Már Skype-on is elérhető a UPC Direct ügyfélszolgálata

A műholdas televíziózást kínáló UPC Direct mögött álló vállalkozás, a UPC DTH S.à r.l. ma közleményben jelentette be, hogy új ügyfélszolgálati alkalmazást hozott létre. Szeptember 4-től a szolgáltatás magyar ügyfelei már a Skype-pal is elérhetik az ügyfélszolgálat munkatársait. Ezen felül létrejött a Facebook-oldal, amely további hasznos információkkal és alkalmazásokkal várja látogatóit.

A upcdirect.magyarorszag azonosítót használva Skype-on keresztül bárki ingyen hívhatja az ügyfélszolgálatot, a honlapon elérhető „Hívj most!” funkció használatával pedig visszahívást is lehet kérni.

Hubina Tünde, a cég ügyfélszolgálati központjának vezetője így kommentálta az újítást: „Legutóbbi fejlesztéseink által újra megerősítést nyert az a vágyunk, hogy ügyfeleink számára könnyen elérhető és hatékony segítséget nyújtsunk.”.

Azóta történt

Előzmények