Megújította arculatát a Xerox

Xerox logó

A Xerox végrehajtotta történetének eddigi legjelentősebb arculatváltását. „Az új arculat kifejezi mindazt, amit ma a Xerox jelent, beleértve azt az innovációs tevékenységet, mely megkülönböztet bennünket versenytársainktól. Az évek során olyan technológiákat fejlesztettünk ki, amelyek révén új piacokat hódítottunk meg, új üzletágakra tettünk szert, sőt amelyek új iparágakat indítottak el” – idézi az ennek kapcsán kiadott közlemény Anne Mulcahy elnök-vezérigazgatót.

A most bejelentett új vizuális megjelenés egy globális, a munkatársak, partnerek, vevők körében végzett kutatás eredménye. Az új logó a Xerox név kisbetűs változata vibráló piros színnel, amelyhez egy gömb alakú szimbólum tartozik „X”-et formáló vonalakkal. Ez utóbbi a Xerox vásárlóival, partnereivel, az iparággal és az innovációval való kapcsolatát jelképezi – áll a közleményben. Az új logón felül a Xerox új vállalati arculata tartalmaz egy Xerox által szabadalmazott betűtípust, valamint, egy nyolcszínű változatban létező designelemet. A cég honlapja már a megújult arculattal működik, de a teljes átállás – beleértve a járműveket, az épületeket és a termékeket – világszerte előreláthatólag 18 hónapot fog igénybe venni.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Xerox

Előzmények