Hirdetés

Technológiával a félelem ellen

A Samsung Electronics bejelentette, hogy elindította legújabb kampányát, amely több országban, köztük hazánkban is azt a célt tűzte ki, hogy segít a fiataloknak szembenézni és megbirkózni félelmeikkel. A kampányban résztvevő országok egy részében pedig olyan kreatív elmék összefogását teremti meg, akiknek szívügye a társadalom jobbá formálása.

A Launching People elnevezésű, több mint 10 országot átfogó kampány a Samsung egy olyan sikeres korábbi kezdeményezésén alapul, amely a technológia révén segít az embereknek álmaik megvalósításában és a lehetőségeik gyors felismerésében. A jelenlegi program két alappillére a Mixed Talents és Be Fearless aktivitások.

A kampány célja olyan kreatív és innovatív ötletek felvonultatása, amelyek megmutatják, milyen erővel rendelkeznek a technológiai vívmányok, amikor valódi társadalmi problémák megoldásáráról van szó. A célközönség azok a digitális világban nevelkedett fiatalok, akik kezében a technológia igazi erővel bír, és minden benne rejlő lehetőséget maximálisan ki is tudnak használni.

Hirdetés

Ne félj uralni a félelmeidet!

Az indoklás szerint az Y generáció tagjainak számos, az életben való boldogulást és előrelépést is akadályozó hétköznapi félelemmel kell szembesülniük nap mint nap. Ilyen lehet például a tériszony, a repüléstől, víztől, nyilvános megszólalástól, vagy éppen az állásinterjúktól való félelem.

A Launching People kampány „BeFearless” programja azt szeretné elérni, hogy a fiatalok a Samsung Gear VR segítségével a virtuális valóság élményén keresztül legyőzhessék ezen félelmeiket, és kibontakoztathassák a bennük rejlő valódi tehetséget.

A Samsung a Facebookkal és az Oculusszal szoros együttműködésben kifejlesztett egy négyhetes VR tréninget. A #BeFearless program résztvevői a mindennapi életben gyakran előforduló szituációkkal találkozhatnak, és a virtuális valóság segítségével tanulhatják meg, hogyan győzhetik le szorongásaikat.

A Magyarországon kívül Németországban, Ausztriában, Oroszországban és az Egyesült Arab Emirátusokban elinduló program olyan önkénteseket vár, akik készek megosztani és legyőzni félelmeiket.

Tehetségek elegyéből születik szikra

A másik kampány, a „Mixed Talents” lényege, hogy olyan különböző szakértelemmel rendelkező tehetségeket hozzanak össze, akik a nyilvánosság ötleteit és képzelőerejét felhasználva, a Samsung legmodernebb technológiáinak közreműködésével, társadalmi jelentőségű ötletekkel és megoldásokkal szolgáljanak.

A 8 országban futó kezdeményezésben a „Mixed Talents” párosok egyes régiókra jellemző kihívásokra keresnek megoldást:

  • Olaszországban például a közlekedésbiztonságon szeretnének javítani azzal, hogy valahogy kezelik az utcai balesetek 24 százalékát okozó robogósokat és motorosokat
  • Dél- Afrikában a vállalkozók nehézségeinek csökkentésére fókuszálnak. Olyan eszközök és útmutatók kifejlesztése a cél, amelyek segítik a siker eléréséhez szükséges szakértelem és információk megszerzését
  • Ausztráliában az egyik legnépszerűbb sportág, a rögbi okozta agyrázkódást fogják vizsgálni. A technológia segíthet abban, hogy a kontaktsportágak biztonságosabbá váljanak: a kockázati tényezők azonosításával és játékosok megfelelő felszerelésével játékteljesítmény befolyásolása nélkül
  • Kínában a kampány a tilosban átkelő, és rengeteg balesetet szenvedő gyalogosokat szeretné megszólítani
  • Latin Amerikában különösen a fiatalokra jellemző az igyekezet, hogy társadalmilag hasznos tevékenységet végezzenek, ugyanakkor az önkéntes hálózat még nem teljesen kidolgozott. A technológia ennek a megoldásában nyújt segítséget Chilében, Kolumbiában, Mexikóban és Peruban

Azóta történt

Előzmények