Pannonos ügyfél lett a Tesco

A Pannon GSM munkatársai március végére fejezik be a Tesco áruházainak és kiszolgáló létesítményeinek teljes "mobilosítását", ezt követően a vállalat mintegy kétszáz előfizetését és ötven vezetékes alközpontját cserélik le közel nyolcezer GSM-eszközre – derül ki a cégek közleményéből. Az országszerte üzemelő 42 hipermarket és 27 bolt, valamint a három logisztikai központ és két iroda között Pannon-mobilalközpont biztosítja az állandó kapcsolatot. A rendszer az egyes létesítményeket önálló egységként kezeli: külön-külön központi hívószámot, egyedi bejelentkező üzenetet és saját menürendszert biztosít számukra, ugyanakkor a 74 helyszínt egy közös rendszer fogja össze. Így a cégen belüli hívások az irodai hálózatoknál megszokott módon ingyenesek, még az egymástól akár több száz kilométerre lévő áruházak esetében is.

Azóta történt