FSR 3 számára, ami azt jelenti, hogy az interpolált keret létrehozásához szükséges idő hosszabb. Azonban fordítva, minél kevesebb aszinkron számítást használ a játék, annál gyorsabban számítja ki az FSR 3 optikai áramlást. Ez a szoftver alapú megoldás nem csak azt jelenti, hogy az FSR 3 bármelyik gyártó GPU-ján futni fog"

    Valószínűleg a framegen nem lesz túl acélos megoldás, nagyjából egy szabványos interpoláció, cserébe mindenen szinte működni fog.
    Amit nem láttam, hogy a IGP/ APU-k támogatottak?

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Új hozzászólás Aktív témák