Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dyingsoul

    Topikgazda

    válasz Espla #2264 üzenetére

    Összefoglalót olvastad? :U Elég lett volna annyit írni, hogy az Acer is beszállt a buliba. Google és egyéb android VR-ról is volt szó párral feletted.

    [ Szerkesztve ]

    - Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul

  • Menthirist

    veterán

    válasz Espla #2264 üzenetére

    Ahogy legutóbb is mondtam, vagy eltolják a megjelenését még évekig, vagy gratulálunk Vér Istvánnak és annak a 370 embernek a földön aki képes 5120x1440-es felbontást 90-120 fps-sel meghajtani. No meg ha megnézed, ~100 fokra van 2160-as felbontásod riftben (21.6 pixel fokonként), míg itt 5120 pixel van 270 fokra, ami 18.9 pixel per fok. Függőlegesen meg 1200 jut 100 fokra az ábra alapján a riftnél és a vive-nál (12 pixel per fok), míg itt 1440 130 fokra (11 pixel per fok) Ergo arányaiban kisebb a felbontása a mostani rifthez képest is.

    Szép és jó a nagy látószög, és mindenképp igényelt lesz a jövőben, de ahogy növeled a látószöget, úgy nő drámaian a szükséges felbontás. Ha a következő generációban mondjuk 1440p-ből eredeztetik a felbontást, a jelenlegi analógia mentén mondjuk lesz a felbontás 2880x1600, ami 28.8 pixel illetve 16 pixel fokonként, ugyanez a minőség 270x130-as látószög esetén 7776x2080 pixelt jelentene. 4k-ból eredeztetett felbontás esetén pedig 4320x2400 lenne kb a felbontása a riftnek (43,2 illetve 24 pixel per fok), a starVR-nak pedig 11664x3120-nak kellene lennie ehhez a minőséghez. Természetesen 90-120 fps-sel meghajtva.

    és ez még hol van a szem felbontóképességéhez képest.

    ui: ha a matek rossz valahol, nem rég keltem :D

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák