Hirdetés

2018. november 17., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) gabor7th


gabor7th
(őstag)

"Ablonczy Balázs vezetése alatt a hazai SAP folyamatosan nyeri el a régió legjobb leányvállalata címeket, amiben jelentős súllyal esik latba a felhős szoftverek értékesítésének rekordokat döntő aránya."

https://www.hwsw.hu/hirek/59029/sap-anywhere-kkv-kereskedelem-kudarc.html

"A vállalat már értsítette a még megmaradt kiskereskedelmi előfizetőket, hogy a két évig élt SAP Anywhere-t bezárja. Sok ballépés mellett a legfőbb probléma az volt, hogy az SAP nem tudott a KKV-k nézőpontjából gondolkodni."

"SAP Anywhere is a cloud based SaaS (software as a service), delivered by SAP in the public cloud (Amazon cloud for the US market)."

Látszik, hogy sikert sikerre halmoznak... a marketing osztály szerint.

[ Szerkesztve ]

A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu

(#2) flatline#2 válasza gabor7th (#1) üzenetére


flatline#2
(kvázi-tag)

A következő rész, ugyanabból a cikkből van amiből idéztél és kiderül, hogy nem a felhős szoftverekkel van gond általában az SAP, hanem csak egy igen kis területet nem sikerült bevonniuk a szolgáltatásba, többek közt azért meg drága volt a kiskereskedőknek. Nem az SAP-t védem, mert használom és hátőőő nem akarom nagyon szidni szóval inkább semmit nem mondok, de amit itt csinálsz ezzel a kommenttel az minimum ferdítés.

"Az egyik előfizető szerint az Anywhere inkább olyannak tűnt mintha egy meglévő nagy rendszer (például a Business One) kis modulja lenne, de a többi részlet hiányában nem volt használható a megoldás önálló termékként.
A kudarcba fulladt kiskereskedelmi próbálkozást mutatja, hogy még a nagyvállalatoknak sem sikerülhet minden üzlet, ha a saját területüktől eltérő piacon próbálkoznak. Ehhez képest a 2013-ban felvásárolt Hybris e-kereskedelmi szolgáltatással egyelőre úgy tűnik, hogy nagyobb szerencséje van a cégnek a nagyvállalati kereskedelemben."

(#3) gabor7th válasza flatline#2 (#2) üzenetére


gabor7th
(őstag)

Amúgy sok embert meggyőztek:

"Két évvel ezelőtt jelent meg az SAP kis- és középvállalkozásoknak szánt SAP Anywhere e-kereskedelmi frontend megoldása, de a jelek szerint hamarosan be is zár a sikertelen próbálkozás. Már az SAP is megerősítette, hogy az Anywhere-rel nincsenek további tervei, bezárja a szolgáltatást, amelynek mindössze 30 aktív előfizetője lehet, és nagyjából ugyanennyi inaktív partnere."

A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu

(#4) Peppa válasza gabor7th (#3) üzenetére


Peppa
(kvázi-tag)

Akkor most az SAP hazudik a felhős sikerekről, de annyira átlátszóan, hogy egy kívülálló azonnal leleplezi, vagy van ennek más magyarázata is?

(#5) FlashLed válasza Peppa (#4) üzenetére


FlashLed
(senior tag)

Nincs. Lenyegeben leirtad a lenyeget.

The Mechanic

(#6) -Skylake-


-Skylake-
(őstag)

A sok wikipedia mernoknek, aki megszakertette itt jol az SAP Anywheret, csak megjegyzem, hogy az SAP HANA is felhoszolgaltatas, a cikk is kiter ra, hogy itt van a valtas es az SAP HANA nagyon sok mindent csinal, de nem igazan haldoklik. Az, hogy egy X-edik szolgaltatasuk nem jott be, az egy dolog. Ez senkit nem erdekel. Egyebkent sem ertem, hogy megis miert lenne lenyeg az SAP kkv platformja, persze hogy halalra itelt, hiszen nincs kkv a foldon aki kifizetne.

[ Szerkesztve ]

"Nem nézem le a funkcionális analfabétákat. Ezt kikérem magamnak." Abu85

(#7) flatline#2 válasza gabor7th (#3) üzenetére


flatline#2
(kvázi-tag)

Mint már írtam, az általad is hivatkozott cikk alapján, egy új területre akarta belépni, ami szarul ment nekik és még drága is volt. Nem hiszem, hogy olyan sokat buktak volna ezen, vagy hihetetlen elvárásaik lettek volna a koncepcióval kapcsolatban.
Nekem a problémám csak azzal van, hogyha neked nem tetszik a marketing ferdítés, akkor te miért csinálod ugyanazt, csak ellenkező irányba....

Kb. ez olyan volt, mintha a Samsung be akart volna törni Kubába, csak oda gyártott volna telefont 10.000 db-ot 1.500 $ áron, majd abból nem sikerült eladni csak 100-at és lehozzák, hogy hát ez nem jött össze. Majd erre valaki kiragadja azt a 2-3 mondatot a cikkből, ami mintha arról szólna, hogy a Samsung szarban van. Holott globálisan kb. nem érdekli őket ez a "kudarc".

[ Szerkesztve ]

(#8) gabor7th válasza flatline#2 (#7) üzenetére


gabor7th
(őstag)

Ha valaki tárgyilagosan megnézi miket írtam, akkor kiderül, hogy csak akkor hiheti ferdítésnek amiket tényleg leírtam, ha többet képzel bele.

A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu

(#9) flatline#2 válasza gabor7th (#8) üzenetére


flatline#2
(kvázi-tag)

"Látszik, hogy sikert sikerre halmoznak... a marketing osztály szerint."

Ide nem kell többet képzelni. Ez részedről egy rosszindulatú ferdítés, mivel a cég felhős üzletágának 99%-a jól megy és sikeres és ez a kis mellékvágány ami 1% amiről a cikk szól (egyébként annyi sincs) meg nem sikeres.
Szóval úgy is mondhatnám, hogy az SAP marketingesei 99%-ban igazat mondanak, te meg 99%ban ferdítesz.

Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.