Már 600 ezer magyar van a LinkedInen

A DrLinkedin.hu közleménye szerint a világ legnagyobb szakmai, üzleti közösségi oldala, a 350 millió felhasználóval rendelkező LinkedIn hivatalosan 2015. július 9-én érte el a hatszázezres taglétszámot Magyarországon.

Magyarországon 2011-ben 150 ezer tagja volt a közösségi oldalnak, két évvel később a tagság megduplázódott. 2013 elejére a tagság elérte a 300 ezret, majd egy évvel később már félmillió felhasználója volt hazánkban – közölte a téma szakértője, Bánki Tamás.

A LinkedIn Ads hivatalos adatai szerint a tagok száma 2015. július 9-én érte a 600 ezret. Ugyanakkor a Media Q statisztikai adatai szerint a magyar közösség már korábban átlépte a LinkedInen a heti 600 ezres mért, aktív felhasználói számot (heti bejelentkezés, 2015. májusában: 685 ezer).

Azóta történt

Előzmények

  • Már félmillió magyar van jelen a LinkedInen

    A LinkedIn magyarországi tagsága 2013 februárjában a elérte a háromszázezres létszámot, majd idén augusztus közepén a félmilliót. Vagyis: nálunk is kedvelik az elsősorban szakmainak, kissé exkluzívnak tartott közösségi oldalt.

  • A Facebookon kívül is van világ, de jóval kisebb

    A magyar internetezők a Facebook után a Tumblr mikroblogra és a Foursquare helymeghatározó szolgáltatásba töltenek fel a legszívesebben tartalmakat, zenét pedig a YouTube-on keresztül hallgatnak a legtöbbet.

  • Töretlenül nő a LinkedIn

    Az elmúlt években tőzsdére vitt internetes cégek közül nagyon kevés tudott a nyilvános tőkebevonást követően is jól teljesíteni, a LinkedIn a pozitív kivételek egyike.