Pár napig a korábbi egyenleg is visszajár a Telenor feltöltőkártyás ügyfeleinek

Az adategyeztetést elmulasztó Telenor-ügyfelek akár a jövő év elejéig, 2018. február 28-ig kérhetik korábbi hívószámuk visszaállítását.

A szolgáltató közleménye szerint aki lemaradt a törvényben megszabott, júniusi végi, feltöltőkártyás regisztrációs határidőről, annak a Telenor még néhány napig lehetőséget kínál arra, hogy új szerződéskötéssel a korábbi telefonszáma mellett az egyenlegét is visszakaphassa. 2017. augusztus 31-ig az üzletekben személyesen, valamint a www.telenor.hu oldalon található online felületen megkötött új szerződéssel a korábbi feltöltőkártyás hívószám és egyenleg is visszaállítható. Ezt követően 2018. február 28-ig, tehát akár a jövő év elejéig biztosítják a korábbi hívószám visszaállítását, amelyet az üzletekben lehet igényelni.

A bejelentés kitér arra, hogy a Telenor ügyfelei több mint egymillió sikeres feltöltőkártyás adategyeztetést végeztek az előírt határidőig. Várakozásaiknak megfelelően a lekapcsolt kártyák csekély százaléka miatt jelentkeztek utólag az ügyfelek, hogy állítsák vissza a hívószámokat. Azonban előfordulhat, hogy vannak még olyan ügyfelek, akik ezután döntenek úgy, hogy mégis szükségük van a nem egyeztetett kártyákra, ezért vállalják, hogy a jövő év elejéig visszaállítják a hívószámukat, ha kérik. A korábbi egyenlegüket azonban csak 2017. augusztus 31-ig tudják visszaadni, ezért ennek igénylését érdemes elindítani a honlapon vagy az üzletekben, hogyha valaki ezt eddig elmulasztotta.

Fontos tudni, hogy a feltöltőkártyás adategyeztetésről rendelkező törvény szerint az adategyeztetést évente meg kell ismételni. Így az idén új kártyát vásárló, illetve a korábban sikeresen egyeztetett ügyfeleknek is – az egyeztetésük időpontjához képest legkésőbb egy éven belül – szükséges lesz ismét az adategyeztetés, amelyről minden érintett ügyfelet időben értesítenek.

Azóta történt

Előzmények