Nincs tovább ingyenes LogMeIn

A magyar alapítású, de már jó ideje bostoni központú cég, a LogMeIn bejelentette, hogy megszüntetik ingyenes szolgáltatásukat, a LogMeIn Free-t.

A távoli elérési szolgáltatásokat kínáló vállalkozás a honlapján közölte, hogy termékportfóliójukat egységesítették, és ennek során kikerült belőle az alapítás óta kínált Free. A felhasználókat a következő napokban, hetekben értesítik a változásról, annak jellegéről és a teendőkről.

Annyit azért röviden leírnak, hogy mostantól kezdve fokozatosan olvasztják össze LogMeIn, illetve az Ignition márkanéven kínált szolgáltatásokat egy csomagba. Amikor valaki bejelentkezik a fiókjába, onnantól kezdve hét napot kap a frissítésre. A jövőben a LogMeIn Pro előfizetés keretében kínálják az extra funkciókat – aki eddig az ingyenes Free-vel menedzselt távolról számítógépet, annak is a Pro lesz szükséges a jövőben a távoli eléréshez. A LogMeIn Ignition for iPad/iPhone, illetve a LogMeIn Ignition for Android alkalmazásokat megvásárlók esetében még nem született döntés, az ígéret szerint őket valamiféle kedvezménnyel fogják kárpótolni.

Hm, hogy is van ez akkor?
Hm, hogy is van ez akkor?

Ahogy írtuk, minden felhasználó kap egy részletes tájékoztatót tartalmazó értesítést, de a cég összeállított egy FAQ-ot is leggyakoribb kérdésekkel és az azokra adott válaszokkal.

Azóta történt

  • Közel 5 millió forintot oszt szét a LogMeIn

    A már nevet szerzett szoftverfejlesztő magyar startup cég kihirdette tehetséggondozó pályázatának nyerteseit.

Előzmények