Terméktámogatás-hosszabbítást jelentett be az SAP

Az SAP közölte többek között, hogy immár 2040 végéig vállal kötelezettséget az SAP S/4HANA terméktámogatására.

Az SAP egy kiemelt termékének további sorsáról döntött: mint írják, az S/4HANA az intelligens vállalatok új generációs eszközkészlete, világszerte már több mint 13 800 ügyfél választotta, és több ezer bevezetés van éppen folyamatban. Magyarországon nagyságrendileg a TOP 100 vállalat körében 80%-os, míg a TOP 200 esetében 60%-os az SAP üzleti alkalmazásainak penetrációja.

Épp ezért az SAP bejelentése eloszlatja a bizonytalanságokat: a vállalat 2027-ig nyújt technikai támogatást az SAP Business Suite 7 alapvető alkalmazásaihoz kapcsolódóan, az ügyfelek igényeinek megfelelően. Nem lesz szerződésbeli változás, és semmilyen további díjat nem számítanak fel. A kivezető fázist követően az SAP az ügyfelek számára választási lehetőséget kínál arra vonatkozóan, hogyan kívánják folytatni az SAP Business Suite 7 alapvető alkalmazásaival 2028-tól kezdve:

  • azon ügyfelek számára, akiknek hosszabb konverziós időre van szükségük az S/4HANA-ra történő átállásban, a vállalat meghosszabbítja az SAP Business Suite 7 technikai támogatásának határidejét. A fő támogatási funkciókat a karbantartási alapra vetített 2 százalékpontos felárért vehetik igénybe további három évig, 2028 elejétől 2030 végéig
  • azok az ügyfelek, akik nem döntenek a kibővített karbantartási szint mellett 2027 végéig, hanem az SAP Business Suite 7 szoftverrendszerükkel folytatják munkájukat, automatikusan átkerülnek az ügyfélspecifikus karbantartási modellbe. Ez az ismert problémák megoldását foglalja magában, változatlan díj mellett

A magyarországi ügyfelek átállását elősegítendő, az SAP Hungary március 24-re ERP Experience 2020 címmel konferenciát szervez, hogy bemutassa új generációs vállalatirányítási megoldását és annak üzleti előnyeit. Az esemény keretében olyan ügyfelek osztják meg tapasztalataikat és leginkább bevált gyakorlataikat, akik itthon már sikeresen vezényelték le az új verzióra való áttérést.

„Mi az SAP-nál úgy gondoljuk, hogy az S/4HANA-ra történő átállás nem egy, a cégünk által kikényszerített technikai verzióváltás, hanem egy olyan üzleti transzformációs folyamat egyik lépése, amit a technológiai fejlődés tesz szükségszerűvé. Ezért döntöttünk úgy, hogy az ügyfeleink számára teljes szabadságot biztosítunk abban, hogy hogyan kívánják időzíteni ezeket a projekteket. Figyelembe vettük továbbá azt a felénk érkező jelzést is, mely szerint az SAP hatalmas globális ügyfélbázisára tekintettel valószínűleg nem minden ügyfél tudja 2025-ig végrehajtani az átállást. Bízunk abban, hogy ügyfeleink értékelik azt a rugalmasságot, amellyel reagálunk a piaci visszajelzésekre és közösen tervezhetjük meg az átállás lépéseit, jobban figyelembe véve a hazai piacon elérhető SAP tanácsadói erőforrások rendelkezésre állását” – kommentálta a bejelentést Varga Zsigmond, az SAP magyarországi üzletfejlesztési igazgatója.

  • Kapcsolódó cégek:
  • SAP

Azóta történt

Előzmények